شهرام عبدلی درگذشت آیا؟ بیماری شهرام عبدلی مشخص شد

شهرام عبدلی درگذشت بیماری شهرام عبدلی مشخص شد

شهرام عبدلی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون که به دلیل خونریزی مغزی به بیمارستان منتقل شد به کما فرو رفت و ساعاتی بعد اتفاق وحشتناکی برای او رخ داد.

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

شهرام عبدلی درگذشت آیا؟ بیماری شهرام عبدلی مشخص شد

درگذشت شهرام عبدلی واقعیت دارد؟

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا از روابط عمومی سریال آسوده باش، شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بوده که این روزها در بستر بیمارستان است و گفته میشود حال عمومی او خوب است.

شهرام عبدلی درگذشت آیا؟ بیماری شهرام عبدلی مشخص شد

شهرام عبدلی بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در یک سریال در مشهد به سر می‌برد، حین تصویربرداری با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

این بازیگر تلویزیون و سینما بعد از عمل جراحی الان در بیمارستانی در مشهد بستری است.

همچنین ببینید:

بیماری شهرام عبدلی و علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی چه بود؟

آخرین وضعیت شهرام عبدلی

شهرام عبدلی درگذشت

پیشتر امیر غفارمنش، شهرام عبدلی با او تماس می‌گیرد که حالم خوب نیست و مرا به بیمارستان برسانید. او به بیمارستان قلب می‌رود و پزشکان تشخیص می‌دهند مشکل، عارضه مغزی است و او را به همراه تهیه‌کننده این اثر نمایش‌خانگی به بیمارستان قائم مشهد می‌برند.

شهرام عبدلی درگذشت آیا؟ بیماری شهرام عبدلی مشخص شد

در حال حاضر یک عمل جراحی رویِ او انجام شده و دچار افت هوشیاری است. به محضِ نرمال شدن وضعیت هوشیاری‌اش یک عمل جراحی دیگر باید انجام شود.

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل‌ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

شهرام عبدلی در کجا خونریزی مغزی کرد

تهیه‌کننده سریال «آسوده باش» که شهرام عبدلی برای بازی مقابل دوربین این سریال به شهر مشهد سفر کرده بود، ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر تاکید کرد، وی به هنگام بازی در صحنه تصویربرداری این سریال دچار عارضه مغزی نشده و در آن لحظه در هتل در حال استراحت بوده است.

همچنین پیگیری‌ها حاکی از آن است که بازی شهرام عبدلی هنوز در این پروژه آغاز نشده بوده است.

روابط عمومی پروژه هم اعلام کرد، تصویربرداری سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار و تهیه‌کنندگی امیر رحیم‌زاده و مرتضی اسکافی از اوایل هفته گذشته در شهر مشهد آغاز شده است. بخش عمده تصویربرداری این سریال در مشهد و شهرهای اطراف آن و ۲۰ درصد آن در سه کشور ترکیه، ارمنستان و آلمان انجام خواهد شد.

از فاطمه گودرزی، میرطاهر مظلومی، پرویز فلاحی‌پور، نفیسه روشن، آرام جعفری، شهرام عبدلی، امیر غفارمنش، حسن اسدی، شهنام شهابی، مجید شهریاری، رضا توکلی، اصغر سمسارزاده، پوراندخت مهیمن و سعیده عرب به عنوان بازیگران اصلی نام برده می‌شود.

در خلاصه داستان «آسوده باش» با مضمونی اجتماعی آمده است: عمارتی اصیل و ریشه‌دار، شانه به شانه، نذر زوار حرم می‌شود، ولی حالا این عمارت به دست وراثی افتاده که تصمیم دیگری گرفته‌اند … .

شهرام عبدلی همچنان در کماست

جواد حدادی، مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد در خصوص آخرین وضعیت شهرام عبدلی اظهار کرد: شهرام عبدلی به علت عارضه مغزی به بیمارستان قائم منتقل شد و از همان ابتدا وضعیت وی یکنواخت بوده است. او همچنان در کما است و وضعیت هوشیاری او تغییر نکرده است.  همچنین تهیه‌کننده سریال «آسوده باش» که شهرام عبدلی برای بازی مقابل دوربین این سریال به شهر مشهد سفر کرده بود، ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر تاکید کرد، وی به هنگام بازی در صحنه تصویربرداری این سریال دچار عارضه مغزی نشده و در آن لحظه در هتل در حال استراحت بوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *