فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پسر نسرین مقانلو با حضور هنرمندان

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پسر نسرین مقانلو

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پسر نسرین مقانلو با حضور هنرمندان

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه پسر نسرین مقانلو با حضور هنرمندان و گریه های نسرین مقانلو برگزار شد که در این صفحه مشاهده میکنید.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه پسر نسرین مقانلو

ارشیا خلیلیان فرزند نسرین مقانلو روز گذشته به علت سکته مغزی درگذشت  و شوکه بسیار بزرگی به این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون داد به گفته مادر اشیا در دوران کودکی جراحی مغز داشته که بعد از آن دارو مصرف می کرده است ارشیا به همراه خانواده به ایران می آیند شب زمانی که غذا میخورد به اتاق خواب میرود تا بخوابد اما به یکباره حالت تهوع به او دست میدهد و سپس تشنج کرده و فوت می کند.

نسرین مقانلو چندد سال است که در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد خانواده اش مدتی در آمریکا زندگی می کردند روز گذشته مراسم تشییع پیکر فرزند خانم نسرین مقانلو در بهشت زهرا برگزار شد و بسیاری از بازیگران و چهره های سرشناس در مراسم حضور داشتند .

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پسر نسرین مقانلو

به گزارش روزنامه ایران ساعت ۵ بعد از ظهر پنج شنبه ۷ مهر ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر خبر از مرگ مشکوک پسر جوان در منزلش دادند برای بررسی صحنه جرم راهی محل گردید پسر ۲۶ ساله که در اتاق خواب فوت کرده بود بعد از بررسی ها مشخص شد که نام این پسر ارشیا بود فرزند بزرگ نسرین مقانلو بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که ۱۰ روز پیش از آمریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود در ابتدا متخصصان پزشکی قانونی احتمال دادند که مسمومیت دارویی علت مرگ این پسر ۲۶ ساله باشد در نهایت جسد او به پزشکی قانونی برای ثبت شناسی منتقل شد و بعد از تحقیق از خانواده اشیا مشخص و سابقه بیماری و پرونده بالینی دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *