حواشی کنسرت سیروان خسروی در ساری و درگیری بر سر حجاب +فیلم

حواشی کنسرت سیروان خسروی در ساری و درگیری بر سر حجاب +فیلم

روز گذشته کنسرت سیروان خسروی در ساری برگزار شد که حواشی زیادی را به همراه داشت درباره این کنسرت شایعات متعددی وجود دارد رسانه های ضد انقلاب مدعی هستند که درگیری بر سر حجاب باعث مرگ یک زن ۵۶ ساله شده است که البته این خبر واقعیت ندارد.

حواشی کنسرت سیروان خسروی در ساری و درگیری بر سر حجاب +فیلم

ماجرای کنسرت سیروان خسروی و درگیری بر سر حجاب

اما ارشاد مازندران درباره حواشی به وجود آمده در کنسرت سیروان خسروی گفت ساعت 22 سوم اردیبهشت ماه در ساری کنسرت سیروان خسروی برگزار شده بود که عوامل حراست سالن به یک خانم که وضعیت حجاب نامناسب داشت ذکر می‌دهند که این تذکر با واکنش تند این خانم مواجه شد البته مسئولان حراست سعی کردند که با این خانم برخورد جدی نداشته باشند تا وقفه و خللی در کنسرت صورت نگیرد اما با این حال افرادی که وارد سالن کنسرت می شوند باید حجاب و شئونات اسلامی را رعایت کنند هرچند که در حین ورود به سالن به خانم های بدحجاب تذکر داده می شود اما بعد از ورود به سالن مجدداً اقدام به هنجار شکنی می کنند.

فیلم حواشی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با رد هرگونه توقف و یا خلل در اجرای این کنسرت ‌خاطرنشان کرد: با این حال مسئولان برگزاری تمام تمهیدات را برای جلوگیری از بروز هرگونه تنش ‌در نظر می‌گیرند و هیچ‌گونه ضرب و شتمی در حین اجرای کنسرت و پس از پایان برنامه نیز رخ نداد.

جوادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای برگزاری کنسرت در استان مانعی نداریم، تاکید کرد: اما باید شئونات اسلامی و حجاب در این برنامه های رعایت شود.‌ تتلو سجده

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *