پوشش زنان و بانوان یگان ویژه برای مبارزه با اغتشاشات را ببینید +عکس

پوشش زنان و بانوان یگان ویژه برای مبارزه با اغتشاشات را ببینید +عکس

پوشش زنان و بانوان یگان ویژه برای مبارزه با اغتشاشات را ببینید که با اعتراضات اخیر در خیابان ها به صحنه آمده اند.

پلیس یگان ویژه برای اغتشاشات خیابانی از بانوان پلیس استفاده کرده است بانوانی که از پرسنل نیروی انتظامی بود و با لباس های خواص نظامی در خیابان ها آمده اند تا بتوانند برای مقابله با اغتشاشگران زن اقدام کنند این اولین بار است که یگان ویژه از زنان پلیس با لباس ضد شورش استفاده می کند.

پوشش زنان و بانوان یگان ویژه برای مبارزه با اغتشاشات را ببینید +عکس

پوشش زنان و بانوان یگان ویژه

تصاویری از زنان پلیس یگان ویژه در تهران باعث جلب توجه کاربران شبکه های اجتماعی شده است که گویا نیروی انتظامی برای برخورد با اغتشاشگران زن از پلیس ویژه زنان استفاده کرده است تا حرف و حدیث ها درباره بازداشت زنان توسط مردان پلیس صورت نگیرد.

 

بانوان یگان ویژه در برخی از شهرهای کشورمان دیده شده‌اند که برای مقابله با اغتشاشگران مردان پلیس را همراهی خواهند کرد.

حضور زنان پالیس با لباس یگان ویژه در سطح شهر

لباسهای زنان یگان ویژه مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته که به صورت نظامی در آمده است در چند روز اخیر نحوه بازداشت برخی از دختران معترض توسط پلیس حواشی را به وجود آورده بود تا در نهایت نیروی انتظامی تصمیم بگیرد از خانم های یگان ویژه استفاده کند.

پوشش زنان و بانوان یگان ویژه برای مبارزه با اغتشاشات را ببینید +عکس

همچنین ببینید:

فیلم کامل آواز خوانی و خوانندگی پلیس یگان ویژه در صادقیه تهران

حالا پوشش خانم های ایران ویژه می تواند در نوع خود جالب باشد هر چند که تعداد آنها اندک بوده و فقط در تهران و چند شهر دیگر دیده شده اند.

 

لازم به ذکر است که نزدیک به سه ماه است در برخی از شهرهای کشورمان شاهد اعتراضات و اغتشاشات خیابانی بودیم که منجر به مرگ به برخی از افراد شد این اعتراضات به دنبال مرگ مهسا امینی که توسط گشت ارشاد بازداشت شده بود صورت گرفت.

همچنین ببینید: فیلم کامل شادی و رقص ماموران یگان ویژه در خیابان

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور چندی پیش گفته بود: اگر چه با چادر می‌شود عملیات انجام داد اما با توجه به اینکه مأموران ما در صحنه عملیات برای دستگیری اقدام می‌کنند با توجه به استنادات شرعی و رعایت حدود شرعی این پوشش را برای آنها به کار بردیم. اگرچه اعتقاد داریم حجاب محدودیت نیست و چادر حجاب برتر است اما مأموران ما در عین رعایت حجاب و پوشیدن مقنعه و گذاشتن کلاه، لباس ضدضربه‌ای متناسب با مأموریت را به تن دارند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *