بیوگرافی مریم پالیزبان بازیگر الان کجاست و چکار میکند

بیوگرافی مریم پالیزبان بازیگر الان کجاست و چکار میکند

مریم پالیزبان بازیگر نه چندان معروف در اینستاگرامش عکسی بدون حجاب را از خود به اشتراک گذاشت و رسما از دنیای بازیگری کناره گیری کرد.

بیوگرافی مریم پالیزبان

مریم پالیزبان (متولد ۱۵ مهر ۱۳۶۰ در ارومیه) بازیگر سینما، تئاتر و شاعر می‌باشد.

زندگی هنری مریم پالیزبان بازیگر زن ایرانی پالیزبان دانش‌آموخته رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

کشف حجاب مریم پالیزبان بازیگر و انتشار عکس بدون حجاب در اینستاگرام

او بازیگر فیلم تحسین شده نفس عمیق و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر برای همین فیلم بوده‌است.

مریم پالیزبان هم اکنون مشغول گذراندن دوره دکترای تئاتر در دانشگاه Freie Universität برلین است.

مریم پالیزبان بعد از ازدواج در آلمان بعد از ۱۰ سال به ایران بازگشت. او ساکن برلین است اما همچنان در ایران و آلمان به طور هم‌زمان کار می‌کند، که البته با این اتفاق اخیر بعید به نظر می‌رسد قصد ادامه فعالیت در ایران را داشته باشد.

سوابق

پس از اولین تجربه بازیگر در سینما راهی آلمان شد و در همانجا ازدواج کرد. گفتنی است در آلمان نیز پیشنهاد هایی به او در زمینه بازیگری شد اما بدلیل اینکه این نقش ها از دید او کلیشه ای بودند از پذیرفتن آنها امتناع کرده و ترجیح داد تا تحقیق و کار دانشگاهی را ادامه دهد. او هم اکنون ساکن برلین است اما همچنان در ایران و آلمان به طور هم زمان کار می کند. استخدام مرگز فرهنگ و ادبیات برلین است و در پروژه های مختلف پژوهشی بر روی تئوری های تازه در حوزه فرهنگ شناسی و نمایش و آیین فعالیت دارد. شعر می نویسد و در حوزه سینما و تئاتر در آلمان در جریان تجربی و آزمایشگاه بیشتر کار می کند.

کشف حجاب مریم پالیزبان بازیگر و انتشار عکس بدون حجاب در اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *