فیلم| اجرای دیدنی جیهوپ (بی تی اس) در فستیوال لولاپالوزا

فیلم| اجرای دیدنی جیهوپ (بی تی اس) در فستیوال لولاپالوزا

فیلم| اجرای دیدنی جیهوپ (بی تی اس) در فستیوال لولاپالوزا را مشاهده کنید در برنامه تلویزیونی به نام پالپ که یکی از معروف ترین فستیوالها می باشد جیهوپ (بی تی اس)  به عنوان مهمان در آنجا بودن و آهنگ اجرا کردن که پربیننده ترین و داغ ترین ویدیو در اینستاگرام شد.

فیلم| اجرای دیدنی جیهوپ (بی تی اس) در فستیوال لولاپالوزا

اجرای دیدنی جیهوپ (بی تی اس) در فستیوال لولاپالوزا

اجرایی که آیو و جی او از گروه بی تی اس در یک برنامه تلویزیونی به نام پالت با همدیگر و پس از آن این اجرا را به اشتراک گذاشتند که یکی از پربازدید کننده ترین ویدیوهای اینستاگرام شد که مهمان برنامه پارچه ای آیو بود با آیو یک آهنگ معروف از خودشان را مشترکن اجرا کردن و آن را در فضای مجازی منتشر کردند که جالب است بدانید در کمتر از ۲۴ صد صد تا هزار نفر از او بازدید کردند

چیروکی خواننده اهل کره جنوبی می باشد و عضو گروه موسیقی بی تی اس است که بعد از جدا شدن از این تیم به طور موقت به فعالیتهای هنری خودش به صورت سولو ادامه می دهد.جی هوپ خواننده کره ای عضو گروه مشهور bts می باشد اولین هنرمند از کره جنوبی که در بزرگترین جشنواره موسیقی آمریکا اجرا می کند در گزارشی که آمده است در ماه میلادی پیشرو در جشنواره سالانه لا لو پا لو زا که در شیکاگو برگزار می شود اجرا خواهد داشت .

همچنین ببینید : فیلم| مرگ وحشتناک اعضای (بی تی اس) BTS

ایشان از این رو از او به عنوان اولین هنرمند کره ای که در بزرگترین جشنواره موسیقی آمریکا شرکت کرده است یاد می شود او او ۲۸ سال سن دارد و در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از اعضای بی تی اس فعالیتش را شروع میکند او بعد از ۵ سال اولین میکس تیپ انفرادی خودش را از عضویت در بی تی اس منتشر کرد جیهوپ سومین عضوی از این گروه بود که از گروه خارج شد.

همچنین ببینید : فیلم اجرای آیو و جی‎هوپ (بی تی اس) در برنامه پالت

این خواننده با اجرا در جشنواره که در ۳۱ جولای به مدت چهار روز کار خود را به اتمام خواهد رساند جشنواره لالو پالو زا از سال ۱۹۹۱ تاکنون آغاز شده است که ” گرنت پارک” در شیکاگو مسئولیت میزبانی این برنامه را بر عهده دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *