آموزش کامل ثبت نام وام 500 میلیونی بانک رسالت و مهر تا 22 بهمن 1401

آموزش کامل ثبت نام وام 500 میلیونی بانک رسالت و مهر تا 22 بهمن 1401

آموزش کامل ثبت نام وام 500 میلیونی بانک رسالت و بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان تا 22 بهمن 1401 به داوطلبان ارائه میشود.

آموزش کامل ثبت نام وام 500 میلیونی بانک رسالت و مهر تا 22 بهمن 1401

آموزش کامل ثبت نام وام 500 میلیونی بانک رسالت و مهر

طبق بخشنامه بانک مرکزی بانک های رسالت و مهر وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای اشتغال زایی و 200 میلیون تومانی قرض الحسنه به داوطلبان ارائه می‌کند که این مبلغ به سال گذشته ۵ برابر شده است و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد ۴ برابری پیدا می‌کند.

اقساط

مدت بازپرداخت وام قرض الحسنه اشتغالزایی در مقایسه با سال گذشته از 60 به 86 ماه افزایش داشته است و دریافت کنندگان این وام باید بعد از 86 ماه به صورت کامل وام را تسویه کرده باشند.

وام های قرض الحسنه نیز ارائه می شود و ۲۰۰میلیون تومان به درخواست کنندگان پرداخت خواهد شد اما وام اشتغال زایی ۵۰۰ میلیون تومان می باشد.

همچنین ببینید:

توجه کنید که اگر میخواهید به این وام دسترسی پیدا کنید به بانک مهر و رسالت مراجعه کرده و فرم درخواست خود را پر کنید و در صورت داشتن شرایط و ضامن مناسب این وام به شما تعلق خواهد گرفت .

وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی در سال ۱۴۰۱

وام قرض‌ الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه امسال وارد مرحله جدیدی می‌شود. در بخشنامه جدید بانک مرکزی که روز ۲۴ فروردین به بانک‌های مهر و رسالت ابلاغ شده، سقف وام قرض الحسنه اعطایی به افراد حقیقی در سال جاری ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. از این وام به‌عنوان وام قرض الحسنه فوری یا ضروری هم اسم برده می‌شود و دوره بازپرداخت آن امسال ۶۰ ماهه خواهد بود. علاوه بر وام قرض الحسنه، بانک مرکزی حالا تکلیف وام قرض الحسنه اشتغالزایی را هم مشخص کرده است. سقف تسهیلات اشتغالزایی به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است و دوره بازپرداخت آن ۸۴ ماهه اعلام شده است. باید توجه داشت که این وام تحت عنوان تسهیلات اشتغالزایی برای کسب و کار‌های خرد است و فقط به اشخاص حقوقی داده می‌شود.

بانک رسالت چه وام بدون سود دیگری می پردازد؟

بانک رسالت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، تسهیلات بدون سود دیگری را به گروه‌های مختلف شغلی جامعه اعطا کرده است. به گفته محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک رسالت، حمایت از مشاغل خرد از اهداف این بانک است و سال گذشته حدود نیمی از وام‌های پرداختی این مجموعه در حوزه اشتغال خرد به کار گرفته شد.

در حال حاضر نیز این مجموعه به مشاغل خرد تسهیلات بدون سود پرداخت می‌‌کند. هم اکنون خیلی از تعاونی‌ها به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه را از این مجموعه دارند. علاوه بر این نوع تسهیلات، بانک رسالت براساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی، وام‌های تکلیفی اعم از ازدواج، فرزند آوری و …، نیز به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد./کاما پرس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *