لایو محمدرضا گلزار درباره دعا و ذکر در اینستاگرام +فیلم

لایو محمدرضا گلزار درباره دعا و ذکر در اینستاگرام +فیلم

لایو محمدرضا گلزار درباره دعا و ذکر در اینستاگرام +فیلم و حواشی آن را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس سینما در اینستاگرام لایو را برای هواداران خود گذاشت و در آن به دعا خواندن و ذکر گفتن و همچنین نماز خواندن سر وقت تاکید کرد.

لایو محمدرضا گلزار درباره دعا و ذکر در اینستاگرام

او در این لایو گفت که نماز خواندن که وظیفه هر مسلمانی است و باید آن را به موقع خواند و در کنار آن سعی کنید که دعا و ذکر زیادی بخوانید تا در مراحل مختلف زندگیتان که در دوراهی قرار گرفتید خداوند به شما کمک کند و بتوانید انتخاب مهم و درست داشته باشد.

لایو محمدرضا گلزار درباره دعا و ذکر در اینستاگرام +فیلم

او همچنین گفت که من این حرفها را میزنم ممکن است به ذائقه برخی ها خوش نیاید و به من فحاشی و توهین کنند اما من در لایوهای بعدی سعی میکنم تا برای هوادارانم نکات بیشتری را ارائه بدهم .

فیلم صحبت های گلزار را در زیر ببینید.

دانلود این فیلم

این صحبت های آقای گلزار بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است برخی از کاربران به او حمله کرده و برخی دیگر او را تحسین کرده اند.

برخی دیگر از کاربران نوشته اند که ما باور نمیکردیم که گلزار این همه متدین باشد و به ارکان دین توجه زیادی داشته باشد.

لازم به ذکر است که محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و مادرش تهرانی و خانه دار است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. لایک گلزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *