مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست +عکس جنجالی مینا وحید

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

تاریخ انتشار 14 شهریور 1400 – زمان مطالعه 5 دقیقه

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست +عکس جنجالی و سوابق و بیوگرافی مینا وحید را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خانم مینا وحید این شبها در حال ایفای نقش در سریال افرا بوده که بسیار مورد استقبال قرار رفته است و رضایت 90 درصد ماطبان تلویزیون را کسب کرده است او نقش مهتاب را بازی میکند نقشی که بدون شک باعث شناخته تر شدن او در بین مردم گردیده است

مینا وحید متولد ۱۷ مرداد سال ۱۳۶۶ در رشت دارای فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر تهران است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینه سینما از تئاتر شروع کرده و حالا یکی از بازیگران مطرح ایرانی بشمار میرود.

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست +عکس جنجالی مینا وحید

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست

سریال افرا این شبها بر روی آنتن شبکه اول سیما رفته و مورد استقبال مردم قرار  گرفته است در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند و یکی از این بازیگران خانم مینا وحید بوده که نقش مهتاب را بر عهده دارد.

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست +عکس جنجالی مینا وحید

مهتاب همسر رسول با بازی روزبه حصاری است که بچه دار نمیشود و رسول سعی میکند با این مشکل کنار بیاید اما این در حالی است که پدر رسول (با بازی مهدی سلطانی) برای ورثه امورالش از او میخواهد که حتما فرزندی به دنیا بیاورند

در این صفحه به مناسبت بازی خانم وحید در این سریال به بیوگرافی مختصر از وی خواهیم پرداخت.

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست +عکس جنجالی مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان است که در تاریخ ۱۷ مرداد ماه از سال ۱۳۶۶ در شهر زیبای رشت متولد شده است. از نظر میزان تحصیلات مینا وحید باید بدانید که او مدرک کارشناسی ارشد تئاتر دارد ودر عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالبت دارد.

فعالیت خود را از زمان دانشجویی با تئاتر آغاز کرد.

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست +عکس جنجالی مینا وحید

بعد از اتمام درس در دانشگاه به پیشنهاد یکی از دوستان نویسنده اش سر یک کار سینمایی رفت تا برای همکاری در کارهای بعدی بعنوان نویسنده به توافق برسد ، سر همون کار اولین پیشنهاد بازیگری را بدلیل ترس و استرس رد می کند.

درباره ازدواج مینا وحید

در این مورد باید بدانید که این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و فعلا همسری ندارد. فقط شایعه ازدواج مینا وحید با رضا کیانیان مدتی پخش شد، که در این مورد در ادامه همین مقاله بیشتر توضیح داده ایم.

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست +عکس جنجالی مینا وحید

بازی مینا وحید در سریال هایی از قبیل «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «دختران حوا» ، «شهرزاد» از او چهره به نسبت شناخته شده تری در بین مخاطبان ایجاد کرد. ولی اخیرا بازی در نقش جواهر در «سریال بانوی عمارت» چهره جدیدی و البته جالبی از مینا وحید را در بین طرفدارانش ساخته است.

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست +عکس جنجالی مینا وحید

مینا وحید درباره ملاک انتخاب نقش هایش گفت: اول از همه مهم این است که فیلمنامه را دوست داشته باشم. زمانی هم که فیلمنامه را می پسندم، باید ببینم با نقش پیشنهاد شده، تا چه حد هماهنگی دارم و تا چه حد می توانم تجربه ای که برای نقشم روی می دهد را لمس کنم. اگر نقش برایم ملموس باشد، فکر می کنم که می توانم آن نقش را بهتر از نقش های دیگری که هست، بازی کنم.

مینا وحید درخصوص علت قوی و درست وارد شدنش در سینما گفت:من فوق لیسانس تئاتر هستم و قبل از این که چهره شوم، درس می خواندم، تئاتر کار می کردم و صبر می کردم.

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست +عکس جنجالی مینا وحید

مینا وحید یکی از چهره های معروف در سینما، تلویزیون و تاتر است. مینا وحید فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. پوشش مینا وحید همواره یکی از سوژه های داغ میان فضای مجازی است.

پدر مینا وحید سالهای به بیماری سرطان مغز استخوان مبتلا بود و بعد از تحمل 12 سال رنج بیماری، اردیبهشت ماه سال 95 درگذشت.درگذشت پدر برای مینا وحید با شوک بزرگ روحی همراه بود و باعث شد تا یک سال و نیم از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

«افرا» سریال شبانه جدید شبکه یک سیما به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی در وهله نخست، از محتوای مناسبی سود جسته است. مضمونی متکی به مسائل مبتلا به بومی شمال کشور که با مهارت با عناصر دراماتیک معمول آمیخته شده و درامی گرم و درگیر کننده را تشکیل داده اند که تماشاگر تشویق به تماشای آن شده است. همان طور که دیوید مک کوئین در کتاب «راهنمای شناخت تلویزیون»، یکی از علل توفیق سریال‌های خارجی بویژه در آمریکا، کره جنوبی، چین و تا حدودی هند را محلی بودن و تکیه شخصیت پردازی به فرهنگ و مناسبات بومی این کشور‌ها می‌دانند. نکته‌ای که ضمن روایتگری، ناخودآگاه فرهنگ و هویت رفتاری این کشور‌ها را نیز به مخاطب خارجی منتقل و گوشزد می‌کند.

این سریال می‌خواهد بگوید افرادی هستند که خلاف اخلاق و رویه و ارزش‌های حاکم بر اجتماع علیه فردی بی‌گناه شهادت می‌دهند و از طرفی با چشم پوشی از خون یک قاتل، اعضای خانواده او به رفاه ‌و آسایش می‌رسند. واقعا چنین داستانی، کشش چهل قسمت سریال را ندارد. آیا این سوژه و تمام داستانک‌های آن قابلیت اثری تا این حد مطول را دارد؟ آیا جز این است که پس از تزریق حجم فراوانی غم و اندوه به مخاطب در پایان داستان آدم بدها متنبه می‌شوند و آدم‌های خوب به شکلی کلیشه‌ای به نتیجه اعمال خود می‌رسند؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *