پست منشوری دختر ایرج طهماسب در اینستاگرام جنجال شد

استوری منشوری دختر ایرج طهماسب در اینستاگرام جنجال شد

پست زشت و منشوری دختر ایرج طهماسب در اینستاگرام در نوع خود بسیار جالب بود او با انتشار چند عکس از پدرش کپشن منشوری به کار برد.

پست زشت دختر ایرج طهماسب در اینستاگرام

پست منشوری دختر ایرج طهماسب در اینستاگرام جنجال شد

ایرج طهماسب مجری سرشناس کشورمان در سال 1362 با مرجان مدرسی ازدواج کرده است و دارای دو فرزند دختر به نام های یاسمن و گلناز میباشند که در حال حاضر در زمینه موسیقی فعالیت میکنند.

آقای طهماسب سالهای زیادیست در برنامه سازی فعالیت میکند و او را با مجموعه های کلاه قرمزی میشناسند او این روزها در حال تولید برنامه مهمونی بوده که استقبال بسیار زیادی از این برنامه صورت گرفته است.

همسرش مرجان مدرسی با نام اصلی معصومه مدرسی قوامی، فارغ التحصیل معماری و گرافیک و نقاشی است تا سال ۱۳۹۲، بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی داشته است. وی که در زمینه آبرنگ از راهنماییهای مرحوم سید جمال الدین خرمی نژاد، بهره برده، سالهاست بخشی از وقت خود را به آموزش، هنر خصوصا نقاشی آبرنگ اختصاص داده است.

ایرج طهماسب کارش را با عروسک گردانی در مجموعه “مدرسه موش ها” در سال 1363 و همچنین بازی در فیلم “آن سوی مه” ساخته منوچهر عسگری نسب در سال 1364 آغاز کرد. از جوایزش می توان به کاندید بهترین فیلمنامه از چهارمین جشن خانه سینما برای فیلم “عینک دودی” اشاره کرد. او و حمید جبلی از معروف ترین زوج های سینمایی ایران هستند که در چند سال اخیر با ساخت سریال کلاه قرمزی برای نوروز توانایی خود را بیش از پیش به همگان نشان دادند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *