سرود سلام فرمانده ۳ هم رسید +دانلود کامل نماهنگ و صوتی MP3

سرود سلام فرمانده ۳ هم رسید +دانلود کامل نماهنگ و صوتی MP3

سرود سلام فرمانده ۳ هم رسید +دانلود کامل نماهنگ و صوتی MP3

سرود سلام فرمانده ۳ هم رسید

سرود سلام فرمانده 3 یکی از سرود های پرطرفدار در کشورمان بوده که به دلیل استقبال زیاد مردم از این سرود نسخه های مختلف آن توسط ابوذر روحی خواننده انقلابی تولید شده است بدون شک سرود سلام فرمانده را می توان یکی از معروف ترین آهنگ های سال عنوان کرد که در بسیاری از مدارس کشورمان پخش شد .

دانلود نماهنگ

چرا سرود یلام فرمانده پخش شد؟

شاید جالب باشد بدانید که آهنگ سلام فرمانده چرا و به چه علت در مدارس کشور تا این اندازه مطرح شد و این قدر بر روی آن مانور داده میسود.

موضوع به سال ۱۴۰۰ برمیگردد که آهنگ خواننده مستهجن به نام ساسی مانکن توسط دانش آموزان در مدارس کشور خوانده می شد و این باعث شده بود که آموزش و پرورش نگران این وضعیت شوند که چرا زودتر از اینها به فکر پخش آهنگهای انقلابی در مدارس نبودند که حالا برخی از خواننده های آور آبی تا این حد بتوانند به سلیقه دانش‌آموزان نفوذ پیدا کنند بعد از این اتفاق سرود سلام فرمانده تولید شد که بر روی آن مانور زیادی داده شد که در مدارس کشور اجرا شود و حالا نسخه های مختلف این سرود تولید شده است.

همچنین ببینید:

دانلود کامل آهنگ و نماهنگ سلام فرمانده 2 ورژن جدید صوتی و تصویری

سلام فرمانده بهترین سرود سال ۱۴۰۱ شد

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، نخستین جایزه مردمی سرود سال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ با اعلام برگزیدگان مردمی به کار خود پایان داد. در این رویداد ملی که توسط شبکه امید سیما و با همکاری پیام رسان شاد برگزار شد، با اسقبال قابل توجه نوجوانان، بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰هزار رای به نامزدهای بهترین سرود سال در بخشهای مختلف در بستر پیام رسان شاد اعطا شد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *