بیوگرافی شهید شهروز مظفری نیا محافظ سردار سلیمانی +تصاویر

بیوگرافی شهید شهروز مظفری نیا محافظ سردار سلیمانی +تصاویر

بیوگرافی شهید شهروز مظفری نیا محافظ سردار سلیمانی را به همراه خانواده و تصاویر در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شهید شهروز مظفری نیا از شهدای حمله راکتی امریکا در بامداد جمعه 13 دی 98 بود که به همراه سپهبد سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسید او متولد 1357 در شهر قم بوده و در تهران زندگی میکند

بیوگرافی شهید شهروز مظفری نیا محافظ سردار سلیمانی +تصاویر

از ویژگی های مهم این شهید عشق به نظام و ولایت بود و همیشه آروز داشت در همین راه به شهادت برسد.

شهید شهروز مظفری نیا و همسرش

شهروز مظفری نیا متاهل بوده و سالها پبش ازدواج کرده است و دارای دو فرزند بود که یکی از فرزندانش نیز به زودی متولد میشد.

ماجرای شهادت

شهید شهروز مظفری نیا به همراه سردرا سلیمانی به بیروت رفته بود و به دعوت نخست وزیر عراق راهی بغداد شد و به همراه سردار وارد فرودگاه بغداد شد اما بعد از خروج از فرودگاه توسط پهپاد امریکایی مورد حمله راکت قرار گرفت و خودروی حامل وی منفجر شد و در نهایت به شهادت رسید.

همچنین ببینید:

مراسم تشییع

مراسم تشییع این شهید بزرگ به هماه سردار سلیمانی و سایر شهدای دیگر در تهران تشییع شد حضور میلیونی مردم در این مراسم از مهمترین ویژگی های تشییع بود که بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا به همراه داشت.

بعد از تشییع باشکوه پیکر این شهید به قم منتقل گردید و در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در مقبره الشهداء صحن امام رضا (ع) جنب درب ۶ به خاک سپرده شد.

اهداء نشان متبرک به خانواده شهید مظفری نیا

خادمين بارگاه مطهر کريمه اهل بيت (ع) با حضور در منزل شهید شهروز مظفری نيا، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده مکرم اين مجاهد شهید، نشان متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را به خانواده وی اهدا کردند.

بیوگرافی شهید شهروز مظفری نیا محافظ سردار سلیمانی +تصاویر

شهید مظفری نیا از همرزمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید

مراسم تشییع پیکر شهید شهروز مظفری نیا

بر اساس هماهنگی مسئولان آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه س
شهید مظفری نیا بعد از برگزاری مراسم تشییع و وداع در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در مقبره الشهداء صحن امام رضا (ع) جنب درب ۶ به خاک سپرده  خواهد شد.

سوابق و فعالیت در سپاه قدس

مرتضی مظفری نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های برادر شهیدش شهروز مظفری نیا گفت: برادرم حدود ۱۰ تا ۱۲ سال بود که در نیروی قدس سپاه و در جوار سردار شهید قاسم سلیمانی فعالیت می‌کرد

بیوگرافی شهید سرهنگ شهروز مظفری نیا محافظ سردار سلیمانی +تصاویر

آرزوی دفن در حرم حضرت معصومه

آرزوی برادرم این بود که در حرم حضرت مطهر کریمه اهل بیت (س) دفن شود و خوشبختانه با هماهنگی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و سپاه استان قم این امر محقق شد.

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید شهروز مظفری نیا از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۶ دیماه از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم حصرت معصومه(س) تشییع و پیکر شهید مظفری نیا در حرم مطهر خاکسپاری خواهد شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *