حمله آمنه سادات ذبیح پور به شروین حاجی پور برای جایزه گرمی

حمله آمنه سادات ذبیح پور به شروین حاجی پور برای جایزه گرمی +عکس

حمله آمنه سادات ذبیح پور به شروین حاجی پور برای جایزه گرمی

توییت آمنه سادات ذبیح پور برای شروین حاجی پور در واکنش به جایزه گرمی که به او اهدا کردند در نوع خود جالب و قابل تامل بود.

بعد از این روز گذشته مراسم گرمی برگزار شد و جایزه “آهنگ اجتماعی” به آهنگ “برای” شروین حاجی پور اهدا شد این خواننده در اینستاگرامش نوشت ما بردیم.

توییت آمنه سادات ذبیح پور برای شروین حاجی پور

آمنه سادات ذبیح پور امروز در توئیتی به این خوشحالی شروین واکنش نشان داد و برای او نوشت:

“یک جایزه سیاسی ان هم از طرف همسر کسی که خنگ ترین رئیس جمهور آمریکاست و از طرف کشوری که بیشترین تبعیض و تعرض به زن در آنجا صورت گرفته اسمش برد نیست…”

حمله آمنه سادات ذبیح پور به شروین حاجی پور برای جایزه گرمی +عکس

لازم به ذکر است که شروین حاجی پور خواننده ای که برنامه عصر جدید به شهرت دست یافت و موفق شد گام مهمی را در خوانندگی بردارد او در تابستان 1401 آهنگی به نام “برای” را خواند که مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفت و در مراسم موسیقی گرمی به او جایزه دادند اینکه این جایزه کاملا سیاسی بود شکی نیست اما صدای شروین نیز بسیار خاص و زیبا است و اگر بتواند با یک آهنگساز حرفه همکاری داشته باشد قطعا آینده بسیار خوبی خواهد داشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. امروز هیجدهم بهمن ،حاجی پور نیز با پستی که گذاشت سیاسی بودن
    این جایزه را تایید نمود و اظهار داشت که آمریکا عامل عمده در به هم خوردن آرامش زندگی مردم ایران و منطقه است .ایرانی است و در ایران خواهد ماند او نوشت که ایکاش جایزه هنری توسط یه چهره هنری اهدا می شد نه سیاسی که دولتش ویژگی فوق را دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *