ماجرای کشف حجاب ژیلا امیر شاهی بعد از اینکه خرش از پل گذشت + واکنش ها

کشف حجاب ژیلا امیر شاهی مجری بعد از اینکه خرش از پل گذشت + واکنش ها

ماجرای کشف حجاب ژیلا امیر شاهی

ژیلا امیرشاهی مجری تلویزیونی برنامه به خانه برمیگردیم که این روزها دوران بازنشستگی خود را به سر می برد به خارج از کشور مهاجرت کرده و با ظاهر و پوشش عجیب نسبت به حضورش در تلویزیون مورد انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

ویدئوی کشف حجاب ژیلا امیر شاهی مجری به خانه برمی گردیم در ونکوور کانادا جنجالی شد. او امروز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام حجاب از سر برداشت و خبر از تدریس خصوصی و عمومی فن بیان و مجریگری در ونکوور کانادا داد.

ماجرای کشف حجاب ژیلا امیر شاهی بعد از اینکه خرش از پل گذشت + واکنش ها

او در خارج از کشور به برگزاری دوره های مجری گری و خبرنگاری می پردازد و چهره جدید نسبت به تصاویری که از او قبلا در تلویزیون دیده بودیم ظاهر شده است.

در یک سال اخیر مشاهده کردیم که بازیگران و مجریان خانم تلویزیونی که دیگر به دوران بازنشستگی خود در صدا و سیما می رسند اقدام به هنجارشکنی هایی می کنند که قبلاً برای پولی که در صدا و سیما دریافت می کردند از آن اجتناب می نمودند

ژیلا امیرشاهی که دیگر کارش با تلویزیون به اتمام رسیده به سراغ چهره واقعی خود رفته است و نشان داد که او هم برای پول حجاب بر سر میکرد.

ژیلا امیر شاهی که از مجریان با سواد و با اخلاق و خوب کشورمان بوده، بعد از بازنشستگی به کشور کانادا مهاجرت کرده و حالا ساعاتی پیش ویدئوی بدون حجاب منتشر کرده و خبر از فعالیت های کاری خود در کانادا می دهد.
گفتنی است، بیشتر هنرمندان و بازیگرانی که مهاجرت کردند حجاب را از سر برداشتند و به اصطلاح کشف حجاب کردند. البته این شامل بازیگران داخل کشور هم میشود که برخی از آنها نیز بدون حجاب در محافل و مراسم های رسمی شرکت می کنند.

ماجرای کشف حجاب ژیلا امیر شاهی بعد از اینکه خرش از پل گذشت + واکنش ها

امیرشاهی کار خود را در سال ۱۳۶۹ در صدا و سیما آغاز کرد و سپس در زمینه گویندگی گام برداشت.

ژیلا امیرشاهی ابتدا کار خود را با رادیو آغاز کرد و بعد وارد تلویزیون شد و برنامه به خانه برمی گردیم را اجرا کرد.

او می‌گوید من علاوه بر اجرا کار بازیگری را هم دوست داشتم اما به دلیل مخالفت همسرم تصمیم گرفتم که بازیگری را کنار بگذارم و صرفاً به کار گویندگی بپردازم.

ماجرای کشف حجاب ژیلا امیر شاهی بعد از اینکه خرش از پل گذشت + واکنش ها

همسر ژیلا امیرشاهی آقای سید جمال الدین طبسی نژاد میباشد که حاصل ازدواج آنها سه فرزند دختر است حالا خانم امیرشاهی بعد از بازنشستگی از تلویزیون به خارج از کشور رفته و چند سالی است که در اروپا زندگی میکند.

کشف حجاب ژیلا امیر شاهی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. الان همونایی لذت زندگیشونا میبرن که نون به نرخ روز میخورن

  2. دمت گررررررم
    دقیقا همینطوره حرف حق جوابی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *