حسام محمودی بازیگر سینما در باخانمان و نوار زرد و تنهایی لیلا و لحظه گرگ و میش

حسام محمودی بازیگر سینما در باخانمان و نوار زرد و تنهایی لیلا و لحظه گرگ و میش

حسام محمودی بازیگر سینما در باخانمان و نوار زرد و تنهایی لیلا بازی های بسیار مهمی را از خود به نمایش گذاشت و نشان یکی از با استعدادترین بازیگران کشورمان است علاوه در تلویزیون در سینما نیز حسابی با تجربه بود و فیلم ها زیادی را در کارنامه داشت.

بازی های خوب حسام محمودی بازیگر سینما

مرحوم محمودی در دهه 90 به صورت حرفه ای بازیگری را آغاز کرد و در فیلم ها و سریالهای زیادی را بازی کرد او را با سریال تنهایی لیلا ، باخانمان و نوار زرد به یاد داریم اما سریال دلدار یکی از بهترین کارهای او به شما می امد.

حسام محمودی بازیگری را در سال 1391 و با بازی در فیلم های خسته نباشید و شب بیرون در سینما آغاز و هم چنین بازیگری در تلویزیون را در سال 1393 و با بازی در سریال گاهی پشت سرت را نگاه کن شروع کرد.

او می‌گفت مـن هم مثل هنرپیشه‌های حرفه‌ای دنیا هر روز ورزش میکنم ،کتاب می خوانم تا تسلطم روی صحبت کردن بیشتر شود، حضور ذهن داشته‌ باشم و بتوانم شخصیت‌هایی که بازی می کنم را بهتر درک کنم.

کوهنوردی و شنا ورزشهای مورد علاقه مـن اسـت و همیشه ان ها را انجام می دهم. مانند همه ی ی انسانهای دیگر هم زندگی شخصی دارم اما بـه نمایش گذاشتن ان می تواند برایم حاشیه درست کند به همین خاطر هم اینکار را نمی کنم تا بتوانم روی کار حرفه‌ی‌ام تمرکز کنم.

حسام محمودی فرید در سریال لحظه گرگ و میش بـه خوبی توانست تا 50 سالگی خودش را بازی کند و این برای یک بازیگر خیلی خاص و ویژه‌اسـت.

او میگوید: این اتفاق درجه‌ یکی اسـت که کارگردانان شناخته‌شده‌ای چون اسعدیان، میری، میرباقری و… بار دیگر بـه تلویزیون بازگشته‌اند و این اتفاق کاملاً محسوس اسـت و خدا کند که دوره‌ای و موقت نباشد.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا