پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی در آمریکا کنار برزو ارجمند و احسان کرمی

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی در آمریکا کنار برزو ارجمند و احسان کرمی که مورد توجه قرار گرفته است.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی در آمریکا کنار برزو ارجمند و احسان کرمی

پرچهر قنبری که مدتیست از شهاب حسینی جدا شده است به همراه فرزندانش به امریکا مهاجرت کرده است و با برزو ارجمند و احسان کرمی به صورت خانودگی در مهمانی حضور پیدا کرده است.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی در آمریکا

برزو ارجمند و احسان کرمی همزمان با اعتراضات اخیر به خارج از کشور مهاجرت کرده است و با شرکت در راهپیمایی ضدانقلابی در انگلیس جنجال زیادی را به وجود اورد.

همچنین ببینید:

پریچر قنبری متولد 1338 می باشد که در سال 1353 در سن 15 سالگی با شهاب حسینی ازدواج کرد. شهاب حسینی نیز در سال 52 در تهران به دنیا آمد. این زوج دارای دو فرزند به نام های محمد امین و امیرعلی هستند که محمد امین متولد 1361 و امیرعلی متولد 1369 است.شهاب حسینی یکی از سوپراستارهای ایرانی است که جوایز داخلی و خارجی زیادی را از آن خود کرده است. شهاب حسینی در سال ۱۳۵۹ با بازی در فیلم رخساره وارد سینما شد. اما در سال 1979 با بازی در سریال بعد از باران وارد عرصه کمدی شد.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی در آمریکا کنار برزو ارجمند و احسان کرمی

پریچهر قنبری در تمام زندگی مشترکشان سعی کردند در کنار شهاب حسینی باشند. او معتقد است کار بازیگری به گونه ای است که جامعه ای پیش روی شماست و همیشه زیر ذره بین هستید، اما با این وجود این محبوبیت و توجه شیرین است و بسیار خوشحال است که همسرش شهاب حسینی این همه موفقیت داشته و دارد. طرفداران او راضی است و سعی می کند همیشه در کنار همسرش بماند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. آخه زن پونزده ساله با بچه. یکساله چطور ازدواج کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *