بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها با نقش +اسامی و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها با نقش +اسامی و عکس

سریال لیسانسه ها یکی از مجموعه های تلویزیونی پربیننده در ژانر طنز و کمدی بوده که توسط سروش صحت نویسندگی و کارگردانی شده است و شخصیت اصلی سریال “حبیب” با بازی هوتن شکیبا میباشد.

اسامی بازیگران سریال لیسانسه ها

بازیگر نقش
هوتن شکیبا حبیب نقوی
امیرحسین رستمی مسعود شریفیان
امیر کاظمی  مازیار رحمتی
متین ستوده ترانه مهاجر
مهران رجبی
کاظم سیاحی رحیم رحمتی
عزت الله مهرآوران  عباس نقوی
سیاوش چراغی پور آقای امیری
مریم سرمدی مهری
افشین سنگ چاپ جعفر شریفیان
تبسم هاشمی حایری ملیحه
پریسا مقتدی  افسانه
فرخنده فرمانی زاده  مامان‌ خانوم
بیژن بنفشه خواه محمود مهاجر
رویا میرعلمی فرشته رحیمی
بهنام تشکر فرید رحیمی
عرفان برزین حمید نقوی
نیلوفر هوشمند
مرتضی علی آبادی  آقای کفاشیان
مهدی ربیعی ستوان خسرو نعیمی
فرید اخباری قاسمی

بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها با نقش +اسامی و عکس

این سریال از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۳۹۸ در دو فصل تولید و پخش شد کارگردانی این سریال را سروش صحت برعهده دارد که در زمینه کارگردانی و نویسندگی نیز یکی از بهترین کارگردانها میباشد.

سریال لیسانسه ها چند فصل است

فصل اول سریال لیسانسه ها در ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از شبکه سوم سیما پخش شد و فصل دوم این سریال در ۴۱ قسمت ۴۰ دقیقه ای سال ۹۶ پخش گردید.

فصل سوم سریال لیسانسه ها با اسم فوق لیسانسه ها دارای ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه ای بود که در سال ۱۳۹۸ پخش شد حالا قرار است شبکه آی فیلم این سریال را باز پخش کند.

بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها با نقش +اسامی و عکس

خلاصه داستان

داستان سریال درباره شخصیتی به نام حبیب نقوی بوده که با توجه به وضعیت مالی بسیار خوبی که دارد نمی تواند با جنس مخالف ارتباط برقرار کند و هر دختری را که می بیند دل باخته او میشود داستان پیدا کردن همسر برای حبیب نقوی در سریال لیسانسه ها باعث می شود که داستان کمدی و طنزی به وجود بیاید و به جذابیت آن افزوده شود در کنار حبیب دو شخصیت دیگر به نام مازیار و مسعود هستند که علیرغم دارای تحصیلات لیسانس به دنبال کار می باشند و آنها تلاش می‌کنند که برای حبیب همسری پیدا کنند و حبیب به ازای این کار برای آنها شغلی بیابد.

بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها با نقش +اسامی و عکس

بیوگرافی هوتن شکیبا بازیگران سریال لیسانسه ها

هوتن شکیبا بازیگر، کارگردان و صداپیشه کشورمان متولد سال 1363 و خرداد ماهی می باشد، او متولد کردستان است و در شهر سنندج بزرگ شده، او دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشگاه سوره و همچنین کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه هنر می باشد. او جدای از بازیگری در سریال نوروزی کلاه قرمزی (عروسک دیبی و خونه بغلی) هم تجربه صدا پیشگی را داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها با نقش +اسامی و عکس

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد سال 1354 و بهمن ماهی می باشد. در رشته بازیگری تحصیل کرده و از شاگردان امین تارخ است، او با بازی در فیلم فقط چشمهایت را ببند وارد دنیای سینما و تلویزیون ایران شد.

او در یک خانواده 4 نفره در شهر تهران زاده شده و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. او در کنار بازیگری، حرفه مجری گری را هم دنبال می کند، بسیار شوخ طبع است و روابط عمومی فوق العاده ای دارد.

به نظر خودش او با بازی در سریال شمس العماره به شهرت رسیده اما برخلاف اعتقادش، وی با بازی در سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. بازی در سریال پربیننده لیسانسه ها و همچنین سریال دختران حوا به نقطه اوج شهرت خود رسید.

بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها با نقش +اسامی و عکس

بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی برای اولین بار در سال 1385 در فیلم کوتاه دوئت حضور پیدا کرد و سپس در سال 1387 با سریال همه بچه های من شناخته شد ، سپس در سن 19 سالگی با علی محمدی و سارا رسول زاده اجرای برنامه مثبت من را در شبکه تهران تجربه کرد و در سال 1394 با سریال شمعدونی با حضور بازیگرانی چون حسن معجونی به شهرت رسید.

اقای کاظمی در سال 1390 با مهتاب محسنی ازدواج کرد ، این زوج در داشگاه با یکدیگر آشنا شدند ، همسر آقای بازیگر متولد اسفند 1368 می باشد و لیسانس بازیگری و کارگردانی دارد ، او تجربه بازی و گریموری و صداپیشگی را نیز دارد. این زوج هنرمند مخالف برگزاری عروسی بودند و با مبلغ 300 هزارتومن مراسم ساده ای برای خود برگزار کردند.

بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها با نقش +اسامی و عکس

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. تحصیلات متین ستوده متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او.

بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها با نقش +اسامی و عکس

بیوگرافی کاظم سیاحی

کاظم سیاحی کارگردان تئاتر و هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۶ در سن ۱۹ سالگی با نمایش “بی خان و مان” به کارگردانی حمیدرضا زارع از اراک آغاز نمود و سپس با سریال ” کوچه اقاقیا” کاری از رضا عطاران جلوی دوربین قرار گرفت. خوب است بدانید که ایشان علاوه بر بازیگری و کارگردان تئاتر در عرصه های صداپیشه و عروسک‌گردان نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها با نقش +اسامی و عکس

بیوگرافی عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران عزت الله مهرآوران متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان است. وی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون و دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی (دکترای تئاتر) است. این هنرمند همچنین موفق به دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان شده است.

وی دارای نشان درجه ۱ هنری می باشد و در فیلم های مطرحی هنرنمایی کرده است. وی تجربه بازی در سریال های تلویزونی طنز را دارد و در این آثار نیز توانسته بازی خوبی ارائه دهد. استاد مهرآوران در 9 خرداد 1400 اولین دوز واکسن کرونای خود را دریافت کرد و سپس بعد از مدتی دوز دوم را هم تزریق کردند

سریال لیسانسه ها مخاطب را جذب میکند

الان همه می دانیم که مردم با تلویزیون قهر هستند و از طرف دیگر با وجود هزار کانال خارجی، به نظر شما چه وقت سهم کانال داخلی می رسد؟ بنابراین استقبال مردم از این سریال نشان می دهد که واقعاً جای چنین مجموعه با این نگاه خالی بود. من فقط امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند و کارگردانانی نظیر سروش صحت به تلویزیون بیایند و برنامه های جذابی بسازند تا مردم با این رسانه آشتی کنند.

ر حوزه طنز، کار سروش صحت و رضا عطاران را دوست دارم و مهران مدیری نیز در پلاتوسازی تبحر دارد و من به عنوان مخاطب حتما کارهای اینها را دنبال می کنم. البته از این نسل تنها سروش صحت مشغول کار است و مهران مدیری و رضا عطاران دست بسته شده اند و به تلویزیون نمی آیند. امیدوارم سروش صحت نیز اذیت نشود که تلویزیون را رها کند و به وادی هنری دیگری برود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *