هواداران محمدرضا گلزار در مراسم افتتاحیه هایپر خودرو (فیلم)

هواداران محمدرضا گلزار در مراسم افتتاحیه هایپر خودرو (فیلم)

سینه چاک کردن هواداران محمدرضا گلزار در مراسم افتتاحیه هایپر خودرو (فیلم) و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

هواداران محمدرضا گلزار در مراسم افتتاحیه هایپر خودرو (فیلم)

روز گذشته مراسم افتتاحیه اولین هایپر خودرو ایران در تهران برگزار شد که در آن اتفاق بسیار عجیب و غریبی رخ داد

محمدرضا گلزار که مهمان این افتتاحیه بود و به عنوان کانال تبلیغاتی hdن شرکت فعالیت می‌کند در این مراسم حاضر شد نکته عجیب زمانی بود که محمدرضا گلزار با خودرو شخصی اش به محل آمد و بسیاری از دختران و پسران جوان هوادار محمدرضا گلزار برای گرفتن امضا و عکس به به سمت او حمله کردند و در نهایت با ورود ماموران نگهبان و حلقه زدن دستان یکدیگر به صورت زنجیر وار از نزدیک شدن مردم به محمدرضا گلزار جلوگیری کردند

سینه چاک کردن هواداران محمدرضا گلزار را ببینید

این ویدیو جنجال زیادی را در رسانه ها به خصوص شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده است اینکه با توجه به قرمز شدن وضعیت تهران از شیوع بیماری کرونا چه لزومی دارد چنین مراسمی برگزار شود و چرا دختران و پسران نوجوان و جوان برای هیچ جان خود را به خطر می‌اندازند و ممکن است مبتلا به بیماری کرونا باشند و یا شوند.

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است بجز بازیگری نوازنده گیتار، پرکاشن و خواننده می باشد و حالا مجری گری هم می کند.

گفتنیست هایپر خودرو به عنوان یکی از بزرگترین مرجع های تخصصی در زمینه خودرو می باشد که با عرضه متنوع ترین محصولات خودرو و لوازم جانبی خودرو در ایران توانسته است علاوه بر ایجاد یک بانک کامل و جامع ، یک مرجع تخصصی فروش آنلاین اینترنتی در ایران نیز باشد وعلاوه بر مزیت های فوق، نسبت به تمام رقبای خود مزیت های ویژه ی دیگری همچون ارائه جدیدترین و بهترین قیمت روز بازار، تحویل سریع در کمترین زمان ممکن و ارائه ی بالاترین سطح خدمات پس از فروش در ایران می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. چه کار بیخودی مخصوصا اون دختر لوس آخریه آقارضا خداحافظ سلام که نکردی ولی خداحافظ واقعا که اونم یه ادم مثه بقیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *