بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر و همسرش مهناز افضلی و فرزندان +عکس

بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر و همسرش مهناز افضلی و فرزندان +عکس

حسن پور شیرازی متولد ۱۳۳۶ در شیراز است. وی فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری و کارگردانی است و دارای مدرک لیسانس تئاتر می باشد. حسن پورشیرازی سالهاست با مهناز افضلی بازیگر و کارگردان ازدواج کرده است، فرزندان ، این زوج سال 1368 در سریال راز با یکدیگر همکار بودند.آیدین پورشیرازی, آیدا پورشیرازی فرزندان حسن پور شیرازی هستند

در ادامه بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر کارگردان و همسرش مهناز افضلی و فرزندان با عکس و زندگی شخصی و تصاویر حسن پورشیرازی سوابق او را بخوانید.

بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر و همسرش مهناز افضلی و فرزندان +عکس

بیوگرافی حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون و تئاتر کشورمان می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی نیز فعالیت دارد.

آقای حسن پورشیرازی متولد ۸ تیرماه ۱۳۳۶ در شیراز بوده و در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل کرده است دارای لیسانس تئاتر می باشد.

بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر و همسرش مهناز افضلی و فرزندان +عکس

شروع بازیگری

حسین پور شیرازی بازیگری را در سال ۱۳۶۲ در تلویزیون اغاز کرد و در سریال یک و دو همه با هم به کارگردانی مرضیه برومند در مقابل دوربین ظاهر شد و اولین تجربه حرفه ای خود را در قاب تلویزیون به دست آورد برنامه‌ای که برای گروه کودک و نوجوان ساخته شده بود اما جالب است بدانید که شهرت آقای حسن پورشیرازی برای بازی در آرایشگاه زیبا بود سریالی که توسط مرضیه برومند کارگردانی شد و در سال ۱۳۶۹ بر روی آنتن تلویزیون رفت.

وی در سال  ۱۳۶۳ تجربه بازی را کسب کرد و در فیلم سینمایی سفر به کارگردانی علی اصغر عسگریان به ایفای نقش پرداخت وی با فیلم سینمایی بازی بزرگان موفق شد به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان تجربه فعالیت در پشت صحنه را به دست آورد.

حسن پورشیرازی در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم حسن پورشیرازی در این سال، بازیگری در سریال مختارنامه به کارگردانی سید داود میر‌باقری و سریال فرات به کارگردانی مازیار میری محسوب می‌شود.

بیوگرافی حسن پورشیرازی پسرش

بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر سینما و تلویزیون و پسرش + عکس و تصاویر

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسن پورشیرازی بازی در سریال مختارنامه بوده است. حسن پورشیرازی سال 1390 در 54 سالگی در سریال مختارنامه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سید داود میر‌باقری همکاری داشته است. حسن پورشیرازی توانست با بازی در سریال مختارنامه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فریبرز عرب‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، انوشیروان ارجمند و ژاله علو بر تجارب او افزود.

همچنین ببینید:

⚡️بیوگرافی شهره قمر بازیگر و همسرش

⚡️بیوگرافی ویدا جوان بازیگر و همسرش

⚡️بیوگرافی نادره حکیم الهی مادر ترانه علیدوستی

عروسک گردانی

آقای حسن پورشیرازی به عنوان عروسک گردان سالها تجربه حرفه‌ای دارد اولین تجربه او برنامه بهار بهار به کارگردانی محمد مطیع بود که در سال ۱۳۶۵ موفق شد تجربه عروسک‌گردانی را به دست آورد.

در سال ۱۳۶۷ به کارگردانی ایرج طهماسب موفق شد به عنوان دستیار کارگردان بروس گردان راه حل شود.

بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر و همسرش مهناز افضلی و فرزندان +عکس

همسر حسن پورشیرازی کیست

نام همسر آقای حسن پورشیرازی مهناز افضلی بازیگر سرشناس کشورمان می باشد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مجید نوروزی بازیگر و همسرش

بیوگرافی بهرنگ علوی بازیگر و همسرش

بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر و همسر اول و دوم و طلاق

بیوگرافی شهره سلطانی و همسرش بهروز پناهنده و فرزندان

بیوگرافی مهران احمدی و همسرش و دخترش باران

بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر و همسرش مهناز افضلی 

بیوگرافی ژاله صامتی بازیگر و همسر و دخترانش یاس و نیاز

خانم افضلی در سال ۱۳۴۲ در قصرشیرین کرمانشاه به دنیا آمده است و سال ۱۳۵۷ تاکنون در عرصه بازیگری حرفه‌ای فعالیت می‌کند از جمله فیلم‌های او می‌توان به گزارش یک قتل و پرستار شب و سوءظن اشاره کرد آخرین تجربه بازی مهناز افضلی در سینما به سال ۱۳۸۴ بازمی‌گردد که در فیلم سفر به هیدالو بوده است او همچنین در سال ۱۳۹۳ سریال تلویزیونی کارستان را کارگردانی کرد.

بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر و فرزندان و پسرانش +عکس

لیست فیلم های حسن پورشیرازی

نام فیلم سال کارگردان نقش
صف ۱۳۶۳ علی‌اصغر عسگریان
بازی بزرگان ۱۳۶۹ کامبوزیا پرتوی
بوی پیراهن یوسف ۱۳۷۴ ابراهیم حاتمی‌کیا
بازی‌های پنهان ۱۳۷۴ کریم هاتفی‌نیا
مسافر ری ۱۳۷۹ داود میرباقری
سگ‌کشی ۱۳۷۹ بهرام بیضایی
مهمان مامان ۱۳۸۲ داریوش مهرجویی
عروسک فرنگی ۱۳۸۴ فرهاد صبا
به‌آهستگی ۱۳۸۴ مازیار میری
نیوه‌مانگ ۱۳۸۵ بهمن قبادی
سنتوری ۱۳۸۵ داریوش مهرجویی
مردی که گیلاس‌هایش را خورد ۱۳۸۷ پیمان حقانی
تاکسی نارنجی ۱۳۸۷ ابراهیم وحیدزاده
آقای هفت رنگ ۱۳۸۷ شهرام شاه‌حسینی
روز رستاخیز ۱۳۸۹ احمدرضا درویش عمر سعد
به امید دیدار ۱۳۹۰ محمد رسول اف
چه خوبه که برگشتی ۱۳۹۱ داریوش مهرجویی
گنجشکک اشی‌مشی ۱۳۹۲ مسعود کرامتی
آخرین داستان ۱۳۹۶ اشکان رهگذر
شاید عشق نبود ١٣٩۶ سعید ابراهیمی فر
قسم ۱۳۹۷ محسن تنابنده
کشتارگاه ۱۳۹۸ عباس امینی
پیتوک ١٣٩٨ سیدمجید صالحی
خط فرضی ۱۳۹۹ فرنوش صمدی

بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر و همسرش مهناز افضلی و فرزندان +عکس بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر سینما و تلویزیون + عکس و تصاویر بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر سینما و تلویزیون + عکس و تصاویر بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر سینما و تلویزیون + عکس و تصاویر بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر سینما و تلویزیون + عکس و تصاویر بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر و همسرش مهناز افضلی و فرزندان +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *