بازیگر نقش ندا در سریال کامیون کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

بازیگر نقش ندا در سریال کامیون کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

بازیگر نقش ندا در سریال کامیون کیست؟ + بیوگرافی و عکس های مهسا طهماسبی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

یکی از سریال های جذاب نوروزی که در نوروز 99 بر روی آنتن شبکه دوم سیما رفت سریال کامیون بود که بازیگران جدید و شناخته شده ای در آن حضور داشته اند.

بازیگر نقش ندا در سریال کامیون کیست؟ + بیوگرافی مهسا طهماسبی

بازیگر نقش ندا در سریال کامیون کیست؟

یکی از بازیگران حرفه ای و معروف این مجموعه خانم مهسا طهماسبی بوده که نقش ندا را برعهده داشت که خیلی خوب توانست از عهده این نقش براید.

مهسا طهماسبی بازیگر جوان کشورمان است که در آبان ماه سال ۱۳۷۲ در کرج متولد شد. این بازیگر اصالتا اهل بابل هستند.

بازیگر نقش ندا در سریال کامیون کیست؟ + ازدواج مهسا طهماسبی

او در رشته تئاتر دانشگاه تهران با گرایش عروسکی کرده است. مهسا طهماسبی اولین تجربه بازیگری اش را در سریال دیوار به دیوار کسب کرده است. مهسا طهماسبی برادر زاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون است و فرهاد آئیش شوهر عمه اش می باشد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی بازیگر نقش وحید در سریال کامیون

بیوگرافی بازیگر نقش صابر در سریال کامیون

بیوگرافی بازیگر نقش اشکان در سریال کامیون

او میگوید علاقه به سینما با من بود، اما در دوره دبیرستان وارد مدرسه فرزانگان شدم و در رشته تجربی ادامه تحصیل دادم. تصمیم داشتم جراح قلب شوم، اما پیش از ورود به دانشگاه تصمی م‌ام عوض شد و به خانواده‌ام گفتم یا هنر می‌خوانم یا ترک تحصیل می‌کنم.

بازیگر نقش ندا در سریال کامیون کیست؟ + بیوگرافی مهسا طهماسبی

طهماسبی در دوران دانشجویی در سه فیلم سینمایی بـه ایفای نقش پرداخته کـه یکی ازآن‌ها اکران شده و محصول مشترک ایران و فرانسه بوده ودر فرانسه ضبط شده اسـت. نخستین تجربه مهسا طهماسبی در تلویزیون، بازیگری در سریال دیوار بـه دیوار بـه کارگردانی سامان مقدم اسـت کـه در نوروز سال ۱۳۹۶ پخش شد.

بازیگر نقش ندا در سریال کامیون کیست؟ + بیوگرافی مهسا طهماسبی

هچنین بازی اخیر مهسا طهماسبی در فیلم کمدی قانون مورفی بـه کارگردانی رامبد جوان مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان سینما قرار گرفته اسـت. بنظر مهسا طهماسبی، بازیگری کار سختی اسـت. او می‌‌گوید قبلا فکرمی‌کرده بازیگری در سینما کار راحت‌تری نسبت بـه تئاتر اسـت اما زمانی کـه وارد سینما شده فهمیده کـه کار سینمایی هم در نوع خود سخت و دشوار بنظر میرسد.

پیج اینستاگرام مهسا طهماسبی

بازیگر نقش ندا در سریال کامیون کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *