بیوگرافی بازیگران سریال حس سوم + پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال حس سوم + پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال حس سوم (کارگردان مهدی فخیم زاده) + پشت صحنه سریال حس سوم را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال حس سوم یکی از سریال های پربیننده تلویزیونی در دهه ۸۰ میباشد

این سریال در سال ۱۳۸۴ برای نخستین بار از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت

سریالی که توسط آقای مهدی فخیم زاده کارگردانی شد و در آن بازیگران شناخته شده زیادی حضور داشتند

استقبال از این سریال تلویزیونی آنقدر زیاد بود که صدا و سیما تصمیم گرفت از شبکه‌های مختلف همچون تماشا و آی فیلم این سریال باز پخش شد.

بیوگرافی بازیگران سریال حس سوم

از چهره‌های شناخته شده این سریال می توان مهدی فخیم زاده و نسرین مقانلو و لیلا برخورداری و حبیب دهقان نسب و سیروس مفاهیم زاده و کامران تفتی و اردشیر تفتی نام برد.

بیوگرافی بازیگران سریال حس سوم + پشت صحنه

خلاصه داستان

داستان این سریال در نوع خود بسیار خاص و مناسب به فرد می باشد ماجرا درباره زنی به نام سیما با بازی نسرین مقانلو بوده که حس سوم و او یعنی حس بویایی بسیار قوی بوده و قادر خواهد بود هر بویی را در فاصله های بسیار زیاد تشخیص دهد او بعد از عمل جراحی بینی که انجام داده حس بویایی اش به شدت تقویت یافته است و به همین دلیل همسرش ایرج با بازی مهدی فخیم زاده از او می‌خواهد که در خیابان و فرودگاه افرادی که دارای مواد مخدر است را شناسایی کرده و از آنها اخاذی کنند این سریال در نهمین جشن حافظ موفق شد در سال ۱۳۸۵ برنده بهترین بازیگر مرد برای مهدی فخیم زاده و بهترین بازیگر زن برای نسرین مقانلو باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال حس سوم + پشت صحنه

فخیم زاده درباره این سریال میگوید حقيقت اين است كه در زمينه ساخت سريال قبلي با مشكل مواجه شدم و فشار كاري زيادي را تحمل كردم، اما دليل ساخت دوباره سريالي در ژانر پليسي به دو عامل مهم بر مي گردد. نخست اينكه اين ژانر يكي از گونه هاي مهم در عرصه توليد سينما و تلويزيون است كه براي مخاطب جذابيت زيادي دارد. چون اين نوع فيلمنامه ها از تعليق و كشمكش زياد با استفاده از زمينه هاي پليسي برخوردار است و همين مساله اين نوع آثار را بسيار جذاب مي كند. در حال حاضر حدود 70 درصد از توليدات سينما و تلويزيون امريكا و اروپا يا درباره مسايل پليسي است يا به مسايل پليسي ربط دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال حس سوم + پشت صحنه

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *