فیلم کامل مداحی جشن عید غدیر به زبان انگلیسی در آمریکا

فیلم کامل مداحی جشن عید غدیر به زبان انگلیسی در آمریکا

فیلم کامل مداحی و مولودی جشن عید غدیر خم به زبان انگلیسی در شهر میلواکی آمریکا که در نوع خود میتواند جالب باشد.

فیلم کامل مداحی جشن عید غدیر به زبان انگلیسی در آمریکا

جشن عید غدیر به زبان انگلیسی در آمریکا

ویدیو مداحی به زبان انگلیسی به مناسبت عید غدیرخم در یکی از شهرهای آمریکا حسابی مورد توجه قرار گرفته است یک روحانی در شهر میلواکی آمریکا به مناسبت عید غدیر خم مراسم جشن برگزار کرده و برای حاضران مداحی و مولودی می خواند آن هم به زبان انگلیسی که در نوع خود می تواند متفاوت باشد.

عید غدیر یکی از اعیاد مهم شیعیان بوده که در آن پیامبر امام علی را به عنوان جانشین خود انتخاب می‌کند و شیعیان این روز را یکی از مهمترین روزهای تقویم به شمار می آورند پیامبر برای اینکه بتواند جانشین خود را انتخاب کند در روز عید غدیر همه اصحاب خود را فراخوانده و سپس دست امام علی را بلند کرد و او را به عنوان جانشین خود انتخاب می کند .

سالل‌های زیادی است که در کشورمان همچنین کشورهای شیعه این روز را جشن می گیرند و شیعیان در شهر های مختلف جهان نیز به برگزاری جشن برای این مناسبت می پردازند.

شیعیان نیز بر طبق یک سنت دیرینه، عید غدیر خم را در مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی همانند عید فطر، عید قربان و دیگر اعیاد مسلمانان جشن می‌گیرند و اجتماعات بزرگی برگزار می‌کنند. در مقابل مسلمانان سنی، عید غدیر خم را جشن نمی‌گیرند و اعتقاد شیعیان مبنی بر جانشینی بعد از محمد را نمی‌پذیرند. البته شیعیان عید غدیر را بزرگترین عید مسلمانان می‌دانند و مهمترین عید مذهبی نزد شیعیان هست. عید غدیر به نام عید الله الاکبر نیز معروف است. این روز در ایران تعطیل رسمی است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *