ماجرای محبوبه بیات و فاطمه معتمدآریا چیست؟

ماجرای محبوبه بیات و فاطمه معتمدآریا چیست؟ حمله محبوبه بیات به معتمدآریا

ماجرای محبوبه بیات و فاطمه معتمدآریا چیست؟

ماجرای محبوبه بیات و فاطمه معتمدآریا چیست؟

5 سال پیش فاطمه معتمدآریا در گفت‌وگوی بیان کرده بود که سینمای ایران بعد از انقلاب پیشرفت چشمگیری داشته است و حذف سکس و خشونت و الکل بعد از پیروزی انقلاب باعث ارزشمند شدن جایگاه زن در سینما شد و دیگر سوء استفاده های جنسی از آنها صورت نمی گیرد او در یک مستند ده قسمتی حضور داشت.

ماجرای محبوبه بیات و فاطمه معتمدآریا

خانم معتمد آریا در قسمت اول این مستند گفت که وقوع انقلاب در ایران باعث پیشرفت سینما شده و او از مهاجرت صرف نظر نموده و هیچگاه از این تصمیمش پشیمان نیست به گفته او مادرش همه کارهای مهاجرتش را انجام داده بود اما فاطمه معتمدآریا با این کار مخالفت کرد و در ایران ماند و ماندنش در ایران باعث موفقیت های فراوانی برای او شده است.

خانم محبوبه بیات چندی پیش در کلاب هاوس به این صحبت های خانم معتمد آریا واکنش نشان داد محبوبه بیات گفت که شرایط برای کسانی که نور چشمی نبودند بسیار سخت شد و من ناچار بودم که از ایران بروم.

محبوبه بیات گفت من بیشتر کارهایی که بازی کردم موضوع خانوادگی و اجتماعی بود همیشه سعی کردم در سریال ها و فیلم هایی که مذهبی و سیاسی بودند بازی نکنم.

محبوبه بیات خود را از خاندان پهلوی دانسته و گفته هیچگاه در سریال ها و فیلم هایی که سیاسی بودند بازی نکردم محبوبه بیات می گوید که من از بازی در کنار آقای بیضایی بسیار خوشحال بوده و یکی از اتفاقات خوشایند در کارنامه هنری من بوده است آرزوی هر بازیگری است که با آقای بیضایی کار کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *