فیلم کامل صحبت های زشت رائفی پور درباره شوخی اهل بیت و ائمه

فیلم کامل صحبت های زشت رائفی پور درباره شوخی اهل بیت و ائمه

فیلم کامل صحبت های زشت رائفی پور درباره شوخی اهل بیت و ائمه

فیلم کامل صحبت های زشت رائفی پور درباره شوخی اهل بیت و ائمه که برخی از علما این صبحت ها را توهین آمیز قلمداد کرده است.

علی اکبر رائفی پور در سخنانی میگوید که اهل بیت شوخی هایی میکردند که من نمیتوانم آنها را نقل کنم! و حتی اگر اینجا پیرمردهای 90 ساله هم نشسته بودند باز هم نمیتوانستم شوخی های آنها را بازگو کنم.

صحبت های زشت رائفی پور درباره شوخی اهل

این صحبت ها رائفی پور با واکنش تند برخی از علمان و روحانیون همراه شده است و برخی از انها از جمله علوی تهرانی در واکنش گفت که ما نمیدانیم چه کسی به این افراد تریبون میدهد که هر چیزی که دوست دارند بیان میکنند و ما نمیدانیم جلوی وهابیون را باید بگیریم یا جلوی این افراد که دارای تریبون هستند.

علی اکبر رائفی پور یکی از ایده پردازانی بوده که همیشه حرف هایش مورد انتقاد و حمله قرار میگیر چندی پیش پرویز پرستویی به این شخص حمله کرده بود و او را “حیف نان” خطاب کرد.

همچنین ببینید:

علی اکبر رائفی پور متولد ۱۳۶۳ سخنران است .فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد در حوزه های فراماسونری، صهیونیزم و فرقه های نوظهور و حالا در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی سخنرانی های جذاب و پرمخاطبی داشته است . او به خاطر نظریه‌پردازی دربارهٔ تئوری‌های توطئه شهرت پیدا کرد. و سخنرانی‌هایی در نقد علوم اجتماعی و نظراتی راجع به نقش تشکیلات فراماسونری در ادارهٔ امور جهان دارد از وی بعنوان یک محقق و پژوهشگر یاد می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. محمدرضا کیانفر

    .
    حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی گفت: آقای رائفی‌پور هرچه به دهانتان می‌آید می‌گویید در هر زمینه‌ای اظهار نظر می‌کنید از اندیشه‌ی اسلامی تا علوم نظامی و سینما و مهدویت و یهودیت و جامعه شناسی و غیره و ذالک.

    آقای علوی،
    عیب دوستمان علی‌اکبر این نیست که در هر زمینه‌ای نظر می‌دهد زیرا اظهار نظر در هر زمینه حق همه‌ی انسانهاست بلکه اشکال در طرز بیان موهن ایشان می‌باشد که جرم است مجازات دارد.
    یاد باد آن عهد کم بندی به پای اندر نبود، جز می اندر دست و غیر از عشقم اندر سر نبود.
    دشمنی‌ها این‌چنین پر حدت و وحشت نبود، دوستی‌ها نیز اینسان ناقص و ابتر نبود.
    تهمت و توهین و هوکردن نبود اینقدر باب، ور کسی می‌‎گفت زشتی خلق را باور نبود.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

  2. سلام علیکم
    شاید استاد رائفی پور در جمله بندی اشتباه کرده باشه، ولی این دلیل نمیشه به کسی که اینهمه مدت در عرصه مهدویت و جهاد در رسانه زحمت کشیده تهمت و افترا زد. شما ببین چه کسانی به استاد رائفی پور نقد کردن، امثال هادی مهرانی و احسان کرمی و… وقتی یه همچین افرادی پشت قضیه رو میگیرن بدونین این حمله ها و تهمت ها با برنامه هست برای تخریب کسی که واقعا داره زحمت میکشه. آقای علوی تهرانی هم انشاالله قصد بدی نداشته و اشتباه برداشت کرده از صحبت های استاد. ولی یه سوال از ایشون میشه پرسید. آیا حضرت علی علیه السلام و ائمه اهل شوخی کردن نبودن؟ آیا شوخی و مزاح منکر است؟ واقعا نمیدونم یه روحانی چطور میتونه همچین حرفی زده باشه. اصلا میشه گفت یکی از ویژگی های مومنان اهل مزاح بودن و حسن خلقه. شوخی و مزاح وقتی بد میشه که از حد بگذره، نه اینکه کلا منکر باشه. ضمنا یه سری مسائلی هست که انسان نمیتونه تو جمع بیان کنه. تا جایی که من متوجه شدم حضرت علی علیه السلام اون مزاح رو تو یک جلسه خصوصی مطرح کرده و اون کسی هم که نقل کرده خود اون فرد شنونده بوده. یک سری مسائل هست که فقط میشه تو یه جلسه خصوصی مطرح کرد و نمیشه تو جمع گفت. این وصله ی توهین به اهل بیت علیهم السلام به استاد رائفی پور نمیچسبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *