بیوگرافی عبدالله روا مجری و همسرش +اینستاگرام و عکس های جدید

بیوگرافی عبدالله روا مجری و همسرش کیست +حواشی و عکس

عبدالله روا از مجریان جوان و شناخته شده ایرانی است که در پنجم اسفند ماه سال ۱۳۶۴ در شهر بروجن به دنیا آمد. وی دارای لیسانس حقوق و فوق لیسانس ادبیات فارسی و زبان خارجه می باشد. جالب است بدانید او علاوه بر اجرا در برنامه های تلویزیونی در زمینه شعر و شاعری نیز فعالیت داشته و حتی ترانه هایی از او به انتشار رسیده است. از جمله برنامه هایی که در آنها حضور داشت و به شهرت رسید می توان به برنامه ی ویدیو چک شبکه نسیم اشاره داشت. آقای روا گویا هنوز دختر ایده آل خود را پیدا نکرده و مجرد می باشد. بیوگرافی عبدالله روا مجری و همسرش +اینستاگرام و عکس های جدید و سوابق عبدالله روا در ویکی پدیا را در مجله شبونه مشاهده کنید.

  • نام اصلی: عبدالله روا
  • تاریخ تولد: 5 اسفند 1364
  • محل تولد: بروجن
  • تحصیلات: لیساس حقوق و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی
  • حرفه: مجری و شاعر
  • شروع فعالیت: سال 1387
  • شهرت: برنامه ویدیو چک شبکه نسیم
  • همسر: مجرد
  • پیج اینستاگرام: abdollahrava

عبدالله را از مجریان شوخ طبع و حرفه ای کشورمان میباشد که با برنامه ویدیو چک از شبکه ورزش به شهرت رسید او سالهای زیادی این برنامه را اجرا میکرد و به محبوبیت فراوان رسید هرچند که این برنامه حواشی برای او به وجود اورده بود و برخی از چهره های ورزشی از شوخی های او آزرده خاطر شده بودند.

بیوگرافی عبدالله روا مجری

گوینده و مجری و شاعر صدا و سیما در ۵ اسفند ۱۳۶۴ در بروجن به دنیا آمده و دارای مدرک لیسانس حقوق و فوق لیسانس از رشته ادبیات می باشد.

بیوگرافی عبدالله روا مجری و همسرش +اینستاگرام و عکس های جدید

نحوه ورود به گویندگی

بیوگرافی عبدالله روا ،با اجرا در شبکه استانی جهان‌ بین اصفهان در سال ۱۳۸۷ وارد حرفه گویندگی شده و با این شبکه استانی همکاری کرد
بعد از مدتی به صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری و مرکز رادیویی این استان پیوست و از سال ۱۳۹۱ به شبکه دو رفت و اولین برنامه خود را در شبکه سراسری دو را با اجرای برنامه شیش‌ تاییا شروع کرد.

بیوگرافی عبدالله روا مجری و همسرش +اینستاگرام و عکس های جدید

عبدالله روا مجری تلویزیون

بیوگرافی عبدالله روا از شاخص ترین اجراهای وی می توان به برنامه های شب های فوتبالی و شیدایی، ویدئو چک و …اشاره کرد که از معروفترین اجراهایش می باشد.
همچنین این مجری توانمند برنامه هایی چون روز از نو و فرش سپید، کافه سپید، بدون توقف، از آن می‌گویند، نشان مهربانی، افتتاح بهار،
خیابان ایران، با کی بریم سیزده بدر، شبکه ایرانی، با کاروان، بخوان، شهر خدا، نام خانوادگی، بچه‌های مردم، بی‌ سیم، زمانی برای خندیدن، بومرنگ، و ….اجرا کرده است.

بیوگرافی عبدالله روا مجری + زندگی و عکس شخصی و کاری

شعر و شاعری

مجری صدا و سیما علاوه بر گویندگی استعداد شعر گفتن و شاعری نیز دارد و به دلیل رشته تحصیلی خود که بر اساس علاقه به شعر و ادببات آن را انتخاب کرده چندین شعر و دکلمه نیز تاکنون سروده است.

بیوگرافی عبدالله روا مجری + زندگی و عکس شخصی و کاری

عکس های شخصی عبدالله روا

تبحر و مهارت وی در سرودن شعر باعث شده تا از جشنواره‌های شعر و محافل ادبی جوایز و رتبه هایی نیز کسب کند.
از جمله با سرودن شعر علی ابن موسی الرضا نفر اول کنگره شعر رضوی کرمان و برگزیده برگزیدگان جشنواره بزرگ رضوی در سال ۱۳۸۸ شد.
علاوه بر آن قطعاتی نیز برای خوانندگان معروف سروده که از جمله مازیار فلاحی، محمدرضا مقدم، غلامرضا صنعتگر و چند خوانندهٔ دیگر همکاری کرده است.
شاعر آهنگ “بچه های ایران” از حامد محضرنیا، حامد طاها، مهدی شکوهی عبدالله روا بوده و دکلمه خوانی نیز در این قطعه انجام داده

بیوگرافی عبدالله روا مجری + زندگی و عکس شخصی و کاری

فرزند شهید

پدرش در جنگ تحمیلی زمانی که وی هنوز یک سال را تمام نکرده بود به شهادت رسید و او فرزند شهید و از خانواده های شهید می باشد

همچنین ببینید:

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و همسر اول و دومش

بیوگرافی هومن برق نورد بازیگر و همسرش

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه بازیگر و همسرش و فرزندان

ازدواج و همسر

بیوگرافی عبدالله روا هنوز ازدواج نکرده و مجرد میباشد

بیوگرافی عبدالله روا مجری + زندگی و عکس شخصی و کاریبیوگرافی عبدالله روا مجری + زندگی و عکس شخصی و کاریبیوگرافی عبدالله روا مجری و مادرش +اینستاگرام و عکس های جدید

مادر عبدالله روا

اسطوره زندگی مادرم هست که برای من هم پدر بودند، هم مادر.
هم خواهر. هم برادر. همه چیز من بودند و فکر نمی کنم کسی بتواند درک کند این شدت عشق و علاقه ای که به مادرم دارم.

بیوگرافی عبدالله روا مجری و مادرش +اینستاگرام و مادر عبدالله روا

پاستیل و ورزش را خیلی دوست دارم.
سالیان زیادی رو از دوره نوجوانی تا سطح یک خورده حرفه ای تر از آماتور فوتبال بازی می کردم سابقه بازی تو لینگ زیر گروه ایران را هم دارم توی شهر خودمان بروجن بازی می کردم.
در هر صورت یک عکس با لباس ورزشی دارم

علاقه اصلیم این بود که یه روزی فوتبالیست بشم ولی خوب دیگه نشد نه فرصت پیگیریش بود نه شرایطش،حقیقتش فقط زورم زیاد بود. من از همینجا به کلیه کسانی که دست و پاشان را شکستم تو فوتبال من معذرت می خواهم

بیوگرافی عبدالله روا مجری و همسرش و فرزند +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا

مجری برنامه شوخی شوخی

برنامه شوخی شوخی یکی از برنامه‌های جدید شبکه ۳ محسوب می‌شود که در آن هم از شخصیت‌های عروسکی و هم از بازیگران استفاده شده است.

برنامه شوخی شوخی به کارگردانی محمد لقمانیان و تهیه کنندگی محمد ابوالحسنی از آثار جدید شبکه ۳ سیما است که پخش آن از ۴ بهمن شروع شده است. در این برنامه تلویزیونی طنز علاوه بر استفاده از شخصیت‌های عروسکی، بازیگرانی نیز حضور دارند که همین موضوع یکی از جذابیت‌های این برنامه محسوب می‌شود. این مجموعه با اجرای عبدالله روا و با حضور حدود ۴۰ عروسک پخش می‌شود.

از شروع تا شهرت

آقای روا کار اجرای خود را با حضور در شبکه استانی جهان بین چهار محال بختیاری شروع نمود و سپس در مرکز رادیویی چهار محال بختیاری مشغول به فعالیت شد. هنگام تحصیلش در تهران برای کارشناسی ارشد، در دوره ای آموزشی به اسم طرح جم مشارکت نمود و در نهایت در همین زمان و مکان از طریق یکی از رفیقان خود به حامد جوادزاده تهیه کننده برنامه شیش تایی ها و همچنین روز از نو معرفی گردید. به این ترتیب او به شبکه ۲ صدا و سیما راه یافت و در سال ۱۳۹۱ پس از مورد توجه قرار گرفتن اجرایش در برنامه شش تایی ها تا به این لحظه از مجری های مطرح تلویزیون کشورمان به شمار می رود. شهرت اصلی و بالای او به حضور در برنامه ویدیو چک باز می گردد. غالب فعالیت هایش در برنامه های ورزشی همچون شیدایی، شب های فوتبالی و ویدیو چک از شبکه ورزش می باشد، نویسنده این برنامه ابوطالب حسینی کمدین مشهور است. به تازگی او تهیه کنندگی را نیز تجربه کرده که برنامه «از شنبه» پخش شده از شبکه ورزش در سال ۱۳۹۸ مثال تهیه کنندگی او می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *