پدر طناز طباطبایی کیست؟ پدر تاجر و میلیاردر طناز طبابایی را بشناسید

پدر طناز طباطبایی کیست؟ پدر تاجر و میلیاردر طناز طباطبایی +عکس

پدر طناز طباطبایی کیست؟ پدر تاجر و میلیاردر طناز طباطبایی سخت گیری های زیادی برای بازیگری شدن دخترش کرده است خانم طباطبایی در مصاحبه ای با فریدون جیرانی درباره نحوه بازیگر شدنش میگوید پدرم اجازه نداد من در کوچه و خیابان بازیگر شوم بلکه تاکید داشت که راه مناسب و بی خطری در این عرصه انتخاب کنم.

پدر طناز طباطبایی کیست؟ پدر تاجر و میلیاردر طناز طباطبایی را بشناسید

به گفته او پدرش مخالفتی با بازیگر شدن او نداشته است و فقط تاکید داشته که این هنر برایش دردسر و خطری نداشته باشد.

خانم طباطبایی که این روزها به دلیل بازی در سریال یاقی مورد توجه قرار گرفته است موفق شده به خوبی در این سریال به هنرینمایی کند سریالی که توسط محمد کارت کارگردانی شده است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی است. او فعالیت های هنری خود را از ۱۸ سالگی آغاز کرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم کامل اسید پاشی طناز طباطبایی در خیابان
فیلم شرط ازدواج طناز طباطبایی مشخص شد
فیلم کامل مصاحبه طناز طباطبایی با فریدون جیرانی

وی در خانواده ای ۴ نفره زندگی می کند. پدر او تاجر فرش، مادرش دبیر بازنشسته و تنها خواهر او نیز فارغ التحصیل رشته مترجمی در مقطع دکتری است.

وی بازیگری را با کلاس های هیوا آغاز کرد. از طریق همین کلاس ها برای بازی در سریال جوانی انتخاب شد.

نخستین سریال

او اولین بار در سریال میوه ممنوعه نقش اصلی فیلم را بازی کرد و توانست توانایی هایش را به رخ بکشد. در سال 1388 جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دلیل بازی در فیلم صداها دریافت کرد. فیلم مرهم یکی از بهترین فیلمهایی بود که او توانست خودش را نشان دهد.

پدر طناز طباطبایی کیست؟ پدر تاجر و میلیاردر طناز طبابایی را بشناسید

دو فیلم که در سال 1389 او در آنها ایفای نقش کرده بود، توقیف شدند. فیلم گزارش یک جشن به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و پریناز این فیلم های توقیف شده بودند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *