خبر جدید سود سهام عدالت اینبار در عید نوروز 1401 عیدی رئیس برای مردم

سود سهام عدالت جدید عید نوروز 1401 عیدی برای سهام عدالت مردم که در پیامک های مختلف برای مردم ارسال شده است.

خبر جدید سود سهام عدالت اینبار در عید نوروز 1401 عیدی رئیس برای مردم

ماجرای خبر سود سهام عدالت در عید نوروز 1401

برخی افراد سودجو در وبسایت و یا پیج های شبکه های اجتماعی و یا با اس ام اس مدعی هستند که با واریز کردن مبلغی به حساب انها مردم را برای سود سهام عدالت ویژه عید نوروز ثبت نام میکنند این اقدام حتی تسط برخی از کافی نت ها نیز انجام تبلیغ میشود که صحت ندارد.

سود سهام عدالت برای بسیاری از مشمولان این سهام در آذرماه و دی ماه واریز شد و برخی از مردم می خواهند بدانند که چرا برای آنها سود سهام عدالت واریز نمی شود علت واریز نشدن سود سهام عدالت برای برخی از مردم این است که یا حساب بانکی آنها درست ثبت نشده و یا این که قبلاً ثبت نام نکرده اند.

همچنین ببینید:

سهام عدالت چیست

سهام عدالت گونه‌ای یارانه است که بنابر نظر دولت نهم (ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد)، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. دولت، هدف از عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران اعلام کرده‌است. بنابر طرح «سهام عدالت»، بخشی از سهام شرکت‌های دولتی معین، به قشرهای کم‌درآمدتر فروخته می‌شود.

برخی افراد چند سال پیش با آزاد کردن سهام خود آن را فروخته بودند و دیگر سودی برای آنها واریز نخواهد شد.

سهام عدالت در دوران محمود احمدی نژاد برای نام نویسی فراخوان داده شد که بسیاری از مردم اقدام به ثبت‌نام کردند اما برخی دیگر این کار را انجام ندادند و به همین دلیل است که آنها مشمول سود سهام نخواهند شد.

هر ساله در آذر ماه و یا دی ماه سود سهام برای مشمولان واریز می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *