علی شادمان بازداشت شد؟ علت بازداشت و دستگیری علی شادمان بازیگر

آیا علی شادمان بازداشت شد؟ علت بازداشت و دستگیری علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون به همراه جزئیات را در ادامه بخوانید.

علی شادمان بازداشت شد؟ علت بازداشت و دستگیری علی شادمان بازیگر

علی شادمان بازداشت شد؟

خبر مبنی بر بازداشت علی شادمان بازیگر معروف سینما و تلویون کشورمان که در فضای مجازی منتشر شده واقعیت ندارد او این بازیگر فقط به دادسرا احضار شده است.

علت احضار شدن علی شادمان تصاویر و متن هایی بوده که در اینستاگرام به اشتراک میگذاشت در یک ماهه اخیر پست های اینستاگرامی او سیاسی بوده و در حمایت از معترضان بود.

علی شادمان بازداشت شد؟ علت بازداشت و دستگیری علی شادمان بازیگر

این بازیگر که برای درخشش در سریال یاغی مورد توجه قرار گرفت حالا به عنوان یک بازیگر محبوب شناخته میشود او توانست در سریال یاغی بازیگر نقش اصلی یعنی جاوید را بر عهده داشته باشد و این نقش را به خوبی بازی کند.

اقای شادمان با شروع اعتراضات در کشورمان اقدام به اشتراک گذاشتن تصاویر و متن های علیه مسئولین کرده که حالا برایش دردسر ساز شده است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل کردی حرف زدن علی شادمان در برنامه مهمونی
بیوگرافی علی شادمان بازیگر و همسرش
فیلم کامل رقص علی شادمان و فاطمه معتمد آریا

علی شادمان 4 آذر 1375 در شهر ایلام متولد شده است او اصالتی ایلامی دارد، در یک خانواده تحصیل کرده به دنیا آمده است، پدرش دکتر مسعود شادمان، تاریخ خوانده اسـت و دکترای تاریخ دارد و مادرش خانم بتول رشنوادی معلم علوم تجربی می باشد، از کودکی با شعر و ادبیات و تاریخ ارتباط داشته است، علی فرزند اول است و یک خواهر کوچک تر بنام آرینا دارد.

علی شادمان بازداشت شد؟ علت بازداشت و دستگیری علی شادمان بازیگر

او میگوید بعد از میم مثل مادر شهرت عجیبی را تجربه کردم تا اینکه با بزرگ شدن چهره ام تغییر کرد اما دوباره با پخش سریال کیمیا آن شهرت برایم بازگشت من به جرات خوش شانس ترین بازیگر بدشانس ایرانم، چون در آثار خوبی بازی کردم اما بسیاری از آنها به دلایلی دیده نشدند «صد سال به این سال‌ ها» همچنان توقیف است ، «زمانی برای دوست داشتن» فقط در جشنواره‌ های مختلف شرکت کرد ، «رویای سینما» اصلا اکران نشد.

علی شادمان بازداشت شد؟ علت بازداشت و دستگیری علی شادمان بازیگر

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫8 دیدگاه ها

  1. هر کسی ظرفیتی دارد ،وقتی بیش از ظرفیت به کسی بها داده شود ،دچار توهم شده وحرفی میزند یا کاری می‌کند که در حد و اندازه اش نیست و دچار درد سر می‌شود

  2. از وطن فروشان و تروریست های اجاره ای حمایت کردن عین نجاست است!!
    این قلم بمزدها مث شبونه هم مزدور آل سعودن!!

    1. مردم هیچ اسلحه ای ندارند .بهتره با حرفهای ناقضت کسی رو ترور نکنی.

  3. آقای علی شادمان وسلبریتی هابی. که از اغتشاش گران حمایت کردن. شماها برای مردم. مثل میوه گندیده. میمونین. که دور ریخته میشه.

  4. وای بروزی که گدا معتبر شود
    بعضی از ین مطرب رقاصان سینما
    که یک دفعه از بیغوله ها و ناکجاآبادها به شهرت رسیدن جنبه ندارند و به هر قیمتی میخواهند همیشه بورس باشند پوزیشن اپوزیسن گرفتن که امروز مد روز شده .وسیله ای برای این ادا واصول گشته .
    باید آرام آرام این ها را دوباره به بیغوله های قبلی شان کشاند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا