بازیگر نقش نوبر در سریال وارش +عکس های خصوصی "آوا دارویت"

بیوگرافی آوا دارویت بازیگر نقش نوبر در سریال وارش

بازیگر نقش نوبر در سریال وارش +عکس های “آوا دارویت” را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

سریال وارش این شب ها مورد توجه مردم قرار گرفته است و مخاطبان تلویزیونی با هیجان و کنجکاوی به تماشای این سریال مینشینند مجموعه ای جذاب که داستان بسیار زیبا  هیجان انگیزی دارد و برای همه اقشار جامعه توانسته خیلی سرگرم کننده باشد.

بازیگر نقش نوبر در سریال وارش کیست؟

یکی از بازیگران این مجموعه خانم آوا دارویت میباشد که ایرانی ایتالیایی میباشد مادرش ایرانی و پدرش ایتالیایی است او در 22 شهریور ماه 1372 در کشور ایتالیا به دنیا امد است و در رشته روانشناسی بالینی تحصیل نموده و موفق شده فوق لیسانس این رشته را اخذ نمایید.

بازیگر نقش نوبر در سریال وارش +عکس های خصوصی "آوا دارویت"

این خانم هنرمند تا سن 7 سالگی در ایتالیا بوده و سپس به تهران امده و در سن نوجوانی دوره های بازیگری را پشت سر گذاشته و با حضور در سریال معمای شاه اولین گام خود را در زمینه بازیگری برداشته است.

عکس های “آوا دارویت”

حالا با حضورش در سریال وارش نشان داده که خیلی خوب میتواند از عهده نقش هایی که بر او محول میوشد براید.

آوا دارویت بازیگر نقش نوبر در سریال وارش است که یوسف به او علاقمند شده  میخواهد از همسرش جدا شود و با او ازدواج کند.

بازیگر نقش نوبر در سریال وارش +عکس های خصوصی "آوا دارویت"

آوا دارویت فعالیت هنری‌ اش را با حضور در کلاس‌ های بازیگری آغاز کرد و برای اولین بار در سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی به ایفای نقش پرداخت.

هر چند که نقش آوا دارویت در معمای شاه جزء نقش های اصلی و مهم فیلم نبود اما حضور در پروژه ای که بزرگان و اساتیدی از بازیگری را در خود داشته باشد قطعا برای بازیگر جوان، با انگیزه و با استعدادی همچون وی تاثیرات به سزایی داشته است.

بازیگر نقش نوبر در سریال وارش +عکس های خصوصی "آوا دارویت"

سریال وارش یک درام پرفراز و نشیب تاریخی و عاشقانه و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست نویسنده مطرح آمریکایی است. این سریال ۳۴ قسمت دارد و پخش آن از یکشنبه ۱۷ آذر ماه ۹۸ از شبکه سوم سیما در حال پخش است. داستان مجموعه از دهه ۳۰ روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد.

بازیگر نقش نوبر در سریال وارش +عکس های خصوصی "آوا دارویت"

نقش آوا دارویت در معمای شاه

آوا دارویت اولین بار در سریال معمای شاه محمدرضا ورزی ، بازی کرده . هر چند که نقش آوا دارویت در معمای شاه جزء نقش های اصلی و مهم فیلم نبود.

بازیگری در سینما را با فیلم تمرینی برای اجرا از سال 94 شروع کرد.

او سپس در فیلم اسکی باز سال 96 نیز حضور موفقی را تجربه کرد و با این فیلم در جشنواره فیلم المپیای یونان نیز حاضر بود.

آوا دارویت در «نفس های آرام»

محیا و رضا زوج جوانی در استانه ازدواج هستند. رضا (کوروش تهامی) مهندس معمار است و محیا (آوا دارویت) شاگرد و نامزد او است.حادثه ای برای محیا اتفاق می افتد که مسیر زندگی هر دوی انها را تغییر می کند.

آوا دارویت در سریال پر مخاطب هست و نیست که از بهمن 96 شروع شده است در نقش باران بازی کرده که می تواند سکوی پرتاب موفقی برای او باشد. آوا دارویت در سریال هست و نیست در نقش باران در کنار بازیگران جوانی همچون غزاله اکرمی بازیگر نقش آوا ، علی مسلمی بازیگر نقش مهیار و بازیگرانی چون سولماز حصاری بازیگر نقش الناز ، الهام پاوه نژاد ، فرهاد قائمیان و … ایفای نقش کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *