فیلم کامل لحظه دستگیری قاتل شهید زینال زاده و شهادت بسیجیان مشهد

فیلم کامل لحظه دستگیری قاتل شهید زینال زاده و شهادت بسیجیان مشهد

فیلم کامل لحظه دستگیری قاتل شهید زینال زاده و شهادت بسیجیان مشهد همراه جزئیات دستگیری قاتل شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده بسیجی را در ادامه ببینید.

فیلم کامل لحظه دستگیری قاتل شهید زینال زاده و شهادت بسیجیان مشهد

روز گذشته در مشهد اغتشاشاتی در برخی از خیابان ها به وجود آمد که باعث کشته شدن دو نفر از بسیجیان پایگاه ابوذر در خیابان شد و حسین زینال زاده و دانیال رضازاده در این تجمع ها به شهادت رسیدند.

فیلم دستگیری قاتل شهید زینال زاده

بعد از اینکه فراخوان هایی توسط رسانه های بیگانه برای حضور در خیابان ها منتشر شد خیابانهای برخی از شهرهای کشورمان از جمله مشهد شاهد تجمع‌های اعتراضی بود که به اغتشاش کشیده شد .

بعد از حضور عوامل نیروی انتظامی این ارختشاشات پراکنده شدند و درگیری بین بسیجیان با اراذل و اوباش رخ داد که در نهایت منجر به کشته شدن دو نفر از بسیجیان به نام های حسین زینال زاده و دانیال رضازاده شد.

در ویدیوی منتشر شده از یک دوربین مداربسته حسین زینال زاده در حالی که بر روی زمین افتاده یکی از اراذل و اوباش ضربات متعدد چاقو می زند به میزند و دوستش دانیال رضازاده برای کمکش می آید ضارب با او نیز درگیر شده و با یک ضربه چاقو به گردن این بسیجی او را به شهادت می رساند و سپس متواری می شود.

همچنین ببینید:

فیلم کامل لحظه درگیری شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده

بعد از گذشت ۲۴ ساعت با توجه به اینکه چهره ضارب در دوربین مداربسته کاملا مشخص است شناسایی و دستگیر می شود.

حالا گفته شده که او در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و منتظر حکم مراجع قضایی می باشد که بدون شک حکم او اعدام خواهد بود.

در چند روز اخیر اعتراضاتی در شهرهای مختلف کشور به وقوع پیوست و برخی از افراد مسلح وارد عمل شده و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند آشوب در در خوزستان نیز گسترده تر بوده و باعث شهادت هفت نفر از هموطنانمان از جمله یک کودک ده ساله به نام کیان پیرفلک شد تصاویر کیان پیر فلک در شب گذشته جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. اگه فیلم ندارین مردم رو سر کار نذارید

  2. بر قاتلین شهدا لعنت، و لعنت به همه کسانیکه از قاتل شهدا حمایت میکنند
    زودتر این کثافتارو اعدام کنید و جامعه را از بوی متعفن اینا پاک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *