بازیگران فیلم ویلایی ها با نقش + بیوگرافی و داستان و دانلود فیلم

اسامی بازیگران فیلم ویلایی ها با نقش + بیوگرافی و داستان و دانلود فیلم

بازیگران فیلم ویلایی ها + بیوگرافی و داستان و دانلود فیلم ویلایی ها را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی یکی از فیلم های جذاب و پر بیننده بوده که در سال ۱۳۹۵ تولید شد این فیلم موضوع سیاسی و امنیتی دارد

خانم منیر قیدی در کارنامه هنری خود فیلم هایی همچون دسته دختران و سریال این خانه دور است را کارگردانی کرده است داستان فیلم درباره خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش بوده که در سال ۱۳۶۵ مشکلات زیادی را تحمل می کردند کاراکتری به نام عزیز که یک زن ۵۰ سال است به همراه نوه های خود وارد مجموعه ای از ویلاها میشود.

فیلم ویلایی ها یکی از فیلم های جذاب و مهیج ایرانی بوده که توسط منیر قیدی کارگردانی و نویسندگی شده است

بازیگران فیلم ویلایی ها با نقش + بیوگرافی و داستان و دانلود فیلم

تهیه کنندگی این فیلم را سعید ملکان برعهده دارد

فیلم ویلایی ها در اردیبهشت ۱۳۹۵ با حضور طناز طباطبایی در شهر اندیمشک تصویربرداری شد

در آن هنرمندان شناخته شده زیادی حضور دارند که می‌توان به پریناز ایزدیار و ثریا قاسمی و صابر ابر اشاره کرد

بازیگران فیلم ویلایی ها با نقش + بیوگرافی و داستان و دانلود فیلم

بازیگران فیلم ویلایی ها

طناز طباطبایی در نقش سیما

طناز طباطبایی (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و هشتمین جشنواره فجر برای ایفای نقش در فیلم شنای پروانه دریافت کرد.

بازیگران فیلم ویلایی ها طناز طباطبایی در نقش سیما

 

پریناز ایزدیار در نقش خانم خیری

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.قد پریناز ایزدیار 172 سانتیمتر است. پدرش وکیل و خواهر و برادرش نیز هر دو پزشک هستند ، عاشق خوابیدن است و گیاه خواری هم میکند ، او فرزند کوچک خانواده است.

بازیگران فیلم ویلایی ها پریناز ایزدیار در نقش خانم خیری

 

ثریا قاسمی در نقش عزیز

ثریا قاسمی در 28 آذر سال 1319 در تهران متولد شد. او دختر مرحومه حمیده خیرآبادی بازیگر معروف ایرانی است. او اوایل دهه 1340 با گویندگی رادیو کار حرفه ای خود را شروع کرد و سپس به تئاتر رو آورد. در همان سال ها به دوبله هم پرداخت و در سریال پرهوادار «بالاتر از خطر» صحبت کرد.

بازیگران فیلم ویلایی ها ثریا قاسمی در نقش عزیز

 

صابر ابر در نقش حاج حمید

صابر ابر بازیگری، مجری و کارگردان محبوب کشورمان متولد سال 1363 و خرداد ماهی می باشد. او در رشته مدیریت و همچنین سینما تحصیل کرده است. برای بازی در فیلم درباره الی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و برای فیلم دایره زنگی هم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شده بود.

بازیگران فیلم ویلایی ها حاج حمید

 

علی شادمان در نقش الیاس

علی شادمان بازیگر نوجوان ایرانی متولد 4 آذر ماه سال 1375 در ایلام می باشد و اصالتا ایلامی می باشد. بیوگرافی علی شادمان از زبان خودش من متولد 4 آذر سال 1375 در ایلام هستم. در یک خانواده تحصیلکرده به‌دنیا آمده‌ام. مادرم معلم علوم تجربی هستند و پدرم هم دکترای تاریخ دارند، استاد تاریخ بوده‌اند و استاد من هم هستند. من در چنین فضایی بزرگ شدم و از کودکی با ادبیات و شعر سروکار زیادی داشتم تا اینکه کار در فیلم سینمایی « میم مثل مادر » اتفاق افتاد و من وارد عرصه بازیگری شدم.

بازیگران فیلم ویلایی ها الیاس

طناز طباطبایی سیما
پریناز ایزدیار خانم خیری
ثریا قاسمی عزیز
صابر ابر حاج حمید
علی شادمان الیاس
آناهیتا افشار همسر آقای یگانه
معصومه بیگی سمیه
فریما کهنمویی نادره
گیتی قاسمی
سید سورن اسلامبولی زاده

داستان فیلم

داستان فیلم درباره خانواده فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ بوده که ماجرای زندگی آنها را روایت می کند که کاراکتر اولین فیلم شخصی به نام عزیز بوده که یک زن ۵۰ ساله می باشد که به همراه نوه هایش در یک ویلا زندگی می‌کند الیاس راننده بسیجی بوده که همیشه خبر شهادت را به دیگران می دهد و هر کس او را می بینند منتظر هست تا خبر شهادت یک فرمانده را بدهد بعد از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می آید تا بچه های خود را به خارج از کشور ببرد

بازیگران فیلم ویلایی ها با نقش + بیوگرافی و داستان و دانلود فیلم

ویلایی ها داستان سختی ها و مشکلات دوران جنگ است و حکایت روزهای دشوار خانواده های فرماندهان سپاه و ارتش در سال 65 را به تصویر میکشد. ویلا مکانی است که همسران این فرماندهان در آن ساکن هستند و برای تامین مایحتاج رزمنده ها تلاش میکنند.

این فیلم برای نخستین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق شد تا جوایزی را کسب کند. این فیلم همچنین از روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در سرگروه سینمایی استقلال در سینماهای کشور به اکران عمومی درآمده است. این فیلم جز معدود فیلم هایی که تماشاگران دز زمان پخش تیتراژ پایانی سالن را ترک نکرده و تا اخر برای شنیدن اهنگ یاران چه غریبانه کویتی پور بعد سالها منتظر ماندند

دانلود فیلم ویلایی ها

دانلود با کیفیت فول اچ دی

.

دانلود با کیفیت اچ دی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *