یارانه یک میلیون تومانی عید فطر عیدی رئیسی چرا برام واریز نشد؟

یارانه یک میلیون تومانی عید فطر عیدی رئیسی چرا برام واریز نشد؟

یارانه یک میلیون تومانی عید فطر هدیه رئیسی چرا برام واریز نشد؟ و علت واریز نشدن یارانه یک میلیون تومانی عید فطر 1401 به حسابم را در این صفحه ببینید.

یارانه یک میلیون تومانی عید فطر عیدی رئیسی چرا برام واریز نشد؟

یارانه یک میلیون تومانی عید فطر هدیه رئیسی

باید به این نکته توجه داشته باشید که یارانه یک میلیون تومانی عید فطر شامل همه مردم کشور نمی باشد و فقط تعداد خاصی از افراد نیازمند این مبلغ را دریافت خواهند کرد این یارانه فقط برای افرادی واریز خواهد شد که عضو صندوق اعتبار هنر می‌باشند.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر درباره این یارانه می‌گوید که یارانه یک میلیون تومانی صرفاً برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر بوده که در ماه رمضان به حساب آنها واریز گردیده است.

او با اشاره به اینکه مبلغ واریزی برای هنرمندان عضو این صندوق یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است به حساب متصل شده به هنر کارت آنها واریز گردیده است.

تعداد این افراد ۷۰ هزار نفر بوده و مبلغ دقیق این یارانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می باشد این در حالی است که بعضی از مردم که عنوان کرده بودند ابراهیم رئیسی می‌خواهد برای آنها یک میلیون تومان هدیه یا عیدی واریز کند.

بسیاری از افراد منتظر واریز یارانه یک میلیون تومانی عید فطر رئیسی بودند. اما حالا مشخص شده که یارانه یک میلیونی شامل حال اعضای صندوق هنر میشود و نه عامه مردم. پیش از این هم اعلام شد که دولت قرار نیست یارانه جدیدی به مناسبت عید فطر واریز کند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *