فیلم کامل لحظه شکار افعی دم عنکبوتی شاخ دار

فیلم کامل افعی دم عنکبوتی شاخ دار لحظه شکار

فیلم کامل لحظه شکار افعی دم عنکبوتی شاخ دار

فیلم کامل لحظه شکار پرنده توسط افعی دم عنکبوتی شاخ دار را در اینجا ببینید. افعی شاخدار دم عنکبوتی همچنین به عنوان مار عنکبوتی شناخته می شود، یک گونه افعی، یک مار سمی خطرناک است. این جنس معمولاً به عنوان “افعی های شاخ کاذب” شناخته می شود.

فیلم کامل لحظه شکار افعی دم عنکبوتی

این گونه بومی غرب ایران و در منطقه مرزی با عراق است و در ابتدا در سال 2006 شف شد. دمی که انتهای پیاز مانندی دارد که با فلس‌های آویزان دراز حاشیه دارد که به آن ظاهر عنکبوت می‌دهد. نوک دم عنکوبتی شکل خود را به اطراف تکان میدهد و برای فریب دادن پرندگان حشره خوار به محدوده قابل توجه استفاده می شود.

مانند سایر افعی‌ها فلس‌های بالای چشم‌ها بالا می‌آیند. نمونه ای در سال 1968 به عنوان تعدادی از آنها از ایران جمع آوری شد و در موزه تاریخ طبیعی فیلد در شیکاگو منتقل گردید.

همچنین ببینید فیلم جدال مرگبار پلنگ با مار پیتون

این گونه با تعدادی ویژگی متمایز می شود. بین شاخ ها حدود 16 تا 17 فلس وجود دارد و فلس های بدن بالا نسبت به سایر گونه های این جنس خشن تر هستند. 15 جفت فلس زیر دمی وجود دارد و فلس های طرفین دم کشیده و مانند زائده های بندپایان به نظر می رسند. نوک دم به شکل پیاز مانند عنکبوت است.

این مار در تقلید عنکبوت عالی است. دم شبیه یک عنکبوت دارد و نویسندگانی که این گونه را توصیف کردند، حدس زدند که از آن به عنوان یک فریب برای جذب پرندگان استفاده می شود، زیرا یک خرطوم هضم شده در معده نمونه پاراتایپ پیدا شده بود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *