ذره بین جایگزین ایرانی گوگل میشود + آدرس گوگل ایرانی

ذره بین جایگزین ایرانی گوگل میشود + آدرس گوگل ایرانی

ذره بین جایگزین ایرانی گوگل میشود + آدرس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ذره بین جایگزین ایرانی گوگل میشود

خبر تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در مجلس از خبرهای جنجالی کشورمان می باشد که بسیاری از مردم را نگران کرده است به خصوص کسانی که کسب و کارشان رابطه مستقیمی با اینترنت دارد

ذره بین جایگزین ایرانی گوگل میشود + آدرس گوگل ایرانی

دو نکته مهمی که برای مردم مطرح است اینکه نسخه های ایرانی اینستاگرام و گوگل چه خواهد بود و آیا می تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد یا خیر!؟

اپلیکیشن ایرانی که قرار است جایگزین اینستاگرام شود اپلیکیشن روبینو میباشد که به‌گفته روح الله مومن نسب سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دارای امکانات بسیاری است و همچنین می توان در آن لایو و استوری قرار داد!

جستجوگر ذره بین را بشناسیم

همچنین جایگزین موتور جستجوگر گوگل قرار است که جستجوگر ذره بین باشد

جستجوگر زربین برپایه الگوریتم گوگل کار میکند و همه جستجوهای گوگل را به نمایش می گذارد و باید ببینیم که آیا این جستجوگر قادر خواهد بود که نیازهای کاربران ایرانی را برطرف کند یا نه.

بدون شک  با مسدود شدن گوگل ضربه مالی بسیار شدیدی به سئو کاران و سایت هایی خواهد بود که فعالیت خود را بر مبنای گوگل تنظیم کرده بودند و ورودی‌ها و بازدید کننده های خود را از طریق گوگل به دست می‌آوردند.

آیا ذره بین میتواند جای گوگل را بگیرد؟

زمانی که فیسبوک فیلتر شد سایت ایرانی مشابه آن یعنی فیس نما راه اندازی شد و کاربران ایرانی به این سایت هجوم بردند اما متاسفانه آنقدر تبلیغات در سایت فیس نما  زیاد شد که به شدت کیفیت این سایت را پایین آورد و کاربران قید فعالیت در آن را زدند.

جستجوگر ذره بین به دلیل ناشناخته بودن فعلا تبلیغی در آن درج نشده است اما با پر بازدید شدن آن بدون شک تبلیغات زیادی در آن درج خواهد شد.

از همه مهمتر امیدواریم نتایج جستجوی خود را برای سایتهای دولتی اولویت بندی نکند که در این صورت سایت های شخصی باید برای همیشه تعطیل شوند.

در شرایطی که موتورهای جست‌وجوی از جمله یوز و پارسی‌جو که در سال‌های گذشته راه افتاده بودند، در مدت ۱۰ روزه قطعی اینترنت جهانی در آبان سال ۱۳۹۸، با قطع گوگل و افزایش ناگهانی حدودا ۲۰۰ برابری کاربران، این جویشگرهای بومی نتوانستند پاسخگوی این خیل عظیم باشند. اکنون مدتی است جویشگر ذره‌بین آغاز به کار کرده است  و این روزها برایش تبلیغات زیادی می‌شود، هرچند هنوز به‌صورت جدی مورد ارزیابی قرار نگرفته و مشخص نیست در شرایط مشابه چه عملکردی داشته باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *