چکار کنم صورتم چاق بشه (روش خانگی و طبیعی برای تپل شدن صورت)

چکار کنم صورتم چاق بشه (روش خانگی و طبیعی برای تپل شدن صورت)

چکار کنم صورتم چاق بشه (روش خانگی برای تپل شدن صورت) مخصوص خانم ها و آقایان را در ادامه بخوانید.

چکار کنم صورتم چاق بشه

اگرچه افزایش وزن به طور خاص روی صورت دشوار است، اما افزایش وزن به طور کلی یا بهبود تون عضلانی می تواند صورت فرد را پرتر نشان دهد. برخی تمرین‌ها و درمان‌های صورت نیز ممکن است کمک کنند.

چکار کنم صورتم چاق بشه (روش خانگی و طبیعی برای تپل شدن صورت)

شکل صورت افراد به طور طبیعی در طول زندگی تغییر می کند، زیرا افزایش سن می تواند منجر به از دست دادن چربی یا تون عضلانی اطراف صورت شود. شکل صورت نیز می تواند بسته به وزن فعلی بدن فرد و میزان عضله او متفاوت باشد.

برخی از افراد ممکن است بخواهند روی صورت خود وزن اضافه کنند تا ظاهری گردتر، حجیم تر یا پرتر به آن بدهند.

در این مقاله، روش‌های خانگی که افراد می‌توانند برای افزایش وزن روی صورت، عوامل مهمی که باید در نظر گرفته شوند و گزینه‌های پزشکی را مورد بحث قرار می‌دهیم.

هنگام افزایش وزن طبیعی به طور خاص نمی توان صورت را هدف قرار داد. با این حال، افزایش وزن به طور کلی می تواند به افراد کمک کند تا چهره کامل تری داشته باشند.

تمرین دادن عضلات صورت می تواند آنها را قوی تر کند، که ممکن است صورت را پرتر نشان دهد.

 

راه های سالم برای افزایش وزن

هر کسی که به دنبال افزایش وزن است باید اطمینان حاصل کند که رویکردی سالم در پیش گرفته است. در حالی که اساس افزایش وزن خوردن کالری بیشتر از آنچه بدن در روز می سوزاند است، انتخاب منابع خاصی از این کالری ها به فرد کمک می کند همزمان با افزایش وزن، سالم بماند.
غذاهای غنی از مواد مغذی حاوی چربی های سالم بخورید

برخی از غذاهای سالم که به طور طبیعی کالری بالایی دارند ممکن است به فرد کمک کنند وزن خود را افزایش دهند و صورت خود را چاق تر نگه دارند. گزینه های مختلفی وجود دارد، اما موارد زیر نمونه های خوبی از غذاها برای انتخاب هستند:

خوردن برنج

. این منابع انرژی طبیعی کالری بالایی دارند، اما همچنین مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای چرب سالم را فراهم می‌کنند و به فرد کمک می‌کنند وزن خود را به روشی سالم افزایش دهند.خوردن

خوردن شیر

شیر معمولاً کالری بیشتری در هر وعده نسبت به نوشیدنی هایی مانند شیرهای گیاهی، چای یا آب میوه دارد. همچنین سرشار از چربی است و حاوی مواد مغذی و مواد معدنی کلیدی است.

خوردن ماهی چرب

ماهی های چرب آب سرد مانند سالمون، شاه ماهی و ماهی کاد حاوی کالری بیشتری از چربی های سالم نسبت به سایر انواع ماهی و گوشت هستند. این چربی‌ها همچنین می‌توانند سلامت پوست را تقویت کنند، زیرا پوست برای حفظ جوانی به سلول‌های چربی نیاز دارد.

عسل و شکر

هر دو مرطوب کننده های طبیعی هستند، به این معنی که رطوبت را از محیط بیرون می کشند و در پوست ذخیره می کنند. با این کار ممکن است ظاهر کامل تری به پوست صورت ببخشند.

عسل همچنین حاوی ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و اسیدهای آمینه مفید است.

استفاده منظم از عسل روی پوست ممکن است به تامین مواد مغذی برای سلول های پوست و محافظت از آنها در برابر آسیب کمک کند.

روغن ها

برخی افراد ادعا می‌کنند که استفاده از روغن‌های طبیعی روی صورت ممکن است با ایجاد گونه‌های پرتر و حجیم‌تر به فرد کمک کند تا ظاهری جوان‌تر داشته باشد.

چکار کنم صورتم چاق بشه (روش خانگی و طبیعی برای تپل شدن صورت)

همچنین ببینید:

علائم بارداری بعد از چند روز ظاهر میشود؟

فشار خون ۱۵ و ۱۶ بحرانی و فشار ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ مرگبار است

نوشیدن آب و چاقی صورت

نوشیدن آب در طول روز اثر معجزه گری روی پوست و چاقی صورت دارد، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می کنند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است.

نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می کند آب میان بافتی سلول های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

از خوردن قرص های چاقی اجتناب کنید

اگر برای چاق شدن صورت می‌خواهید از قرص یا هر گونه مکمل استفاده کنید باید تحت نظر پزشک باشد. مصرف خودسرانه و زیاد هر مکملی بدون آگاهی از میزان موجود آن در بدن شما می‌تواند در دراز مدت آسیب‌های جبران ناپذیری وارد کند.

رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به اینکه اخیرا قرص‌هایی تبلیغ می‌شود که مدعی می‌شوند با مصرف آنها تنها شاهد چاقی صورت خواهیم بود، گفت: این ادعا صحت ندارد. افراد نباید انتظار داشته باشند که یک مکمل یا ماده غذایی بدون چاق شدن بدن، باعث چاق شدن صورت‌شان شود.

در داروخانه‌های معتبر هیچگونه قرصی برای چاق کردن صورت عرضه نمی‌شود. اما در تبلیغات قرص‌های زیادی را می‌بینیم که ادعا می‌کنند برای چاق شدن صورت عالی هستند. یکی از مشهورترین این قرص‌های چاق کننده صورت، فت فیس است.

اگر می‌خواهید برای چاق شدن صورت یا هر نقطه دیگر بدن خود کاری انجام دهید، بهترین راه برای چاقی منطقه مورد نظرتان انجام ورزش‌های موثر در چاقی این ناحیه، تغذیه مناسب و… است. به عنوان مثال لاغری صورت یکی از شایع‌ترین مشکلات حوزه زیبایی است که درمان آن به روش‌های مختلفی خانگی قابل انجام است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *