این فیلم باعث اخراج خانم معلم قائمشهری شد فیلم کامل پخش آهنگ مبتذل در کلاس

ویدیو کامل معلم مازندرانی که اخراج شد سر کلاس آهنگ گنگستر شهر آمل بومه گذاشت

ویدیو کامل معلم مازندرانی که سر کلاس آهنگ گنگستر شهر آمل بومه گذاشت

روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که یک خانم معلم جوان سر کلاس آهنگ معروف گنگستر شهر آمل را پلی کرده بود و دانش آموزان زمزمه می کردند این ویدیو بلافاصله در فضای مجازی دست به دست شد و به دست مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران رسید و بلافاصله دستور اخراج این معلم را صادر کرد و پروانه مدرسه را نیز باطل نمود.

نکته جالب این که در سالهای گذشته آهنگ مبتذل یک خواننده خارج از کشور به نام ساسی مانکن در مدارس پخش میشد که در آن دوران به یکی از معضلات آموزش و پرورش تبدیل شده بود.

ویدیو کامل معلم مازندرانی که سر کلاس

گفته می‌شود که این مدرسه در قائمشهر غیرانتفاعی بوده که بعد از انتشار این کلیپ در فضای مجازی به اخراج معلم منجر شده است.

حسین کمالی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران می گوید بعد از پخش آهنگ مبتذلی که توسط یک معلم در کلاس درس صورت گرفته بود بلافاصله با این معلم قطع همکاری شد و مجوز مدرسه باطل گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران می گوید این اقدام خانم معلم برای شاد کردن دانش آموزان بوده که از روی ناآگاهی صورت گرفته است.

مالی افزود: براساس تصمیم و رای این شورا، در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخوردهای اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین این شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد.

احتمال لغو مجوز فعالیت مدرسه

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: همچنین به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.

وی افزود: این اقدام معلم مدرسه که به نظر می رسد بدنبال شادکردن دانش آموزان بود از روی ناآگاهی انجام شد.

کمالی تاکید کرد: مدارس غیرانتفاعی که بخش بزرگی از فضا و فعالیت آموزشی مازندران بر دوش آنها قرار داد در انجام فعالیت های خود می بایست براساس سیاست های آموزش و پرورش عمل کنند.

چرا آهنگ های مبتذل وارد مدرسه شده است؟

گذشته از انتخاب نوع موسیقی این معلم و مناسب نبودن محتوای آن برای دانش‌آموزان، گزاره مهم، نقش آموزش و پرورش در این اتفاق است. آموزش و پرورش به راحتی خود را در این قضیه کنار کشیده و انگشت اتهام خود را به سوی معلم و مدرسه می‌کشد و با شدیدترین نوع تنبیه سعی بر عدم تکرار این واقعه در مدارس دارد. طبیعتا نقش آموزش و پرورش در برنامه‌ریزی پرورشی در پشت این اتفاق پنهان مانده است ، سوالی که اینجا مطرح می‌شود برنامه آموزش و پرورش برای نشاط و سرزندگی و تخلیه دانش‌آموزان چیست؟

موسیقی برنامه‌های کودک از زمان دهه 60 با کودکان ما خداحافظی کرده است، در مدارس نیز خبری از آموزش موسیقی به کوکان نیست تا فرق موسیقی خوب تا مبتذل برای آنها شناخته شود. ما در کشور تولیدات موسیقی شاد داریم اما در مدارس پخش نمی‌شود. سرود در مدارس از بین رفته و با این وضعیت بچه‌ها هم هرچه را در خارج از مدرسه می‌شنوند تقلید می‌کنند و به حافظه می‌سپارند، و اساسا اتفاق رخ داده به این معنا نیست که معلم خود به دانش‌آموزان این موسیقی را یاد داده و تکرار می‌کند.

مشکل با اخراج معلم قائمشهری حل می‌شود؟

انتشار یک ویدیو از کلاس درس ابتدایی معلم قائمشهری موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. از نقدها به کار و روش این خانم معلم تا محتوای مبتذل و نامناسب این آهنگ برای دانش آموزان. اما چرا باید چنین اتفاقی از سوی یک معلم مدرسه بیفتد؟

ایسناپلاس: استفاده ابزاری از کودکان در شبکه‌های اجتماعی دیگر موضوع تازه‌ای در کشور ما نیست. سال‌هاست روانشناسان و کارشناسان فضای مجازی و کودکان هشدار می‌دهند که حتی والدین کودکان حق استفاده از عکس و ویدیو از کودکان خود در فضای مجازی به منظور جذب مخاطب ندارند و حتی بهتر است عکس‌هایی از کودکانشان منتشر کنند که چهره آن‌ها چندان مشخص نباشد. این در حالیست که بارها و بارها شاهد صفحاتی بوده‌ایم که مادران حتی از بدو تولد با کودکان خود ویدیو تولید می‌کردند و حتی آن‌ها را برای تبلیغات به کار می‌گرفتند. این موضوع در سال‌های اخیر در رسانه‌های کشور به قدری پررنگ شد که عبارت «کودکان کار مجازی» تبدیل به یکی عبارات مهم در آسیب‌شناسی‌های حوزه کودک شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

26 نظر

  1. ی معلمم میاد بچه ها رو حداقل چن دیقع از این فضای غم و ناراحتی دور کنع اخراجش میکنن… چیع؟ دوس داشتین نوحه بزارع بچه هاعم بزنن تو سرشونو گریع کنن؟؟ اون موقع میشد معلمع نمونه ؟#تف_تو_تفکراتتون:)))

    • خسته از دنیا

      توف تو صورتت

      • این چه ادبیاتی هست که شما به کار میبرید؟!!

        خب فرمایش ایشون کاملا درست،
        اما اکر نادرست هم بود شما نباید با این ادبیات حرف بزنی

    • شادی….این چه مدل شادیه؟چه ایران چه هر جای دیگه ی دنیا این چه چرندیاتیه در قالب شعر به خورد بچه ها میدن؟قاتل میشم و عرق فلان …..مجازاتی و شلاقی میشمو……این چرندیات برای شادی بچه هاست؟؟؟هر انسان عاقل و پدر و مادر آگاهی میفهمه این آهنگ برای نو جوون و حوون هم مناسب نیست چه برسه به این طفل معصوم ها.معلومه که باید جلوی چنین رفتارهایی گرفته بشه.این همه آهنگ شاد مناسب با شرایط سنی اینا و اصلا کلمات زیبا.هرکس از رفتار این معلم حمایت کنه واقعا باید به عقلش شک کرد

  2. با این شروع میشود بعد شلوغی و براندازی و…. اهنگهای شاد زیادی مخصوص کودکان هست چرا اومنا رو پخش نمیکنن

  3. حبیب اله منصوری

    مسؤلین کجای این کار اشکال بود

  4. سمیه امینی

    کاش برای برخورد با دزدی و اختلاس اینقدر ضرب الاجلی رفتار می‌کردید .
    معلم بی گناه این آهنگ رو که یاد نداده همه اینو یاد دارن

  5. به تو ربطی داره؟

    بابا بزارید ملت شاد باشن حالا دو دقیقه سر کلاس شاد بودن کجاتونو میسوزونه😐

    • وقتی بچه ها رو با شلنگ میزدن آموزش و پرورش خواب بوده الان که واسه شادی بچه ها شعر میخونن اونم بخاطر یکی کلمه گنگستر یهو بیدار شدن و رو کار اومدن

  6. کاش در بقیه موارد هم همینقدر سریع و قاطع عمل میکردن.
    مثلا موقعی ک فرزندان، دامادان، وابستگان عزیزشون خلاف قانون عمل میکنن.
    قانون همیشه اجرا میشه اما برای مردم بدبخت نه وابستگتن قدرت

  7. اکرم رجبی

    باید می زاشت بچه ها نوحه بخونن.

  8. چطور می‌شه که غالب دانش‌آموزها به زور و ضرب چماق و دگَنَک، تکالیف مدرسه‌شون رو انجام می‌دن و درس پس می‌دن اما یه ترانه رو، یک‌صدا و هماهنگ و با شور و شوق و ژوست، اجرا می‌کنن؟؟؟ این قدرت موسیقی و البته قدرت شیوه‌ی آموزشی خلاقانه‌ست. چیزهایی که این‌معلم بخاطر یادآوری‌شون، از کار بی‌کار شده!
    پ.ن:
    از واژه موسیقی استفاده کردم که یه وقت بعضی دوستان، متن ترانه رو برام کالبدشکافی نکنن! بچه‌های این نسل، گوشی هوشمند دست‌شونه و تا فیهاخالدون همه چیز رو وارسی می‌کنن، به نسبت سن‌شون، فرق بد و خوب رو هم خوب می‌فهمن.
    برای اون بچه‌ها، قضیه فان و شادی بود که به عزا کشوندنش!

  9. اونهایی که پراید رو به قیمت لومبورگینی می فروشند هم مجازات کنید که مصداق جنگ با خداست

  10. برای مغز های پوسیده
    برای دانش اموزا برای اینده

  11. واقعا که دارین میگین معلم فقط میخواسته بچه ها رو شاد کنه و از روی نا آگاهی این کارو انجام داده بعد براش شدید ترین مجازات رو قرار میدین
    کاش قاننتون برای اونا که کاراشون از روی عمده و میلیون ها مردم رو ناراحت میکنن هم اجرا میشد
    این معلم هر چی باشه بهتر از معلم هایی هست که هر چی از دهنشون در میاد میگن و حتی نمی خوایم سر کلاسش بشینم

  12. وقتی بچه ها رو با شلنگ میزدن آموزش و پرورش خواب بوده الان که واسه شادی بچه ها شعر میخونن اونم بخاطر یکی کلمه گنگستر یهو بیدار شدن و رو کار اومدن

  13. کاملا کار ایشون اشتباه بوده که سرکلاس این آهنگ رو پخش کردند چون کلا محتوای شعرش خوب نیست برا گروه سنی کودک.

    اما حالا بقول خودتون از روی نا آگاهی بوده چرا اخراج؟؟ یا پملپ مدرسه؟🧐
    ایکاش برای تمامی موارد اینقد زود اقدام کنید و اشد مجازات رو در نظر بگیرید.

  14. فرهاد رسولی

    درود
    بسیار اهنگ قشنگیه.
    کاری کنیم دانش آموزان کمی نشاط داشته باشند. خیلی قشنگ بود.
    بجای اخراج معلم، مسولان مربوط به مسمومیت دانش آموزان قمی رو اخراج کنید.
    کاش از نحوه برخورد با دانش آموزان در دهه ۶۰؛ درس عبرت میگرفتیم.
    با این چیزا که قرار نیست سقوط اخلاقی کنیم.

  15. اولا اینکه اهنگه چرت و پرته .دوما معلم چکاره هست شماها راست میگید جلو دزدی ها رو بگیرید و فساد و فحشا رو کم کنید سریع و انقلابی اخراج کردید؟هنر کردید مثلا بابا جمع کنید یه اهنگ بوده اینقد بزرگش کزدید

  16. موسیقی شاد مجاز کم نداریم
    فقط عمو پورنگ شونصد تا خونده
    بعضیاش از غیر مجازها هم غیرمجازتره

  17. فقط پخش اهنگ غیر مجاز به بچه صدمه میزنه هیچ چیز دیگه باعث آسیب به روح بچه نمیشه دوستان یه کم واقع بین باشید ببینید ما کجا داریم زندگی می‌کنیم کار معلم اشتباه بوده درست ولی دلیل اخراجش نمیشه

  18. همه زر مفت این چرندیات چیه می نویسد طرف ۱۰ میاد اختلاص می کنه ۱۰۰ هزار نفرو بد بخت می کنه بعد شما گیر دادید به یه معلم واقعا که تازه اینقدر چی می کنید یک اهنگ مازندارنی که همه شنیدند یعنی همه اختلاس و کلاهبرداری مواد … غیره به این اهنگ واقعا به این کشور می گن

  19. این که بخوایم دانش‌آموزان روسرکلاس شاد نگهداریم تاروحیه بگیرن وخوب درس بخونن کاملا درسته ولی نه باهرکاری وآهنگی. هرکلمه ای که معلم می گه ویاهرکاری که انجام می ده دانش آموزان یاد می گیرن وقبول دارن. اگه معنی ومفهوم کلمات وجمله ها برای بچه ها مهم نیست پس چرا این قدر زحمت می کشیم تا بچه ها معنی هارو یاد بگیرن
    خواهشا این قدر ندانسته ازکارهای ضداخلاقی حمایت نکنید
    همه ی ما درمقابل تمام اعمالمان مسؤلیم
    چه بسا اکارهای نابجای ما باعث گمراهی فردی بشه مسیرزندگیش عوض بشه
    پس این قدرراحت کارهای ضدارزش روتبلغ ولاپوشونی نکینم
    همین کارهارو کردیم که وضع جامعه روز به روز بدترشد

    • بله کاملا درسته میفرمایین ،

      انگار تمام دنیا پاک هستن و فقط توی ایران دزد هست ،
      همه جای دنیا مشکلات و دزدی هست اما کم و زیاد داره ،
      به اموزش و پرورش چه ربطی داره دزدی دیگران ،
      مگه آ.پ. قوه قضاییه هست ، هر اداره ای وظیفه ای داره ،
      حالا مسئولین آ.پ. چه تصمیمی میگیرن به خودشون ربط داره و در حیطه ما مردم نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *