پشت پرده امیر جعفری و شایع با آهنگ عقده ای + فیلم

پشت پرده امیر جعفری و شایع رپر با آهنگ عقده ای + فیلم

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون با شایع خواننده رپ همکاری در زمینه موسیقی داشتند که برای علاقه‌مندان به این خواننده و بازیگر بسیار شگفت انگیز بوده است.

پشت پرده امیر جعفری و شایع با آهنگ عقده ای + فیلم

آهنگی که آنها همکاری کردند “عقده‌ای” نام دارد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است این اولین بار است که امیر جعفری با یک خواننده در زمینه موسیقی گام برمیدارد و همکاری میکند.

پشت پرده امیر جعفری و شایع با آهنگ عقده ای

امیر جعفری در چند ترک آلبوم جدید شایع به نام آماده را همکاری کرده است و همین باعث شده که آلبوم جدید شایع نسبت به سایر آلبوم های او مورد استقبال قرار بگیرد نکته جالب دیگر حضور مهرداد صدیقیان برای همکاری با شایع در آلبوم جدیدش بوده است.

بدون شک این اقدام شایع برای فروش آلبومش جواب مثبت داده است و خیلی ها می خواهند بدانند که امیر جعفری بازیگر سینما چگونه با این خواننده همکاری کرده است.

پشت پرده امیر جعفری و شایع با آهنگ عقده ای + فیلم

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان سالهاست در عرصه هنر فعالیت حرفه‌ای داشته است و حالا با همکاری اش با یکی از خواننده های رپ توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

محمدرضا شایع متولد 9 مرداد 1372 در تهران، خواننده است. دانشجوی انصرافی دانشگاه است، از با اخلاق ترین بچه های رپ ایران می باشد که از نوجوانی بصورت حرفه ای شروع کرده و با کمپانی های مشهور رپ همکاری کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *