دانلود قسمت ششم سریال راز بقا قسمت ۶ (کامل رایگان)

دانلود قسمت ششم سریال راز بقا قسمت ۶ (کامل رایگان)

دانلود قسمت ششم سریال راز بقا (کامل رایگان) قسمت 6 سریال راز بقا همراه با کیفیت عالی و دانلود و خرید قسمت 6 سریال راز بقا امروز 29 فروردین 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت ششم سریال راز بقا

این مجموعه که در مضمون کمدی تولید شده در این نقد و بررسی زیر تیغ انتقاد کنندگان جای گرفته و نقطه های قوت و ضعف آن مورد بررسی جای می گیرد.

دانلود قسمت ششم سریال راز بقا قسمت ۶ (کامل رایگان)

آقای سعید آقاخانی هنرپیشه قابل احترامی می باش پرونده هنری ایشان از هنرپیشگی تا به حالا پر بار بوده است، ولی این چهره در حیطه کارگردانی بسیار زیاد آزمون و خطا نموده تا در آخر به مجموعه راز بقا رسید.

اثری که بیان شده است از داستان یک شخص عادی به نام رحیم تیمسار می‌باشد، که آقای بهرام افشاری در این کاراکتر هنرنمایی می‌کند.

دانلود قسمت ششم سریال راز بقا

موضوع مجموعه راز بقا تا اندازه‌ای جذاب و گیرا می باشد.

برای اینکه در زمان حال شخصی به نام رحیم تیمسار به خاطر یکسری دلایل دار فانی را وداع می گوید و ما از زبان دور و بری هایش از سرگذشت وی از همه چیزش باخبر می شویم، ولی این بیانات اندکی مشکوک می باشد.

علت نخست این می باشد، که مجموعه به ما سریع نمی گوید دلیل فوت وچه می‌باشد و چگونه این اتفاق برای او افتاده است؟و دو این که بااسم و شعار مجموعه «بزرگترین کشف بشریت در راه است» آنچنان سر سازگاری ندارد.

دانلود همه قسمت های سریال راز بقا

سناریوی مجموعه از همان اول فکرمان را گول می زند که رحیم چه کسی است؟ و چگونه شخصیتی دارد ؟
یک کم رحیم به شخصیت بهتاش در مجموعه پایتخت شبیه است، ولی با یک دوز خیلی قوی تر، کله شق تر و صد البته احمق تر و بی منطق تر!

بعضی از عملکردهای رحیم درهیچ دایره منطقی جای نمی گیرد.
بنابراین خیلی زیاد از زبان شخصیت های داستان علل خصوص حاجی الماسی باایفای خود آقای سعید آقاخانی به گوشمان می رسد، که وی یک انسان مردم آزار می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *