بیوگرافی آرمان علی وردی (کیست) شهادت طلبه بسیجی با شکنجه

بیوگرافی شهید آرمان علی وردی کیست و اهل کجاست +فیلم شهادت

شهید آرمان علی وردی کیست

آرمان علی وردی یک طلبه بسیجی بود که در حمایت از نظام در منطقه اکباتان حضور پیدا کرد. در شب چهارشنبه برابر با 4 آبان در یکی از این درگیری ها به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه در اثر شدت جراحات وارده فوت نمود ، پیکر آرمان علی وردی در تاریخ 7 آبان در میان حضور پرشور مردم تشییع شد و همچنین به پاس گرامیداشت نام و یاد او، خیابانی در نزدیکی محل سکونتشان به نام او نامگذاری گردید.

دو فوریت تغییر نام دو خیابان به نام شهید آرمان علی وردی که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده بود در دستور کار یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت. در بررسی این دستور اعضای شورای شهر تهران با ۲۰ رأی موافق خیایان های نیلوفر جنوبی و قدس در تقاطع شهران جنوبی در منطقه ۵ تهران و در نزدیکی محل زندگی شهید آرمان علی وردی را به نام این شهید نامگذاری کردند.

بیوگرافی آرمان علی وردی (کیست) شهادت طلبه بسیجی با شکنجه

بیوگرافی آرمان علی وردی

شهید علی‌ وردی ۲۱ سال سن داشته و متولد 1380 در تهران میباشد که در اغتشاشات آبان 1401 در اغتشاشات مورد حمله و شکنجه قرار گرفته و به شهادت رسید.

این پسر جوان طلبه بسیجی مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و مربی کانون تربیتی حوزه و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بود.

فیلم لحظاتی قبل از شهادت آرمان علی وردی

مدیریت حوزه علمیه استان تهران شهادت مظلومانه طلبه بسیجی شهید علی‌وردی را به عموم طلاب و اساتید حوزه استان تسلیت گفته و خواستار برخورد جدی و قاطعانه با عوامل این جنایت شده است.

طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی در ناآرامی های چهارشنبه شب اکباتان تهران بر اثر جراحت شدید ناشی از حمله و شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.

بیشتر ببینید:

پیکر مطهر شهید امنیت «آرمان علی‌وردی» امروز (شنبه) در معراج‌الشهدای تهران توسط خانواده، آشنایان و عموم وداع می‌شود. شهید علی‌وردی طلبه بسیجی بود که در ناآرامی‌های شامگاه چهارشنبه چهارم آبان مورد حمله ددمنشانه اغتشاشگران قرار گرفت و در اثر جراحت شدید به بیمارستان منتقل شد، اما پس از چند ساعت به شهادت رسید. مراسم وداع با پیکر این شهید، امروز (شنبه) از ساعت ۱۶ در معراج‌الشهدای تهران برگزار می‌شود.

بیوگرافی آرمان علی وردی (کیست) شهادت طلبه بسیجی با شکنجه

به گزارش همشهری آنلاین، ضد انقلاب برای امروز شاید سنگین‌ترین هجمه رسانه‌ای را به راه انداخته بود و فراخوان‌های متعددی را برای شنبه دست به دست کرده بود اما بیشتر شهرهای کشور در آرامش کامل بود و قریب به اتفاق کلاس‌های دانشگاه‌های کشور تشکیل شد. روزهای پایانی هفته گذشته نیز زندگی عادی مردم در تمامی شهرهای کشور در جریان بود. زاهدان و سایر شهرهای سیستان و بلوچستان دیروز و امروز روزهای آرامی را سپری کرد و مردم برخورد سردی به فراخوان ضد انقلاب برای تجمع نشان دادند. خراسان‌های جنوبی و شمالی، سمنان، اردبیل، زنجان، بوشهر، کرمان، گلستان و هرمزگان هم روز و شب عادی را سپری کردند. خوزستان هم مانند روزهای قبل در آرامش بود.

خبرگزاری تسنیم نوشت همزمان با شهادت آرمان علی وردی با ورود ضدانقلاب به صحنه با اغتشاش و تخریب اموال عمومی همراه شد، سه بسیجی شب گذشته در شهرهای مشهد، قزوین و تبریز به دست معترضان، به شهادت رسیدند . یک نفر همیار پلیس هم دو شب پیش در شیراز به شهادت رسید.

بیوگرافی آرمان علی وردی (کیست) شهادت طلبه بسیجی با شکنجه

«عباس خالقی» از حوزه شهید قاسم سلیمانی پایگاه امام رضا(ع) تاکستان قزوین شب گذشته بر اثر شلیک گلوله به شهادت رسید.

همچنین «محمدرسول دوست محمدی» که برای مقابله با داعشی های وطنی در خیابان راهنمایی مشهد حضور داشت، بر اثر ضربات چاقو به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
حسین اوجاقی یکی از بسیجیان تبریز هم با ضرب چاقو توسط داعشی های وطنی به شهادت رسید.

همچنین در پی درگیری‌های ایجاد شده در شامگاه سه‌شنبه 29 شهریور، در شهر شیراز همیار پلیس رضا زارع مویدی به شهادت رسید.

روایت دوستان آرمان درباره شهادت او

مقاومت آرمان در برابر تاکید آشوبگران مبنی بر اهانت به مقدسات باعث می شود خشونت آنها بیشتر شود و هر بار که آرمان سکوت می کند ضربات محکم تری می زنند، آرمان بی هوش می شود و رهایش می کنند و می روند.

رفقای آرمان سر می رسند و او را به بیمارستان می برند، پدر آرمان می گفت: ضربات زیادی را به آرمان زده بودند، کتف، دماغ و سرش را شکسته بودند، هیچ جای سالمی در بدنش نمانده بود. دکتر گفته بود ضربه سختی به سرش وارد شده و فقط توانسته با دستگاه چند ساعت زنده نگهش داره.

بیوگرافی آرمان علی وردی (کیست) شهادت طلبه بسیجی با شکنجه

«آرمان پیش از این دوست داشت به سوریه برود»، این را پدرش می‌گوید و ادامه می دهد: چرا او را شهید کردند، آدمی نبود که به دیگران ظلم کنه، همیشه مدافع حق بود، رشته مهندسی می خواند ولی به خاطر علاقه ای که به حوزه داشت از دانشگاه انصراف و رفت طلبه شد.

دایی آرمان از دل‌پاکی و مردمی بودن آرمان می گوید، اینکه همیشه در بحث ها مدافع حق بود و روی آن ایستادگی می کرد.

آرمان اهل اردوهای جهادی بود، هرجا که می توانست با رفقا می رفت و چند روزی را اردوی جهادی برگزار می کرد، رفیقش می گفت: در سیل لرستان آرمان مثل آچار فرانسه همه کاری می کرد، بعضی روزا توی آشپزخانه کمک کار بود، ساعاتی بیل به دست می‌گرفت و…

«چرا او را شهید کردند، او که بچه خوبی بود، باید انتقام از آنها گرفته شود، داداشم آدم خوبی بود»؛ صحبت‌های برادر ۱۲ ساله آرمان بود که اشک می ریخت و همزمان با خود تکرار می کرد.

دستگیری قاتلان

به تازگی فیلمی از لحظات ابتدایی پیدا شدن پیکر نیمه جان شهید آرمان علی وردی و لحظه دستگیری قاتلان این شهید منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، طلبه بسیجی آرمان علی وردی 21 ساله از شهدای ناآرامی‌ها و اغشتاشات اخیر است که چهارشنبه شب (4 آبان 1401) در منطقه اکباتان تهران مجروح و به شهادت رسید. شهید آرمان علی‌وردی در تجمعات چهارشنبه 4 آبان در اکباتان تهران بر اثر جراحت شدید ناشی از حمله و شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.

به تازگی فیلم از لحظات ابتدایی پیدا شدن پیکر نیمه جان شهید آرمان علی وردی، که شامل گفتگو با همسایگان، دوستان و زمان دستگیری عوامل این حمله می‌شود، منتشر شده است.

صحبت های دوست صمیمی آرمان علی وردی

شهدای مدافع امنیت، از جمله نکات برجسته آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر هستند؛ چهره‌هایی از مردم که با دستان خالی و بدون سلاح رزمی، در کوچه و خیابان حاضر می‌شوند تا امنیت شهروندان و ایران اسلامی را در برابر آشوب و تخریب حفظ کنند، اما در کمین ضدانقلاب قرار می‌گیرند و به شهادت می‌رسند. در اغلب موارد، این شهدا، وسیله‌ای جدی برای دفاع از خود در اختیار نداشتند و صرفاً به ابزارهای مقابله با اغتشاش مجهز بودند، درحالی که گویی برخی جریان‌های معاند و ضدانقلاب، با هدف به شهادت رساندن و با گذراندن دوره‌های آموزشی خاص پا به میدان آشوب‌ها گذاشته بودند. در روزهای اولیه، اغلب شهدا با استفاده از سلاح‌های سرد به شهادت رسیدند، اما هرچه آشوب‌ها بیشتر جنبه امنیتی گرفت و گروهک‌ها با برنامه ریزی وارد صحنه شدند، تعداد شهدا نیز فزونی یافت. اما این بار، همچون آنچه عصر شنبه گذشته در سنندج روی داد، مدافعان امنیت و بی‌سلاح رزمی، هدف تیرهای مستقیم و جنگی عناصر گروهک‌ها قرار می‌گیرند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی شهید روح الله عجمیان کیست فیلم شهادت بیوگرافی شهید حذسین زینال زاده و دانیال رضازاده
فیلم کامل لحظه شهادت شهید حسین اجاقی در تبریز بیوگرافی پوریا احمدی بسیجی کیست

یکی از دوستان قدیمی‌اش می‌گفت: «از دوران ابتدایی وارد مسجد شد و به حضور شبها و نماز مغرب خیلی مقید بود. به محض اینکه به سنی رسید که فهمی از اهل بیت و از ائمه پیدا کرد در هیات‌مان بود. در محل ما هیاتی هست که مدتی در مسجد محل و بعد از مدتی در منزل پدر شهید عبدالله باقری برگزار می شد. آرمان دو سال به صورت مداوم خادم این مراسم بود. مسئولیت اجرای این جلسه را به عهده داشت. ما که از قدیمی‌های این جلسه بودیم همیشه خیال‌مان راحت بود که آرمان هست و جلسات منظم برگزار می‌شود. مهم‌ترین ویژگی‌اش ادبش بود، به نماز اول وقت خیلی تاکید و تقید داشت و مهم‌تر از همه غیرت دینی خیلی بالایی داشت. هم در احکام عبادی و هم در چارچوب‌های اعتقادی این غیرت را می‌دیدیم. چه در کلام و چه در رفتار و زندگی‌اش.

در جمع‌های ما که حضور پیدا می‌کرد اگر کوچکترین بی‌احترامی یا حرفی می خواست زده شود یا تذکر می‌داد که صحبت نکنیم. یا جمع را ترک می کرد. خیلی برایش مهم بود که نقدها و شوخی‌های‌مان سمت بی‌ادبی برود و کسی خدای نکرده به بزرگان و بالاخص مقام رهبری اساعه ادبی نکند. علاقه شدیدی به اهل بیت داشت. در کربلا و مشهد رفتن‌هامان خیلی این ارادتش را می‌دیدیم. حتی بعضی اوقات تکرار می‌کرد که «در هیات نباید بعضی از حرف‌ها زده شود. هیات حرمت دارد.» این‌ها همه یک نشانه بود. احترامش به استادها یک نشانه بود. احترامش به پدر و مادر یک نشانه بود. الان که به گذشته نگاه می‌کنیم تازه می‌فهمیم که چه اتفاقی افتاده است. همه این نشانه‌ها را می‌بینیم. همین کارهای کوچک و تک‌تک این قطره‌های کوچک معنویت آرمان عزیز را در دریای معنویت غرق کرد.

آخرین لحظات و دقایق قبل از حادثه در کنارش بودیم اما چون از آسمان داشت روی سرمان سنگ می‌بارید، خیلی تمرکز و کنترل روی همه بچه‌ها نداشتیم. اصلاً دور شدن آرمان از خودمان را نفهمیدیم. داشتیم با جریانات کف خیابان مقابله می کردیم. صحنه سختی بود. حتی امروز به راحتی می‌گویم که نزدیک بود چند نفر از دسته گل‌های دیگر را از دست بدهیم. اما قسمت هر کسی نیست که شهید باشد. از بین این جمع فقط آرمان علی‌وردی شهادت را روزی خود کرد. من و همه رفقای آرمان فقط یک جمله داریم. «شرمنده‌ایم!» شرمنده خون شهدایی هستیم که در حادثه شاهچراغ به شهادت رسیدند. شرمنده تمام شهدایی هستیم که در این مدت و در تمام طول انقلاب تقدیم انقلاب شده است. امیدورایم که با یاد گرفتن و تمرین مرام و اخلاق‌شان و این‌که مثل آنها زندگی کنیم، کمی شبیه آنها شویم تا شاید این شرمندگی مان جبران شود.

بیوگرافی آرمان علی وردی (کیست) شهادت طلبه بسیجی با شکنجه

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

45 نظر

  1. خب بسیجی بوده و رفته برای سرکوب عضو گردان امام علی بوده و هرکی که بره سرکوب کشته میشه

    • خاک تو سر کسانی که مسبب شهادت این عزیزان میشن
      ان. شااله راهشون ادامه داشته باشه
      اون وحشی و جانی که میره سطل آشغال آتیش میزنه و باعث عدم امنیت میشه رو باید کشت نامردا

      • بدانند خوابی که دیدند هیچگاه تعلیر نخواهد شد اما ذات بد و پست و پلید و تروریستی و داعشی صفتی خود را نتنها به ما ایرانیان مسلمان که به همه جهان نشان دادند و ما هم بیدی نیستیم که با این تروریستهای فرزند داعش بترسیم ،پرود بر آرمان و اندیشه های آرمانیش

      • احیانا نظری در مورد دزدیهای کلان از جیب ملت نداری!؟ نظرت هم مثل سطل آشغال همینقدر بی اهمیته…

    • لبیک یا مهدی عج

      خدا تک تک تون رو همین‌طور زجرکش کنه به حق مادر سادات

    • لطفا کمی فکر کنید

      اگه پسر یا برادر خودت بود همیجوری صحبت میکردی؟
      به نظرت امنیت خودت ، خانوادت و ناموست اتفاقیه؟

    • سرکوب؟ یه نگاه بنداز به رفتار نیروهای امنیتی اروپا و امریکا، بعد بگو سرکوب …اگر اغتشاشگرا رو سرکوب میکردن اینقدر وقیح و گرگ نمیشدن بیفتن به جون جوون بیست و یه ساله و زجرکش کنن … خدا سر عزیزت بیاره ک اینجور بیرحمانه قضاوت می کنی…

    • مرده شورتو ببرن با این کم عقلی و احمقیت
      خدا لعنتتون کنه یه نفر بی دفاع و بی گناه رو بگیرن یه مشت سگ هار اینجوری شهید کنن اونوخ تو دهن کثیفتو باز میکنی عوضی خودتم از همونایی مرگ بر شما باد

    • یک ایرونی

      هر کی بره برا سرکوب اینطوری میشه!! یعنی بذارن امثال تو بشکنن آتیش بزنن ناامنی درست کنن عجب بی منطق، اگ نیروی انتظامی بسیجی هرچی یا رو میگیرین این بلا سرش نمیارن فحش ناموس نمیدن تهش خانوادش میدونن کجاست میدونن تا کی هست. نامردای بی شرف که تف تو شرفتون هیچ بوی از انسانیت نبردید، مادرتون به حال دل مادر این شهید بشینه

      • تو مطمئنی که چنین نکرده اند؟خیلی از حقیقت بی خبر تشریف دارید.خداوند اگاهی عاجل مصیبت بکند

    • شهیده گمنام

      شما کار دیگه ای نداری
      فقط داری گناه خودتو از اینی که هست بیشتر میکنی
      به فکر آخرت هم باش همه ما اون دنیا یقه اغتششاشگرها رو میگیریم

    • کمی ادب و احترام برای بانیان امنیت چیز خوبی هست… شهید آرمان که رستگار شد مبادا با کاربرد الفاظ بی ادبانه در ردیف عاملان شهادتش نباشیم…

    • اندکی تفکر

      چه گناهی کرده بود؟ این و کی بهت گفته حتما همون من و تو بی بی سی یه لحظه فکر کن!!! فکر کن پسر خودت بود برادر خودت بود اینجوری میگفتی رفته سرکوب گری کشته شده!!؟
      فقط گناهش این بوده که میخواسته به خودتون کمک کنه اگه امثال آرمان ها حاج قاسما نبود الان معلوم نبود مادر و خواهرت کجا بودن موقعی سر بابات و برات میاوردن میفهمیدی این نیروهای به اصطلاح سرکوب گری که میگی داشتن چکاری برات میکردم

    • چقدر بیشعوری متاسفم برات بحق پنج تن داغ اولادتو ببینین حروم زاده های آدم خور

  2. اون وقت باید اینجور وحشیانه و به غریبی و با شکنجه بدن پرزخم!!!
    وحشی‌گری تعریفش با این کار…

    • چقدر مظلوم و غریبانه شهید شدی در وسط تهران آرمان عزیزم، اما مقتدرانه ایستادی، دل های ما را سوزندای با شکنجه های هولناکی که کشیدی، انسان نماهای بی رحم چقدر وحشیانه سر و کتف و بینی ات را شکستند عریانت کردند، قتلگاه را بعد از 1400 سال برایمان نشان دادی، ما را هم شفاعت کن ای شهید غرق در خون، آنقدر غرق در خون و کبود شده بودی که دوستانت هم به سختی تو را شناسایی کردند، بمیرم برات، امان از دل مادرت

  3. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا 😭
    اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک 😭
    خوشا با سعادت شهید عزیز برای ما هم دعا کن عاقبت بخیر بشیم 🤲😔🥺

  4. زن عفت شهادت

    اولا کشته نه شهید
    دوما تنهایی ریختن سرش و شهیدش کردند.این کجا تو قاموس انسانیت هست.اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید.
    سوما اونا که می گفتن زن زندگی …الان یه زن مادر آرمان داغدار کردند این اون آزادی بود که دم می زدند
    چهارما پس بگذاریم ایرانو مثل سوریه کنند و ناموس و زن و بچه مردمو ببرن و بچه مردمو ببرند.
    پنجما جواب تو با خود امام حسین علیه السلام که غریبانه شهید شدند.که اینطوری به راحتی از شهید شدن یه طلبه بسیجی این طوری نگی رفته بود سرکوب وهر کی بره…

  5. برای ایران

    روحش شاد
    خدا به پدر و مادر و برادرش صبر بده🤲🏼
    خداوند ناظر بر اعمال ماست و دعا میکنم نظرش به تمام جوانان ایران زمین باشه و از نگاه بد و اتفاق بد و انسانهای بد به دور باشن🤲🏼

  6. فقط باید به تو گفت خفه خون بگیر . شهید آرمان برای دفاع از ناموس این مملکت ، برای دفاع از امنیت این مردم و برای رضایت خدا و ولی خدا با توکل به خدا به میدان جهاد رفته بود . خدا هرکسی رو که همراه با دشمنان این نظام و کشور شهیدپرور هست چه عملی و چه زبانی؛ اگر قابل هدایت نیست. اونو به بدترین عذاب الهی در دنیا و آخرت به زودی گرفتار کنه .

  7. سلام
    الا لعنت الله علی قوم الضالمین…
    لعنت خدا بر ظالمین..دست های شما بشکند که جوون به این خوبی رو شکنجه کردید.

  8. زن عفت شهادت

    اگر کسانی مثل شهید آرمان برای امنیت ما جان خود را فدا نکنند وضعیت ایران از سوریه هم بدتر میشه
    درود بر تمام شهدا درود بر ارتش مقتدر ایران زنده باد ایران

    ما مدیون خون پاک شهدا هستیم
    آرامش ما نتیجه فداکاری شماست

  9. #قاسم سلیمانی

    سرکوب؟
    نه برگردوندن امنیت دوباره مردم
    کسی هم که تو این راه به دست گرگا از دنیا میره رو بهش میگن شهید. یاد بگیر.
    خوبه خودتونم قبول دارید یه مشت وحشی قاتل ریختن تو خیابون که میگی هرکی بره کشته میشه….

  10. فدای مظلومیت این طلبه شهید بشم .

  11. زن ،عفت،افتخار

    شهادتت مبارک
    سفر بخیر ،،جوونی که شدی عاقبت بخیر
    به مقصدت رسیدی مثه زهیر
    سفر بخیر
    به حق خون پاکش،، بزودی سرِ قاتلین این پسر طلبه جوون و بی گناه و با اعتقاد رو بالای دار ببینیم با جیغ وکف و هورا،،،
    به شدت منتظریم …
    #انتقام سخت

    • باش تا به وقت جیغ و کف و هورا
      فقط مواظب باش سمتش رو اشتباه حدس نزنی

      • شهیده گمنام

        آیا با کف و جیغ و … مشکل شما حل میشه؟
        اگه حل میشه از فامیل هاتون می خوام حتما شمارو یه تولدی چیزی دعوت کنن که مشکلاتتون حل بشه
        درضمن اینو بگم که:
        پرچم این نظام و این مملکت همین جوری که هست ان شا الله توسط حضرت امام خامنه ای میرسه به دست آقا امام زمان (ع) و اون موقع هست که شما و امثال شما پاسخگو باشید
        ظهور نزدیک است….

  12. سلام بر شهدای عزیز امنیت کشور سلام بر شهید عزیز ارمان علی وردی که اینگونه مظلومانه برای دفاع از مملکت و اسلام و رهبر خویش بدست سگ ها و گرگ های وحشی اراذل و اوباش اعتشاشگر حرامزاده به شهادت رسید و به مولای خود حضرت ابا عبداله الحسین علیه السلام پیوست روحش شاد و یادش گرامی باد .دستگاههای قضایی و اطلاعاتی و نظامی لطفا هر چه سریعتر انتقام خون این برادر شهید را از این سگ های ولگرد حرامزاده بگیرند و انها را به سزای اعمالشان برسانند یا علی

  13. احیانا نظری در مورد دزدیهای کلان از جیب ملت نداری!؟ نظرت هم مثل سطل آشغال همینقدر بی اهمیته…

  14. جالب اینجاست که تو فیلم و قبل از کشته شدن، آرمان میگه گشتن و چیزی پیدا نکردن(مداراک شناسایی)، منظورش احتمالا این بوده که کاره ای نیستم و همه چیز تصادف و سوتفاهمه و بعد کاشف به عمل میاد که آخوند و تو گردان امنیتی بوده،

    • آخوندبودن جرمه؟
      بسیجی بوده
      گردان چیه؟
      منظورش سلاح بودنه کارت شناسایی واینکه کاریشون نداشته

  15. اخه کسایی که این فتنه ها رو تو مملکت راه انداختند هر دو طرف دارن کشته میدن به خاطر لجبازی آقایون رو مساله گشت ارشاد اشک اون بچه رو چجوری میتونی تحمل کنید

  16. چه قدر غمگین که به جون هم افتادیم همه ما ایرانی هستیم

  17. خدابه مادرش صبر بده،،، وداغ تو دل مادران اون اشغال های سگ نطفه بزاره الهی امین

  18. مدافع چادر

    سلام آرمان جان
    شهادتت مبارک برادرم
    من به عنوان خواهرت به تو قول میدهم هیچ گاه چادرم را از سرم بر ندارم، هیچ گاه پشت این ولایت را خالی نکنم و ان شاء الله انتقامت را از این خدانشناسان وحشی میگیریم
    اینها که دم از آزادی و انسانیت میزنند پس چگونه از تو میخواستند که به رهبری فحاشی کنی، این کجایش آزادی است؟ انسان حاضر نیست با دشمنش این کار را بکند و او را اینچنین شکنجه بدهد پس آنها چگونه توانستن تو را اینگوناینگونه کتک بزنند، اون هم فقط برای اینکه تو طلبه و بسیجی هستی، این کجایش انسانیت است؟
    خطاب به اغتشاشگران میگویم: اون بسیجی اون پلیس امنیت و اون طلبه چه بدی در حق تو کردند که اینگونه خواهان کشتن آنها هستی؟ غیر از اینکه دنبال امنیت و آزادی تو هستند غیر از اینکه دلسوز تو هستند و همواره برای بهتر شدن این کشور و مردم تلاش میکنند غیر از اینکه به فقرا کمک میکنند؟
    کمی تامل…
    مطمئن باشید خدا جای حق نشسته و به زودی آنها را به سزای اعمالشان میرساند
    وَ اللهُ شَدیدُ العِقاب

  19. روح آرمان عزیز شاد.خدا به خانوادش صبر بده.هر کی عزیز از دست داده میفهمه،که منم یکی از اونم.خیلی سخته.از قدیم گفتن خون خونا می گیره.خدا بهشون نشون بده.

  20. روحش شاد و یادش گرامی ….آیا می‌شود اسم اینها را آدم گذاشت اسم حیوان هم از سرشان زیاده خدا لعنتشون کنه به خانواده آرمان تسلیت میگم

  21. سلام و وقت بخیر
    ایشون از اون قسمت رد شدن و ناجوانمردانه بهشون حمله میشه،
    به فرض هم اگه به قول شما به قصد چنین کاری مخواستن برن ، میشه تنهایی ، دست خالی رفت …؟!

  22. روحت شاد شهید آرمان

  23. 😔💔 برای آرمان

  24. #آرمان_ایران

    • نویسنده مسی

      محمد عباس‌تبار بازیکن شهرداری همدان ساعاتی پیش به علت بیماری سرطان درگذشت. محمد عباس تبار بازیکن فوتبال دسته یک کشورمان بود که پس از طی دوره بیماری سرطان در نهایت ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۲ فوت کرد. او مدت ها بود که به بیماری سرطان مری مبتلا بود.

  25. آرمان ها مرگ ندارند

  26. سلام
    شهید مدافع امنیت
    اعتقادتان باعث شد که به هدف والای شهادت برسید
    و گوارای وجودت محضر ارباب وفا رسیدید.
    راستی تولدتان مبارک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *