اپلیکیشن شاد 2 | امکانات جدید و دانلود و آموزش نصب در ویندوز و اندروید

نصب اپلیکیشن شاد 2 و فیلم آموزش نصب در ویندوز و اندروید و وب

اپلیکیشن شاد 2 | امکانات جدید و دانلود و آموزش نصب اپلیکیشن شاد 2 در ویندوز و اندروید را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اپلیکیشن شاد 2

ورژن جدید اپلیکیشن شاد برای دانش اموزان رونمایی شد که امکانات بسیاری به آن اضافه شده است و اکثر نواقص ورژن قبلی آن برطرف گردیده است.

نصب اپلیکیشن شاد 2 و آموزش تصویری نصب در ویندوز و اندروید و وب

یکی از مهمترین خصوصیت ورژن جدید را میتوان به رایگان بوده آن اشاره کرد که میتوان با داشتن اینترنت از آن به صورت رایگان استفاده کنید بدون اینکه حجمی از اینترنت شما کم شود.

اضافه شدن اپراتور برای اموزش به مردم

در ورژن جدید گزینه ای به نام کمک افزوده شده است که میتوانید از طریق ان با اپراتورهای اپلیکیشن شاد ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را به آنها بگوید تا شما را راهنمایی کند

مسئول پروژه شاد گفت سیستم پشتیانی برای این کار تعریف شده است و راهنما‌های خوبی داریم، از طرفی حدود ۲ هزار نفر در حال آموزش دیدن برای راهنمایی هستند تا برای بکارگیری شاد کمترین مشکل را داشته و امیدواریم سالی پربار را شاهد باشیم.
او با اشاره به اینکه سعی کردیم شبکه شاد را ارتقا دهیم، گفت: افزوده‌ها به مرور وارد شاد خواهد شد و بخشنامه آن را ابلاغ کردیم.

دانش آموزانی که به هر دلیل به نسخه اندروید اپلیکیشن شاد دسترسی ندارند، می‌توانند از برنامه شاد تحت وب آن استفاده کنند. در این راستا ابتدا باید وارد سایت shadweb.iranlms.ir شوید که لینک آن در ادامه مشاهده می‌گردد. توجه داشته باشید که به تازگی، امکان احراز هویت از نسخه وب برنامه شاد حذف شده است و دانش آموزان می‌بایست در ابتدا، فرآیند احراز هویت خود را از طریق اپلیکیشن شاد انجام دهند و سپس از نسخه وب استفاده نمایند.

راهنمای نصب و روش کار با اپلیکیشن شاد

حالا که دانستید برنامه شاد چیست و اپلیکیشن شاد را نصب کردید، باید آن را باز کنید و مراحلی را جهت ایجاد پروفایل کاربری و ثبت اطلاعات طی کنید. بعد از باز کردن برنامه شما با کادری مواجه می‌شوید که می‌بایست شماره تلفن خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن شماره تلفن کدی برایتان پیامک خواهد شد. آن کد را در محل مربوطه وارد می‌کنید و بعد از تایید وارد صفحه دیگری از برنامه می‌شوید.

آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد 2 نسخه وب و ویندوز و اندروید

حالا در اینجا باید اطلاعات خود را به عنوان دانش آموز، معلم یا مدیر ثبت کنید. بر روی گزینه ورود دانش آموز/ مدیر/ معلم ضربه بزنید، حالا در کادر باز شده سمت خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب در هر سمتی که هستید باید کد ملی خود را در کادری که برایتان باز خواهد شد وارد کرده و سایر مراحل را طبق نرم افزار ادامه دهید. در حقیقت بعد از وارد کردن کد ملی از شما درخواست می‌شود اطلاعاتی مانند شماره همراه، کد ملی، سریال شناسنامه، تاریخ تولد و کد امنیتی که در برنامه وجود دارد را وارد کرده و بعد از این مرحله وارد گروهی در پیام رسان سروش خواهید شد.

آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد 2 نسخه وب و ویندوز و اندروید

دقت داشته باشید که برای اپلیکیشن شاد در آیفون یا برنامه شاد برای ویندوز از طریق مرورگر نیز همین مراحل باید طی شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *