فاطیما بهارمست بازیگر | بیوگرافی فاطیما بهارمست و تصاویر خانواده

بیوگرافی فاطیما بهارمست بازیگر و همسرش + خانواده و حواشی و عکس

فاطیما بهارمست بازیگرسینما و تلویزیون متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران است قد فاطیما بهارمست ۱۶۴ و وزن او ۵۵ کیلوگرم میباشد فاطیما بهارمست تنها فرزند خانواده بوده و خواهر و برادر ندارد. پدر فاطیما بهارمست فرشید بهارمست از فوتبالیستان ایرانی است. فاطیما بهارمست دیپلم رشته کارگردانی سینما از هنرستان سوره و دانشجوی رشته کارگردان نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای تهران است. 

فاطیما بهارمست دختر شیرین زبان که اولین بارتوانایی وی در برنامه معروف عمو پورنگ کشف شد را و به همراه سوابق شخصی و نحوه انتخابش به عنوان مجری و بازیگری و تصاویرش در مجله شبونه دنبال کنید.

  • نام: فاطیما
  • نام خانوادگی: بهارمست
  • تاریخ تولد: 1375/4/10
  • محل تولد: تهران
  • محل زندگی :تهران
  • تحصیلات: رشته تئاتر
  • زمینه فعالیت: بازیگر،مجری

فاطیما بهارمست بازیگر | بیوگرافی فاطیما بهارمست و تصاویر کودکی اش

بیوگرافی فاطیما بهارمست

خانم فاطیما بهارمست مجری و بازیگر عرصه هنر در دهمین روز از تیرماه سال ۱۳۷۵ در شهر تهران به دنیا آمد.

تحصیلات

وی دارای مدرک دیپلم کارگردانی از هنرستانی به اسم سوره می باشد و ادامه تحصیلات خود را در دانشگاه هنرهای زیبایی تهران در گرایش کارگردانی نمایشی گذراند.

فاطیما بهارمست بازیگر | بیوگرافی فاطیما بهارمست کودکی مجریگری

آغاز فعالیت با عمو پورنگ

فاطیما بهارمست به عنوان کوچکترین هنرمند که از زمانی کودکی با فعالیت در زمینه مجریگری وارد عرصه هنر شد.

این اتفاق زمانی افتاد که وی وقتی فقط شش سال سن داشت با ارسال یک نقاشی در برنامه عمو پورنگ به طور ناگهانی استعدادی ایشان کشف شد و به همین علت از بین تمام نقاشیهای ارسالی نقاشی ایشان انتخاب میشه و با خانم بهارمست تماس گرفته می‌شود تا در مسابقه عمو پورنگ حضور پیدا کند.

فاطیما بهارمست بازیگر و همسرش | بیوگرافی فاطیما بهارمست و تصاویر خانواده

عکس های فاطیما بهارمست

در پی تماس تلفنی که کارگردان برنامه با فاطمیا داشت باعث شد که به علت شیرین زبانی ایشان کارگردان را به سمت خود جذب کند و همان جا بود که از پدر فاطیما خواسته شد او را به دفتر کارگردان ببرند تا از او تست گرفته شود.

فقط تنها دو جلسه با عمو پورنگ به عنوان مجری برنامه همکاری داشت ولی با اجرای بسیار قشنگ است سبب شد که همه شیرین زبانی آن را به یاد داشته باشند و موجب شهرت ایشان شد.

 

از حرفه مجریگری تا بازیگری

سرانجام در سال ۱۳۸۳ با سریالی به نام ماجراهای چموش و خموش ساخته شاهین باباپور وارد عرصه بازیگری شد.
مجموعه هنر آفرینی فاطیما بهارمست

از آثار ایشان می توان به ماجراهای چموش و خموش راه شب حلقه سبز ساعت شنی از سرنوشت و آخرین بازی نام برد.
از کارهای اجرایی ایشان می‌توان به سیمای کودک برنامه رنگین کمان دیدشو زنگ بچه ها نیز اشاره کرد.

وی علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه تئاتر نیز به هنرنمایی پرداخته که از جمله می توان به بابا برفی و خاله در حال دیگه عاشق شدن فایده نداره شهاب مهربان حریق رئال مادرید ۱۱ بارسلونا ۱ نیز اشاره کرد.

فاطیما بهارمست بازیگر و همسرش | بیوگرافی و ازدواج فاطیما بهارمست و تصاویر خانواده

بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت

فاطیما بهارمست در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال از سرنوشت بازی کرده است

سریالی که دارای سه فصل بوده و این خانم هنرمند در فصل سوم بازی کرده و نقش نغمه را بر عهده داشت

سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، فصل دوم این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان از شنبه ۲۸ دی‌ماه روانه آنتن می‌شود.

بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت

خلاصه فصل اول را مخاطبانی که فرصت نکردند این قسمت ها را ببینند به تماشا بنشینند

فصل دو از سرنوشت به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آنها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج خواهد بود.

فاطیما بهارمست بازیگر | بیوگرافی فاطیما بهارمست و تصاویر خانواده

وی با اشاره به اینکه مدیون عمو پورنگ است، گفت: من هیچ وقت فکر نمی‌کردم مجری یا بازیگر شوم اما به لطف زارعان، آقاجان‌زاده و عمو پورنگ «داریوش فرضیایی» وارد این عرصه شدم و مدیون آنها هستم که در 6 سالگی مسیر زندگی مرا تغییر دادند، چون حال این روزهایم را دوست دارم.

بهار مست در خصوص تجربه اجرا در برنامه «دیده شو» بیان کرد: من همیشه در بهترین حالت کاری را شروع می‌کنم و در بهترین حالت مهم از آن خداحافظی می‌کنم. «دیده شو» نیز از آن برنامه‌های خوبی بود که برای گروه سنی نوجوان ساخته شد. این برنامه از تجربه‌های خوب و مفید دوران کاری من است. ساکت اف تهیه‌کننده «دیده شو» همواره به من لطف دارند و هرگاه بخواهند کاری شروع کنند برای اجرای آن برنامه با من تماس می‌گیرند اما من دیگر قصد ندارم در عرصه اجرا فعالیت کنم.

فاطیما بهارمست بازیگر | بیوگرافی فاطیما بهارمست و تصاویر خانواده

توصیه فاطمه بهارمست به علاقمندان به بازیگری

بازیگر مجموعه «آخرین بازی» در پایان مطرح کرد: به تمام علاقه‌مندان هنر توصیه می‌کنم این حرفه را به صورت آکادمیک بیاموزند، چون حضور در فضاهای آموزشی موجب می‌شود با افراد با تجربه در این زمینه آشنا شوند و از این طریق بتوانند در عرصه بازیگری، اجرا و… فعالیت کنند.

خاطره از عمو پورنگ

«چون برنامه عموپورنگ را دوست داشتم، روزی یك نقاشی كشیدم و برای آن برنامه فرستادم برحسب شانس از بین آن همه نامه، نامه مرا باز كردند و تماس گرفتند تا در مسابقه شركت كنم,بعد كه حرفم تمام شد، تهیه كننده تلفنی با من صحبت كرد و پرسید واقعا 6 سال داری ؟ باورشان نمی شد. حتی به پدرم گفتند اگر راست می گویید فردا او را بیاورید دفتر ببینیم، ما هم رفتیم از من پرسیدند اگر بخواهی مانند یك مجری اجرا كنی چه می گویی و من هم هرچه را كه قبلا در تلویزیون دیده بودم و در یادم مانده بود، برایشان اجرا كردم و اینطوری بود که وار کار اجرا با عموپورنگ شدم»

او با ۶ سال سن، کوچکترین مجری و گوینده ای بود که صداوسیما به خود دید. در ادامهٔ راه هنری خود در فیلم ها و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی کرد. او برای آثار کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا ، داریوش فرهنگ، بهرام بهرامیان و … در سنین خردسالی نقش آفرینی کرده است.او در سال ۱۳۸۵ لقب مشهورترین کودک ایران را گرفت.آخرین اجرا از اجراهای فاطیما بهارمست در تلویزیون برنامه “دیده شو” در سال ۱۳۹۱ بود و پس از آن اجرای تلویزیون را رها کرد.

فاطیما بهارمست بازیگر | بیوگرافی و عکس سلفی فاطیما بهارمست و تصاویر خانواده
نقش نغمه در سریال از سرنوشت

فاطیما بهارمست در این سریال نقش نغمه را بازی می کند که نقش مقابل شخصیت هاشم است و اتفاقا به همین دلیل هم در این فصل 3 دچار چالش های فراوانی می شود .

من در فصل دو در سن 18 سالگی بازی کردیم و در فصل سه، ۲۵ ساله هستیم و چون خودمان هم باید اجرایش می کردیم و بازیگر تغییر نمی کرد. در فصل سه لحظه های دراماتیکی وجود دارد که باید از عهده ایفایش برمی آمدم و بازی کردنش مهم بود به همین دلیل خیلی دوستش دارم. لحظه هایی که نغمه در این سریال دارد در هر سریالی در اختیار یک بازیگر قرار نمی گیرد و شاید دست کم چند فریم از این لحظه ها به یک بازیگر در یک سریال سپرده شود. اما فصل سه بسیار پر تلاطم است و بالا و پایین دارد و پر از لحظه های متفاوت برای یک بازیگر است.

فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در سریال «از سرنوشت» از تجربه حضور در فصل سوم این سریال صحبت کرد و با اشاره به تفاوت‌ های جدی این فصل با فصل دوم که کاراکتر نغمه وارد داستان می‌ شود گفت: فیلمنامه در فصل دوم و سوم دارای تفاوت‌ هایی با یکدیگر است، در فصل دوم اتفاقات در عرض داستان بود اما در فصل سوم با اتفاقات بیشتری روبه‌رو هستیم و داستان در طول پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: در فصل دوم، نغمه نقش تعیین‌کننده‌ای نداشت چرا که داستان با محوریت هاشم و سهراب روایت می‌شد و هاشم، نغمه را دوست داشت اما در فصل سوم با اتفاقات عجیب و غریبی که رخ می‌ دهد، خود نغمه قصه متفاوتی پیدا کرده و دارای هویت می‌شود. این قصه در ارتباط با هاشم است اما مستقل هم هست. حتی نغمه در مواردی مجبور می‌شود جدا از هاشم تصمیماتی بگیرد.

بهارمست با اشاره به اینکه چالش‌های فصل جدید نگاهی به دغدغه‌ های نسل جوان دارد، گفت: تفاوت بین نقش من در فصل دوم و سوم را می‌توان از منظر دغدغه‌های دو نسل متفاوت هم دید. اصولاً نوع دغدغه‌ های جوانان تا زیر ۲۰ سال متفاوت با زمانی است که تحصیل‌شان تمام شده و به صورت جدی وارد اجتماع می‌ شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *