همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟ + بیوگرافی و ماجرای ازدواج

همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟ + عکس و بیوگرافی و ماجرای ازدواج

همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟ + بیوگرافی این آهنگساز و موسیقی دان کشورمان را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟ + بیوگرافی

یکی از چهره‌های هنری که این روزها با برنامه مسابقه عصر جدید به شهرت فراوانی در بین مردم کشورمان دست یافته است

یکی از موسیقیدانان بزرگ کشورمان می باشد او با خواننده های معروف و بزرگ ایران همکاری داشته و برای آنها عکس سازی کرده است همچنین تیتراژ سریال ها و فیلم های زیادی را کار کرده و از همین نظر می توان او را به یکی از اعجوبه های موسیقی ایران لقب داد

همسر آریا عظیمی نژاد آهنگساز کیست؟ + بیوگرافی و ماجرای ازدواج همسر آريا عظيمي نژاد

همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟

آریا عظیمی نژاد در حال حاضر ۴۵ سال سن دارد در کودکی علاقه بسیار زیادی به موسیقی و آهنگسازی داشت

همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟ + بیوگرافی آريا عظيمي نژاد و همسرش

از موسیقی های متن فیلم هایی که محبوبیت زیادی داشته است می‌توان به میم مثل مادر و او یک فرشته بود اشاره کرد همچنین موسیقی متن طلا و مس و فرزند خاک را هم انجام داده است

عکس همسر آریا عظیمی نژاد + بیوگرافی و ماجرای ازدواج

همسر آریا عظیمی نژاد

آقای عظیم نژاد در خصوص ماجرای آشنایی و ازدواجش با همسرش گفت : همسرم سالهاست در عرصه ورزشی فعالیت دارد و اکنون مربی بستکبال است آشنایی ما مربوط میشود به پدر ایشان که رییس بانک بود و من با ایشان صمیمی شده ام و دریک مهمانی دختر ایشان را دیدم و حاصل این آشنایی به ازدواج ختم شد که ماحصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام علا می باشد.

از مهمترین اقداماتی که در جشنواره های بین المللی کسب کرده می توان به جشنواره موسیقی بریتانیا اشاره کرد که توانست مقام دوم را در تکنولوژی استاد کسب کند

اما با این حال به خاطر اینکه همیشه در پشت صحنه فعالیت داشت هیچ گاه در بین مردم شهرت نیافت

همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟ + بیوگرافی آريا عظيمي نژاد و همسرش

اما با حضورش در برنامه مسابقه عصر جدید در بین مردم و مخاطبان تلویزیونی به شهرت فراوانی دست یافته و حالا همه مردم او را می شناسند

خیلی ها دوست دارند بدانند که همسر آریا عظیمی نژاد چه کسی میباشد؟

در اکران مراسم فیلم سینمایی خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی بسیاری از هنرمندان کشورمان حضور داشتند که آریا عظیمی نژاد آهنگساز تیتراژ و موسیقی متن این فیلم هم به همراه همسرش حضور پیدا کردند.

این اولین باری بود که این هنرمند به همراه همسرش در یک مراسم رسمی در محافل عمومی حضور پیدا میکند.

همسر آریا عظیمی نژاد +عکس

همانطور که پیش از این اشاره شد آریا در خانواده ای هنر ای متولد شده است وی نوازندگی سه تار را به کمک پدرش آغاز کرد و در ادامه در 16 سالگی که به سال 1366 برمیگردد در کلاسهای اساتیدی همچون محمود تاجبخش و جلال ذوالفنون حضور پیدا کرد تا مهارت خود را بالا ببرد.

موفقیت او در بریتانیا با رشته فولکلور بین المللی با تکنوازی سه تار درخشید و این اتفاق منجر به آشنایی وی با پیانو نواز و آهنگساز معروف بریتانیایی جاسلین پوک شد و ادامه این آشنایی به همکاری شان در چند پروژه نیز ختم شد و توانست موفق به ساخت چندین قطعه برای فیلم های خارجی شود.

مهم ترین دلیل موفقیت و درخشش آریا عظیمی نژاد زبان ساده و گویا و فاخری میباشد که وی در موسیقی هایش به کار میبرد آریا شخص بسیار ساکت و صبوری در زندگی شخصی خود است.

نیما برادر آریا عظیمی نژاد نیز در عرصه نوازندگی فعالیت دارد و صدابردار و نوازنده سه تار می باشد وی نیز همچون آریا در وهله اول موسیقی را تحت نظر پدر و برادرش شروع کرد و بعد ها از راهنمایی ها و آموزشهای اساتیدی همچون کیوان میرهادی ، محمدرضا لطفی ، فرهاد فخرالدینی و پشنگ کامکار بهره مند شد.

آریا عظیمی نژاد با حضورش در برنامه دورهمی جزئیات جدیدی از زندگی شخصی خود ارائه داد و درباره زندگی شخصی و همسرش به  همراه ماجرای اشنایی و ازدواجشان صحبت کرد.

او که با حضورش در مسابقه استعدادیابی عصر جدید به شهرت بسیار زیادی رسید حالا در هر برنامه ای که حضور پیدا میکند میتواند به جدب بیننده و مخاطبان تلویزیونی کمک شایانی کند.

تصویر جدید همسر آریا عظیم نژاد

 

او درباره نظرات طرفدارانش میگوید:

من تا حالا نشده کاری بکنم و مخاطب دوست نداشته باشد. با غرور از این موضوع حرف می زنم و همیشه نمی دانم لطف خدا بوده یا احوال خودم بوده که هیچ کاری نبوده انجام بدهم و موفق نشود، چون آدم وقتی موسیقی مستقل می سازد، فرم های دیگری دارد، اما شما وقتی کار دیگری می سازید، در آن باید همه دست به دست هم بدهند که کار خوب شود. نمی شود شما در یک فیلم بد بهترین موسیقی را بسازید، آن موسیقی هیچ وقت شنیده نمی شود، مثلا فیلم «میم مثل مادر» همه احوالاتش در حدی بود و تناسبی داشتند که آن قابلیت دیده شدن را داشت یا پایتخت هم همین طور. به نظر من اصلا چه چیزی بهتر از اینکه مردم با یک اثر خاطره داشته باشند! این خیلی حس خوشایندی است. من خیلی از مردم را دیده ام که با قطعاتی که من ساخته ام، زندگی کرده اند، شنیدن این احوالات برای من جذاب است.

– به نظر من اگر شادمهر امروز اینجا بود، می ترکوند و اینجا می توانست خیلی با اقبال مواجه شود، البته که آنجا هم وضعیتش بد نیست، بالاخره هر آرتیستی بالا پایین دارد.
– من تجربه زندگی کردن خارج از ایران را داشته ام. برای من هیچ چیز بدتر از این نیست که آدم بیرون از وطنش زندگی کند. تاثیراتی که محیط پیرامون روی هنرمند می گذارد، باعث می شود احوالاتش عوض شود. ما اینجا شلوغی و ترافیک و آلودگی و هزار تا مشکل داریم.
– مشکلات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ممکن است روی شما فشار بیاورد، ولی من در این ساختار بزرگ شده ام و خروجی ام از این ساختار است. وقتی می روم جای دیگری که این مشکلات نیست، ولی جنس دیگری از مشکلات وجود دارد، بعد از مدتی کاملا «ارور» می دهم، دیگر آن آدم نیستم و این خیلی طبیعی است.
– یک آمار عجیب غریبی وجود دارد از آرتیست های بزرگی که رفته اند و دیگر موفق نبوده اند، در زمینه های مختلف، موسیقی، نویسندگی، سینما، حتی وقتی شما در مترو می نشینید، این روی شما تاثیر می گذارد.
– طبیعتا یک جمعیت ۸۰-۷۰ میلیونی با چند میلیون خارج از ایران متفاوت است. شادمهر اگر داخل ایران بود و کنسرت می گذاشت، استادیوم آزادی را به راحتی پر می کرد.
– چندین بار شرایط کوچ برای من اتفاق افتاده است، رفته ام و کار کرده ام، ولی فهمیده ام که خاک برای من همه چیز است.
– عرق ملی ندارم و از این شعارها نمی دهم، ولی اینجا در این آب و خاک نه، در این آب و هوا، آریا عظیمی نژاد در این ساختار شکل گرفته است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *