لینک ثبت نام وام فوری یک روزه بدون ضامن با سود کم ۴ درصد +مدارک و شرایط

لینک ثبت نام وام فوری یک روزه بدون ضامن با سود کم ۴ درصد با مدارک و شرایط مورد نیاز را در این صفحه بخوانید.

لینک ثبت نام وام فوری یک روزه بدون ضامن با سود کم ۴ درصد +مدارک و شرایط

لینک ثبت نام وام فوری یک روزه بدون ضامن

۶ ماه پیش رئیس جمهور با حضور در شورای عالی مسکن تاکید ویژه بر اهدای وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد داشت اما هنوز سازمان برنامه و بودجه به دلیل نامشخص در این زمینه حرکتی انجام نداده است سازمان برنامه و بودجه ضمانت نامه پرداخت مابه‌التفاوت سود تسهیلات تا ۸۰ درصد را اعمال کرده و باید این سازمان تضمین دهد که ۱۳ درصد سود توسط دولت پرداخت شود تا بتواند به متقاضیان وام فوری ۲۰۰ میلیونی با سود ۵ درصد بدهد.

در حال حاضر وام های فوری همچون وام ازدواج وام مسکن با تاخیر بسیاری اهدا می شود و مدت زمان اهدای وام ممکن است حتی به ۶ ماه به طول می انجامد این در حالی است که دولت برای فرزندآوری نیز وام ۲۰ میلیون تومانی در نظر گرفته است.

وام اشتغال

سازمان بسیج سازندگی به حمایت از اشتغال مشاغل خرد و خانگی پرداخته و تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته است که با نرخ سود ۴ درصد ارائه می شود و بازپرداخت آن ۷ ساله است متقاضیان می توانند با با مراجعه به سایت زیر ثبت نام کنند.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام دریافت تسهیلات اشتغال و اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی نواحی مقاومت یا به سامانه https://ebsvam.ir/?AspxAutoDetectCookieSupport=۱ مراجعه کنند.

سازمان بسیج سازندگی با هدف حمایت از اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی کرده است.

همچنین ببینید:

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *