فیلم جدال مرگبار پلنگ با مار پیتون غول پیکر (به صورت کامل)

فیلم جدال مرگبار پلنگ با مار پیتون (به صورت کامل)

فیلم جدال و جنگ مرگبار پلنگ با مار پیتون (به صورت کامل) پلنگ و مار هرکدام از شکارچیان بی رحم حیات وحش هستند که برای بقای خود از شگردهای خاص استفاده می کنند .

مار پیتون که یکی از مارهای غول پیکر است قادر است با پیچ و تاب خوردن به دور طعمه استخوان های آنها را بشکند و از سوی دیگر یوزپلنگ با چنگال های قدرتمند و دندان های تیز و برنده قادر است هر طعمی را در کوچک ترین لحظه در هم بدرد .

حالا جدال مار پیتون با یوزپلنگ قدرتمند بسیار جالب توجه خواهد بود.

فیلم جدال مرگبار پلنگ با مار پیتون

در فضای مجازی منتشر شده که پلنگ قدرتمندی را نشان می دهد که در چنگال مار پیتون گرفتار شده است مار تلاش زیادی می‌کند تا با پیچ و تاب خوردن به دور پلنگ او را از پای درآورد اما پلنگ خود یکی از شکارچیان قهار و بزرگ جنگل بوده و می داند چگونه از دست شکارچیان فرار کند.

او با چالاکی و زرنگی خاص موفق شده از دست مار پیتون فرار کند البته زیاد دیدیم که پلنگ ها مارهای بسیار بزرگی را شکار کنند اما در برخی از مواقع ممکن است که خود گرفتار تله ی آنها شوند و در یک غافلگیری به دام مار بیفتاد.

متاسفانه این دو گونه در حیات وحش به شدت در معرض انقراض قرار دارند.

فیلم جدال مرگبار پلنگ با مار پیتون (به صورت کامل)

حفاظت از حیات وحش عمل محافظت از گونه های گیاهی و جانوری و زیستگاه های آنها است. به عنوان بخشی از اکوسیستم های جهان ، حیات وحش تعادل و ثبات را در فرآیندهای طبیعت فراهم می کند. هدف از حفاظت از حیات وحش اطمینان از بقای این گونه ها و آموزش مردم در زندگی پایدار با سایر گونه ها است.

جمعیت بشر در طول 200 سال گذشته به بیش از هفت میلیارد نفر به صورت تصاعدی رشد کرده است و همچنان به سرعت رشد می کند. این بدان معناست که منابع طبیعی سریعتر از همیشه توسط میلیاردها نفر از مردم روی کره زمین مصرف می شوند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا