قد پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان چند است؟

قد پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان چند است؟

قد پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان چند است؟

قد پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان چند است؟ اگر میخواهد بدانید که قد بازیگران سریال یاغی چند است ادامه مطلب را بخوانید.

قد پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان

  • قد طناز طباطبایی 162 سانتیمتر
  • قد علی شادمان 175 سانتیمتر

این سه بازیگر ، بازیگران اصلی سریال یاغی را تشکیل میدهند علی شادمان نقش جاوید را بر عهده دارد که نقش اصلی سریال است او علاقه و استعداد زیادی به کشتی دارد و در کودکی خانواده اش را از دست داده و فقط یک خواهر به نا عاطفه دارد او تلاش زیادی میکند تا خود را به تیم ملی کشتی برساند و در نهایت به نزد پارسا پیروزفر مربی تیم ملی کشتی میرساند و میگوید من میتوانم با همه اعضای تیم ملی کشتی بگیرم و همه را شکست بدهم و اگر نتوانستم هر روز می آیم و توالت های محل تمرین تیم ملی را تمیز میکنم. در نهایت به او اجازه داده میشود تا با بازیکنان کشتی بگیرد و جاوید همه را شکست میدهد و نظر مربیان را به خود جلب میکند اما در برخیها با او دشمن میشوند و سعی میکنند جلوی او را بگیرند.

پارسا پیروزفر متولد بیست و دوم شهریورماه سال ۱۳۵۱ در تهران می باشد که علاوه بر زمینه بازیگری در حوزه تئاتر نیز فعالیت می‌کند و مدرس تئاتر نیز می باشد همچنین نقاش و نمایشنامه نویس نیز می باشد پارسا پیروزفر دارای مدرک لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

پارسا پیروزفر فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده است از جمله اولین فعالیت‌هایی که داشت می‌توان به صداپیشگی اشاره کرد که در سال‌های اول فعالیت از به این حیطه پرداخت او برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ در فیلم سینمایی «پری» به کارگردانی داریوش مهرجویی حضور پیدا کرد اولین حضور حرفه‌ای او در حوزه تئاتر نیز در سال ۱۳۷۴ با نمایش «بینوایان» بود که به کارگردانی بهروز غریب پور اجرا شد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. بهتا پایپ

    ممنون چه مطالب جالبی بود -بهتا پایپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *