ترانه علیدوستی بازیگر سینما کجاست +حواشی

 

 ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تئاتر جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش نشان دادند.

ترانه علیدوستی بازیگر سینما

ترانه علیدوستی که دیگر میداند به دلیل حمایت از معترضان جایی در سینما ندارد حالا در اقدامی قابل پیش بینی در اینستاگرام خود حجاب برداشته و به صورت رسمی کشف حجاب کرده است.

ترانه علیدوستی سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت دارد با فیلم سینمایی من ترانه ۱۵ سال دارم به شهرت رسید و موفق شد حضور درخشانی را در سینما تجربه کند و به عنوان یک سوپراستار شناخته شود.

همچنین ببینید

آیا ترانه علیدوستی پناهنده شد؟
فیلم و عکس کامل ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲
عکس ها و فیلم کامل ترانه علیدوستی در کالیفرنیا

ترانه علیدوستی در سال‌های اخیر فیلم های بسیار پر بیننده را بازی کرده است و توانسته محبوبیت زیادی را کسب کند.

او سال گذشته در یک مراسم بین المللی با بی بی سی مصاحبه طولانی داشت و علیه نظام صحبت کرد و بعد از بازگشت به ایران مجدداً به فعالیت هنری خود ادامه داد اما در آبان ۱۴۰۱ در پست های مختلف اعلام کرد که تصمیمی برای خروج از کشور ندارد و در همین جا خواهد ماند .

فیلم / کشف حجاب ترانه علیدوستی بازیگر سینما +واکنش ها

همانطور که پیش‌بینی می‌شد ترانه علیدوستی ساعاتی پیش اقدام به کشف حجاب کرد که باید ببینیم فعالیت هنری او به کجا کشیده می شود.

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران است دیپلمه رشته کامپیوتر می باشد که در مدرسه رشته تجربی خواند ، به زبان انگلیسی هم تسلط دارد و خود را بعنوان یک مادر و فمنیسم (حامی زنان) معرفی می کند. پدرش «حمید علیدوستی» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است ، مادرش «نادره حکیم الهی» سنگ تراش و مجسمه ساز است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. چرا اینا بدون حجاب این همه زشتن اما حجاب که هستن خوشگلن !!!!
    فکر کنم اگه روزی حجاب ازاد بشه امار ازدواج تو ایران میاد پایین چون کی اینا رو میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *