مازیار لرستانی و رابعه اسکویی ازدواج کردند؟

فیلم / ازدواج مازیار لرستانی با رابعه اسکویی واقعیت دارد؟ +واکنش مازیار لرستانی

فیلم / مازیار لرستانی و رابعه اسکویی ازدواج کردند؟ +عکس و جزئیات کامل ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با رابعه اسکویی را در این صفحه بخوانید.

مازیار لرستانی ضمن گلایه نسبت به انتشار خبرهای زرد و رفتارهای دم‌دستی و سطحی برخی در فضای مجازی، برای پیگیری این اتفاق نیز به مراجع ذی‌ربط در پلیس فتا مراجعه کرده است.

رابعه اسکویی به خبر ازدواجش که توسط برخی از سایتها منتشر شده واکنش نشان داد و در اینستاگرامش در استوری نوشت در دادگاه باید سند ازدواج من و مازیار نشان بدهید تا با آبروی مردم نان درنیارید.

مازیار لرستانی و رابعه اسکویی ازدواج کردند؟

مازیار لرستانی و رابعه اسکویی ازدواج کردند؟

بازار شایعات همیشه پیرامون سلبریتی ها بسیار داغ است به خصوص این روزها برای شهره لرستانی که با نام جدید مازیار لرستانی معرفی شده توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

چند روزی است که خبرهایی درباره ازدواج مازیار لرستانی در رسانه‌های نه چندان مطرح منتشر شده است.

یک روز گفته می‌شود که با یک خانم دندانپزشک ازدواج کرده و حالا خبر رسیده که با رابعه اسکویی ازدواج کرده است.

او ضمن گلایه نسبت به انتشار خبرهای زرد و رفتارهای دم‌دستی و سطحی برخی در فضای مجازی، برای پیگیری این اتفاق نیز به مراجع ذی‌ربط در پلیس فتا مراجعه کرده است.

مازیار لرستانی و رابعه اسکویی ازدواج کردند؟

شهره لرستانی با نام جدید مازیار لرستانی در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که تغییر جنسیت داده از دوران کودکی علاقه به دختر بودن نداشته و احساسات او همیشه مردانه بوده است.

جالب است بدانید که این بازیگر حتی به جبهه رفته بود و با لباس مردانه در جبهه حاضر شد که بعد از گذشت چند روز به خانه بازگردانده شد .

همچنین ببینید:

فیلم / موتور سواری شهره لرستانی و عشق اش را ببینید
فیلم/ ماجرای زن گرفتن مازیار (شهره) لرستانی چیست ؟
فیلم هورمون تراپی شهره لرستانی / مازیار لرستانی رسما مرد شد

لرستانی علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی فعالیت دارد و اهل خرم آباد بوده و سال‌هاست که در سینما فعالیت حرفه‌ای دارد.او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

مازیار لرستانی و رابعه اسکویی ازدواج کردند؟
رابعه اسکویی در طول دوران فعالیت خود در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته است و که از جمله آنها می‌توان به فبلم سینمایی «زن بدلی» ساخته مهرداد میرفلاح اشاره کرد و همچنین در فیلم سینمایی «ارث شیرین» شهاب حسینی حضور داشته است.
در دیماه سال ۱۳۹۴ بود که خبری مبنی بر مهاجرت خانم اسکویی و پیوستن او به شبکه جم تی وی در شبکه های مجازی منتشر شد او به مدت دو سال خارج از کشور زندگی کرد و همچنین با شبکه جم تی وی فعالیت می‌کرد که پس از مدتی در تاریخ چهارم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ تصمیم به بازگشت گرفت و به ایران بازگشت او در مصاحبه ای که انجام داده بود دلیل رفتن خود از ایران را تصمیمات شخصی در حوزه سینما و تلویزیون به عنوان کرد و همچنین به دلیل بازگشت خود را بیماری و علاقه به وطن عنوان کرد

رابعه اسکویی متولد سال 1345 در تهران است. او را بیشتر در نقش‌های مکمل آثار کمدی سینما و تلویزیون دیده‌ایم. رگه‌هایی از طنازی را حتی در فیلم‌های جدی‌اش هم می‌توان دید. اگر طرفداران محصولات نمایش خانگی مهران مدیری باشید، او را زیاد دیده‌اید. «عروس فراری»، «چپ‌دست»، «سوغات فرنگ» و … هم ازجمله آثار محبوب سینمایی‌ای است که رابعه اسکویی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. او در دوره‌ای کوتاه به ترکیه مهاجرت کرد و به زمره بازیگران ایرانی شبکه جم پیوست.

اسکویی دوره‌های بازیگری را زیر نظر استاد مرحوم، حمید سمندریان گذراند. در سال 1378 اولین تجربه بازیگری خود را در سریال «پلاک 14» به کارگردانی مهان مدیری به دست آورد. همکاری اسکویی و مدیری با چند سال وقفه در مجموعه‌های طنز «شوخی کردم» و «ویلای من» نیز ادامه پیدا کرد. «آتش و شبنم»، «دانی و من»، «ارث بابام» و «بیدار باش» دیگر فعالیت‌های تلویزیونی رابعه اسکویی هستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *