فیلم جدید درگیری در کنسرت مجید رضوی در کرمان بر سر حجاب +ویدیو

فیلم جدید درگیری در کنسرت مجید رضوی در کرمان بر سر حجاب +ویدیو

ویدیوی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به کنسرت مجید رضوی در کرمان میباشد که گفته میشود به علت تذکر حجاب درگیری رخ می‌دهد و برای دقایقی نظم سالن به هم میریزد.

فیلم جدید درگیری در کنسرت مجید رضوی در کرمان بر سر حجاب +ویدیو

کنسرت مجید رضوی در کرمان با استقبال زیادی همراه شده بود که گویا برخی از خانم ها وضعیت حجاب نامناسب داشته‌اند و با تذکر حراست همراه شده است و در نهایت به درگیری ختم شده است.

ماجرای فیلم درگیری در کنسرت مجید رضوی در کرمان

بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی در این باره نوشت که درگیری بر سر حجاب در سالن کنسرت مجید رضوی برای دقایقی باعث توقف کنسرت شد.

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز کنسرت سیروان خسروی در ساری به همین دلیل به تشنج کشیده شده بود.

متاسفانه این روزها برخی از خانم ها با کشف حجاب اقدام به هنجار شکنی کرده و باعث می شوند کنسرت های موسیقی با مشکلات زیادی روبرو شوند.

روزنامه سازندگی به نقل از محسن هاشمی رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران نوشته «سید ابراهیم رییسی مخالف برخوردهای تند و سلبی درباره حجاب است اما نظرش را به صراحت بیان نمکند.»

هر چند خود او در این مصاحبه به سخنان رییس جمهوری در شب ۲۱ رمضان (برخی تصور می کنند تنها جلوه منکر حجاب است) استناد کرده و خبرنگار سخنان دستیار حقوقی او (خانم پاد) را یادآور شده که خدمات ندادن به شهروندان بر اساس داشتن یا نداشتن پوشش موی سر را با اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی مغایر دانسته اما نکات دیگری را هم می‌توان اضافه کرد که نشان می‌دهد ابراهیم رییسی اگر هم مایل باشد نمی‌تواند با وضعیت فعلی که جامعه را دوقطبی کرده موافق باشد.

بیوگرافی مجید رضوی

مجید رضوی خواننده و تنظیم کننده ایرانی متولد دهه هفتاد، در تهران است او در زمینه موسیقی پاپ فارسی فعالیت میکند این هنرمند جوان توانست در مدت کوتاهی که وارد ترانه سرایی شده بود با منتشر کردن چند قطعه موسیقی، جای خود را در بین ده خواننده برتر پاپ، پیدا کند و این روزها طرفداران زیادی دارد که برای اهنگهای جدیدش لحظه شماری میکنند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *