عکس پدر و مادر گرشا رضایی را ببینید

عکس پدر و مادر گرشا رضایی را ببینید

عکس پدر و مادر گرشا رضایی را ببینید مادر این خواننده متاسفانه در 4 فروردین 1400 فوت کرد و او با پدرش زندگی میکند این خواننده در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است

عکس پدر و مادر گرشا رضایی

عکس پدر و مادر گرشا رضایی را ببینید

آقایی رضایی علاقه بسیار زیادی به مادرش داد و یک آهنگ را هم برای مادرش تولید کرد که مورد استقبال مردم قرار گرفت این خواننده از دوران کودکی اش به موسیقی علاقه داشته است و مادرش از حامیان اصلی این خواننده بوده است.

گرشا متولد 1363 در شهر ازنا بوده و اصالتا لر میباشد و از سن 13 سالگی نوازندگی میکند او زمانی نوجوان بود گیتار مینواخته است.

گرشا رضایی توانست در ۲۹ سالگی در یک تجربه حرفه ای تیتراژ یک سریال به نام «دولت مخفیم» را بسازد و بعدا در شبکه سلامت تیتراژ برنامه «لوتوس» را برعهده گرفت .

بدون پرده بگوییم از هر حرکتی که بخواهد یک هنرمند را مانند ماکارونی به یک بسته تبلیغاتی تبدیل فعالیت حرفه ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی، رهبر ارکستر و صدا برداری ادامه داد و در مقطعی نیز موسیقی را بصورت تخصصی تدریس می کرد.

به همین خاطر خیلی دیر و از سال 91 – 92 وارد خوانندگی شد.یا آهنگساز، سس مایونز نیست که من پول بدهم تا تبلیغم کنند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *