چهره نیکی کریمی در سریال یاغی چرا اینقد زشت شده؟ +فیلم

نیکی کریمی در سریال یاغی چرا اینقد زشت شده؟ +فیلم

چهره نیکی کریمی در سریال یاغی در نوع خود جالب است خیلی وقت بود که نیکی کریمی در عرصه بازیگری ظاهر نشده بود تا اینکه به پیشنهاد محمد کارت در سریال یاغی حضور پیدا کرده است و گریم او جالب بود.

چهره نیکی کریمی در سریال یاغی چرا اینقد زشت شده؟ +فیلم

چهره نیکی کریمی در سریال یاغی

نیکی کریمی نقش منفی را بازی میکند او عاطی را فریب میدهد و به بهانه اینکه برادرش جاوید تصادف کرده از خانه بیرون میکشد و سپس او بیهوش میکند قسمت هشتم یاغی در اینجا به پایان رسید اما چهره خانم کریمی با گریم جدید توجهات را به خود جلب کرد.

خانم کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران است و 50 ساله میباشد او چند ماه دیگر وارد 51 سالگی خواهد شد همیشه افرادی که چهره شان نسبت به سن شان جوان تر بود با نیکی کریمی مقایسه میشد و همچنان این بازیگر توانسته چهره خود را در 5 سالگی هم جوان نگه دارد.

برخی ها معتقد هستند که او عمل های زیبایی انجام داده است اما هوادارانش این موضوع را رد میکنند . به هر حال خانم کریمی از بازیگران سرشناس و توانسمند و با سابقه کشورمان بوده که سالهای زیادیست در این عرصه فعالیت حرفه ای دارد.

او علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی نیز مشغول به کار است و فیلم های سینمایی زیادی را کارگردانی کرده است.

جالب است بدانید که خانم کریمی از داوران جشنواره های بین المللی فیلم نیز میباشد.

علی عسگری کارگردان فیلم سینمایی «تا فردا» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی درباره اخبار منتشرشده درباره پذیرش این فیلم سینمایی در جشنواره اورشلیم توضیح داد: خبری از شب گذشته منتشر شد که ما از جزییات آن اطلاعی نداشتیم. فیلم وقتی در ایران تولید می‌شود و پخش‌کننده ایرانی دارد، شرایط متفاوت است اما فیلم ما پخش‌کننده‌ای خارجی دارد که مسئول اصلی پخش فیلم است. از آنجایی که این پخش‌کننده اطلاعی از شرایط و ضوابط داخلی ما ندارند فیلم «تا فردا» را به این جشنواره ارسال کرده و آن‌ها هم پذیرفته‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *